Z pohledu Clarke
Sedím na trávě u krásného jezera. Kolem jezera je typický kanadský les, jezero je průzračné, zpívají ptáčci a jinak je tu hrobové ticho. Sedím na zemi a všechno je tu krásné. Všechno, až na moje myšlenky. Ty se točí jen kolem toho, že mě Shawn podvedl s tou mrňavou píčou. A neříkala jsem to od začátku? Říkala jsem, že se s ním chce vyspat, že to není jen klip a nikdo mi nevěřil. Dokonce ani Shawn, ani moji nejlepší kamarádi. Vůbec nikdo mi nevěřil, že má za lubem víc, než jen blbej klip. Jenže kdo to teď odnesl? Já, samozřejmě. Ale to není jediné, co mě zklamalo. Další věc bylo to, že jsme se Shawnem domluvili, že si uděláme romantický večer a potom by možná něco bylo, ale on? On se radši ožere na mol a vychrápe s holkou, se kterou mě to nasere úplně nejvíc. Povzdechnu si, jen těžko zaženu slzy. Pak zavřu oči a jen poslouchám přírodu. Po chvíli si někdo vedle mě sedne. Hned poznám, kdo to je, aniž bych musela otevřít oči. Poznám jeho styl chůze i jeho vůni. Čekám, že něco řekne, ale on chvíli zůstane úplně ticho.
,,Proč jsi přišel?" zeptám se docela v klidu, což se sama divím. Tahle krajina mi pomáhá víc, než si myslím.
,,Omluvit se. Já vím, že jsem to posral Clarke, neměl jsem tam ani chodit, natož se opít a spát s Camilou, opravdu jsem to přehnal. Prosím odpusť mi" pomalu otevřu oči a kouknu se mu do očí. Vypadá to fakt upřímně, že ho to opravdu mrzí.
,,Máš pravdu, přehnal jsi to" otočím hlavu jinam a koukám se hluboko do lesa.
,,A je nějaká, šance, že mi odpustíš? Moc tě miluju Clarke, nikdy jsem k nikomu necítil víc, než k tobě" do očí se mi nahrnou slzy, rychle zamrkám a ještě víc otočím hlavu pryč.,,Už od první chvíle, kdy jsme do sebe vrazili na chodbě jsi mě hrozně okouzlila. Když jsi mě chtěla dát dohromady s Courtney, tak mi bylo hrozně, protože já chtěl jenom tebe. S tebou jsem věděl, že ty jsi ta pravá a tebe si chci vzít, proto jsem to taky udělal. Měli jsme spoustu krásných chvil a moc mě mrzí, že jsem to zkazil a přišel o tak úžasnou holku" periferně vidím, že sklopil pohled k zemi. Kouknu se na na něj.
,,Nepřišel" špitnu. On se na mě hned podívá s vykulenýma očima.
,,Cože? Opravdu?!" rychle vstane, vytáhne mě na nohy a zatočí se se mnou dokola. Donutí mě to alespoň k mírnému úsměvu. Furt to není ono, nechci o něj přijít, ale zároveň ho v hlavě stále vidím, jak prcá Camilu. Já ani nechci, ale je to jako film, který nemůžu zastavit.
,,Clarke?" pomalu mě postaví a koukne se mi hluboko do očí.
,,Promiň, ale takhle rychle nejsem připravená" trochu odstoupím.
,,Jo, já chápu" na chvíli se odmlčí a pak mu v očích zazáří jiskřičky.
,,Clarke, uděláme si víkend jenom pro sebe, ano? Vezmu tě na jedno místo a užijeme si to, dobře?" trochu se pousměju a kývnu.,,Máš všechno?" zeptá se mě, když zavřu kufr.
,,No to doufám, neřekl jsi mi totiž, kam vlastně jedeme" trochu se uchechtnu.
,,To je překvapení" zazubí se a vezme můj kufr. Vydá se dolů a dá kufry do auta. Sednu si a připoutám se. Zhluboka se nadechnu, následně vydechnu a kouknu se na Shawna, co právě nastoupil do auta. Usměje se na mě a nastartuje.
,,Můžeme?" zeptá se s úsměvem a já přikývnu. Rozjede se někam za Toronto a já bedlivě sleduju cestu. Vůbec to tady neznám, takže mě to docela překvapí.
,,Těšíš se na víkend, kdy budeme jenom my dva?" zeptá se po chvíli ticha. Je mezi námi stále zvláštní atmosféra.
,,Ehm, jo, asi jo" sklopím pohled do svého klína. Shawn mi pak dá ruku na stehno. Nejdřív mě to trochu překvapí, ale pak se na něj usměju.
,,Jo, těším se Shawne. Jenom by bylo lepší, kdyby jsme nebyli v téhle situaci" dodám ještě.
,,Tomu rozumím, bylo by to lepší. Jestli se mnou zůstaneš, tyhle výlety budu dělat častěji" usměje se na mě. Taky se musím usmát. Sice mě naštval, ale i tak ho miluju a jeho úsměv má na mě stejný efekt, jako předtím.Po asi dvou hodinách projedeme nějakým menším městem a Shawn zastaví u nějaké chatky. Vypadá docela útulně. Je tak nějak na pomezí města a přírody. Za chvíli už jsme ubytování, má to jeden pokoj, jednu koupelnu, malej obýváček s kuchyňkou, na zahradě je vířivka.
,,Tak jo, půjdeme si sednout do vířivky?" zeptá se s úsměvem, já hned kývnu a doběhnu se převléknout do plavek. Sejdu dolů a on na mě hned upře pohled.
,,Jsi krásná" usměje se a natáhne ke mně ruku. Chytnu ho za ni a spolu se vydáme na zahradu. Nechá mě si sednout první, sedne si vedle mě a zapne vířivku. Obejme mě kolem ramen, je mi takhle dobře. Bublinky do zad jsou taky příjemné, to nebudu lhát.
,,Co tu vlastně budeme dělat kromě vířivky?" zeptám se zvědavě, Shawn zakroutí hlavou a zasměje se.
,,To je překvapení" ťukne mě do nosu a já se lehce začervenám. Mám teď takový zvláštní pocit, jako by jsme spolu chodili krátce, přitom jsme spolu už dlouho, ale po tomhle to vypadá vše nově, protože si k sobě zase hledáme cestu.
,,Shawne prosím" udělám na něj psí oči.
,,Nebuď zvědavá, budeš brzo stará"
,,Shawnyy" začnu ho prosit, ale až do večera z něj nic nedostanu.Další den ráno mi Shawn udělá snídani, docela čumím, jak se mu to povedlo. Rychle to sním a nejradši bych si ještě přidala, ale to bych asi praskla. Pak se oblékneme, vlezeme si do auta a někam do neznáma se rozjedeme. Po chvíli dojedeme do zábavního parku. Otevřu pusu a rozhlédnu se. Shawn mezitím vystoupí, obejde auto a otevře mi dveře. Vystoupím a dám mu rychlou pusu.
,,Oh, jaký to gentleman" usměju se na něj a instinktivně se chytneme za ruce. Pak zamíříme dovnitř. Shawn zaplatí vstup a procházíme parkem.
,,Pamatuješ si, že jsem ti na jenom v Torontu řekl, že jsem se zamiloval a jestli se mnou budeš chodit?" řekne Shawn a já otevřu pusu.
,,Ty si to pamatuješ?" vydechnu.
,,No jistě, jeden z nejdůležitějších momentů mého života" nedá mi to a musím ho obejmout kolem krku. Hned mi objetí opětuje a přitáhne mě k sobě.
,,Miluju tě" zašeptá mi do ucha.
,,Vždyť já tebe taky, jinak bych takhle nevyšilovala" Shawn se lehce zasměje a zůstane se na mě usmívat.
,,Já vím lásko, ještě jednou se omlouvám za to s Camilou, věř mi, že jsem tohle nechtěl" přikývnu a pevněji ho obejmu.,,Už je mi jasné, že ona to asi vážně chtěla od začátku a měla to v plánu a já jsem byl hloupej a naivní a nevěřil ti, když ty jsi to jako jediná ze všech viděla" zadívá se mi hluboko do očí a pohladí mě po tváři.
,,Bylo to očividné" lehce se zasměju. Musím říct, že už je to mezi námi mnohem lepší.
,,Ne, já na tohle mám prostě čich, navíc si chráním svoje teritorium" zazubím se.
,,Ještě mi řekni, že jsi si mě označkovala" zasměje se Shawn a já se k němu přidám.
,,Tak co ty víš, možná jo, možná ne" znovu se zasměju. Pak už šťastní dojdeme k cukrové vatě a Shawn nám ji koupí dohromady. Každý ji jíme z jedné strany. Cítím se teď jako zamilovaná puberťačka. Popravdě mi tohle moc chybělo. Bylo to teď samá práce a práce a na mě zbyl čas prakticky jenom na sex. Nic proti sexu, jenom chci být víc, než jeho děvka. Tuhle chvíli si ale užívám naplno, když dojíme, setkáme se na místech blízko u sebe a tak rovnou sklouzneme k polibku. Obejme mě kolem pasu a přitáhne mě k sobě blíž. Cítím každou jeho část těla a cítím se dobře.Večer jsme byli ještě v letním kině, což bylo super. Byl to nějaký rom-com, docela fajn film. Pak večer jsme vyčerpaní usnuli. Teď je neděle a jedeme na nějaké tajné místo, které mi Shawn nechce prozradit. Jinak ho musím pochválit, za celý víkend prakticky nevzal mobil do ruky ani kvůli práci. Když dojedeme na to místo, spadne mi čelist. Je to hodně podobné, jako moje oblíbené místo u jezera, ale za tímhle jezerem jsou dokonce i zasněžené hory. V podstatě typická Kanada. Nemůžu se vynadívat, až mě nakonec Shawn vytáhne z auta.
,,Takže počítám, že se ti to líbí" zazubí se a vydá se k vodě. Němě přikývnu a jdu za ním. Převlékneme se do plavek, které Shawn nenápadně vzal a rozejdeme se do vody. Já nejdřív zůstanu stát na kraji kvůli ledové vodě, zatímco Shawn už je potopený ve vodě. Že ke mně doplaval si všimnu až těsně před tím, než mě chytí za boky a rozeběhne se do vody.
,,Ne, Shawne prosím!" začnu se smát, ale Shawn to ignoruje a oba nás potopí do vody. Hned se vynořím a začnu se smát. Ruce mu spojím za krkem, on mě obejme kolem pasu. Užíváme si jen a pouze přítomnosti toho druhého a všechno je odpuštěno.Co říkáte na dnešní kapitolu? 🥰
Baru a Veru ❤️
ČTEŠ
My Annoying Brother 2
FanfictionZmatek ve vztahu, nepochopení názorů, věcné neustávající hádky, asi tak by se dal popsat vztah Shawna a Clarke. Ač zezačátku byl vztah bez problémů, po pár událostech se jejich vztah změnil. Dá se to ještě spravit a opět zažehnout plamen jejich lásk...