22.KAPITOLA

55 7 4
                                    

Z pohledu Cola

,,Cole? Courtney? Nechcete nám něco říct?" Zeptá se máma a já na sucho polknu.  
,,Courtney je těhotná?!" Zapiští Aaliy a já jí rychle zacpu pusu. 
,,Já Shawna zabiju."  
,,Takže je to pravda." Zamumlá Aaliy, čímž mi poprská ruku a já ji rychle stáhnu. 
,,No vlastně ano, my dva čekáme miminko." Řeknu a zatnu zuby, při pohledu na překvapené obličeje rodičů. Teď budou takové ty klasické řeči, že děti nemůžou mít děti a blabla. 
,,Cole?"  
,,Mami, my jsme o tom spolu mluvili a oba dva se na to cítíme a společně to zvládneme. Už nejsem ten Cole jako před tím. Udělal jsem hodně chyb, ale uvědomil si, že Courtney je moje všechno a já nechci skončit v těch sračkách, ve kterých jsem byl." Tohle se mi povedlo, jo jsem egoista, ale horší bude, když to rodiče nepřijmou, tak dostanu do držky od vlastních rodičů a rodiče Courtney mě pošlou do vězení Alcatraz. Kouknu se na rodiče a mamce se na tváři rozlije široký úsměv.

Nebudu lhát, hodně se mi ulevilo. A ještě víc, když mě mamka přišla obejmout. 
,,Ty už jsi můj velkej kluk." Řekne mamka a v očích se jí zalesknou slzy.  
,,Mami." Vydechnu a pevně ji obejmu. Potom se chlapsky obejmu s tátou. 
,,Moc gratulujeme." Řekne mamka a obejme i Courtney. 
,,Dáme si ten dobrej koláč, co mamka upekla." Vyjekne Aaliy a skočí mi na záda.
,,Hele ty malá." Oba se začneme smát. 
,,Jdu to připravit, třeba dorazí i zbytek rodiny."  
,,Noo, ty hned tak nepřijedou." Zasměju se a všichni po mně hodí nechápavé pohledy. 
,,Dáme si koláč, oni dorazí." Zazubím se, chytnu Courtney za ruku a vrátím se ke stolu. Shodím opatrně Aaliy na jednu ze židlí, Courtney posadím na židli vedle té mé a posadím se mezi holky. Mamka nám dá koláč, který brzy ráno pekla. Popadnu vidličku a v tu chvíli uslyším parkovat auto.

,,Ahoj, tak jsme tu." Vejde dovnitř nejdříve Clarke a hned vzápětí Shawn. 
,,Ahoj." Pozdraví je všichni kromě mě naráz. 
,,No čus, užili jste si šukačku za kačku v autíčku?" Mrknu na ně a oni hned oba zrudnou jako rajčata. Já mám co dělat, abych se nezačal smát. 
,,Cole ty jsi." Napomene mě mamka a dojde přivítat Clarke.  
,,No to víte, oni se třeba pohádají a pak jedou bomby, doslova." Pokračuju a Shawnovi začne docházet kam tím mířím. 
,,Vy se hádáte?" Zeptá se mamka trochu starostlivě. 
,,Jenom trochu."  
,,Trochu? Házeli po sobě i talíře." Řeknu a Courtney mi rychle dá ruku na koleno, aby mě trochu zastavila. Shawn se napne a na krku mu naskočí naše typická žíla.  
,,Ano jenom trochu." Procedí skrze zuby a hodí po mně nenávistný pohled.  
,,No, trochu jsme se chytli, ale už je to dobré." Usměje se Clarke a sedne si na židli, kterou jí Shawn trochu odsunul od stolu.  

,,Aha, no to se stane." Řekne mamka a dá oboum kousek koláče. 
,,Děkujeme." Řeknou najednou a pustí se do koláče. Nenažranci.  
,,Ne, ale opravdu jsme si to užili." Řekne Clarke a zaculí se. 
,,Teda až na Courtney, ta měla pořád hlavu v záchodové míse." Řekne Shawn a začne se smát. Zvednu jedno obočí a pod stolem Shawna kopnu do kotníku.  
,,Au, tak jseš debil?" Zamračí se Shawn. 
,,Jo? A tvoje holka byla imrvére nabroušená, když jsi si šel zaplavat a přiblížila se k tobě nějaká holka."  
,,Jo to bylo to, jak tam připlavala a odtáhla ji za vlasy." Oba se tomu zasmějeme, Clarke se zamračí, ale na rodiče se sladce usměje.  
,,Takže jste měli peprné líbánky?"  
,,Něco takového." Řeknu a dám si do pusy kus koláče. 
,,No, hlavní je, že jste spolu šťastní a hlavně zdraví." Usměje se táta a my se Shawnem se taky usmějeme. Uslyším, jak se vedle mě Courtney z hluboka nadechla.
,,Dobrý?" Nakloním se k jejímu uchu. Kývne, ale potom rychle vstane a rozběhne se na záchod.

,,Chudák." Řekne Clarke a dá si do pusy zbytek koláče. 
,,No a co vy dva?" Zeptá se Aaliy.
,,My dva? Co my dva?" Zeptá se Shawn zmateně. 
,,No, co vy dva a miminko?" Vysloví, Shawn vyprskne pití co měl v puse a Clarke se začne dusit koláčem. Mě nenapadne nic jiného, než se začít smát jako debil. Shawn si odkašle.  
,,No, na to je ještě brzy. Nejsme do všeho hrr jako tihle dva."  
,,Jo přesně, ještě chceme spolu něco vidět a Shawn mi slíbil, že mě vezme na jeho turné." Usměje se nadšeně Clarke, když se přestane dusit koláčem. Můj pohled sklouzne k Shawnovi, který se zdá zaskočený a trochu v rozpacích. Jako kdyby tu bylo něco, co se rozhodně Clarke líbit nebude.
,,No jasně lásko." Usměje se, dá ruku na tu její a jemně ji palcem pohladí. Clarke se usměje a dá mu pusu na tvář.  
,,No, asi se půjdeme projít." Řeknu, když se Courtney vrátí. 

,,Jo, dobrý nápad, čerstvý vzduch nám prospěje." Řekne Shawn a rychle se postaví. Tutově něco skrývá a já jako jeho hodnej bráška z něho tu informací vymlátím. Doslova. Nebo použiju metodu vyzvídací. Přivážu ho k židli a přijde tvrdej výslech. Pak mi můj bráška řekne všechno.  
,,Cole? Můžu si pak s tebou promluvit?" Vytrhne mě z mého plánování hlas Shawna. K sakru, můj ďábelský plán ho mučit nevyšel. Do prdele, doufám, že jsem nemyslel nahlas. Ty jsi někdy takovej debil Cole, to svět neviděl.  
,,Jdeš Cole?" Ozve se Clarke. Hm, tu bych mohl zneškodnit hned potom, i když si myslím, že ona zneškodní nás, jestli uslyší náš rozhovor. 
,,Jdu puso." Mrknu na ni a ona po mně hodí vražedný pohled. Tak s touhle už bych byl milionkrát pod drnem. To vám říkám já.

Všichni vyjdeme ven. 
,,Tak kam půjdeme?" Zeptá se Courtney a chytne mě za ruku. 
,,No já bych šel do parku, kam jsme chodili po škole." Řekne Shawn a proplete si s Clarke prsty.  
,,Ježiši škola. To je noční můra nás všech." Řekne Clarke a všichni se tomu zasmějeme. Teda až na Courtney, ta jediná z nás jde na vysokou.  
,,To je v pohodě, kdyby mě to nebavilo, taky bych to řekla." Zasměje se Courtney. 
,,No, ale jako vážně, ta škola byla hrozná. Třída nafoukanců v čele s mistrem v šukání Colem Mendesem."  
,,A známou žvanilkou."  
,,Cos to řekl?!"  
,,Jsi hrozně ukecaná a taky otravná."  
,,Cole já tě varuju. Ještě jednou tohle řekneš a já ti ukopnu koule, amputuju péro a další děti už mít nebudeš." Zamračí se Clarke. 
,,Jojo, žvanile." Poplácám ji na hlavě jako psa. 
,,No to si-"  
,,Ne, nedělám."  Vypláznu jazyk. Clarke zúží oči a já dostanu záchvat smíchu.
,,Ty...vy..vypadáš...jako vietnamec. Ťaman vole." Opřu si ruce o kolena, protože se směju ještě víc než předtím. 
,,Brácha asi by jsi měl zdrhat." Namítne Shawn a já se narovnám a kouknu se na Clarke. Můj úsměv zmizí. 

,,Běž." Řekne a já se rychle rozběhnu. Clarke se hned rozběhne za mnou. Teď jsem rád za svoje dlouhé nohy. 
,,Cole ty budeš litovat!" Uslyším za sebou hlas Clarke, ale neodvážím se otočit. Celej udýchanej doběhnu do parku a Clarke hned chvíli po mně. Shawn s Courtney přijdou za námi s menším zpožděním. Vypadá to, že se na něčem domluvili. 
,,Jsi mrtvej muž Cole." Skočí mi Clarke na záda a já sebou leknutím trhnu. Clarke mě začne pro srandu "škrtit". Udělám grimasu, že se dusím a Courtney se Shawnem se tomu zasmějou.  
,,Co jsem?" Zeptá se Clarke a trochu stisk povolí. 
,,Jsi hrozně ukecaná pipina, co žvaní tak moc, že to není ani možné, se divím, že ti ještě na tu pusu nedali zbrojní pas." Začnu se smát, ale Clarke mě zase trochu přiškrtí.  
,,Eeeh!"  
,,Ty vole co to bylo? Cole ty jsi fakt vtipnej." Zasměje se Clarke a soustředí se na škrcení mě. Já se zadívám na Shawna s Courtney. Chtěl bych vědět, o čem se baví. Trochu nadzvednu obočí. Já chci vědět o čem se baví.  
,,Haló? Ty jsi umřel?" Zeptá se mě Clarke a já se proberu z vlastních myšlenek. 

,,Hele Clarke? Já dostala ale hroznou chuť na zmrzlinu. Pamatuješ na tu, jak jsme na ni chodili po škole? Tak já dostala chuť na tu pistáciovou." Usměje se Courtney. Je jasné, že je to součást nějakého plánu, který Shawn vymyslel. 
,,Jasně, dostala jsem chuť na vanilkovou." Přestane mě škrtit a pomalu sklouzne dolů. 
,,Super." Zazubí se Courtney. Přistoupí k nám, dá mi pusu, chytne Clarke jemně za paži a vydá se směrem k cukrárně, kam chodili po škole. 
,,Takže?" Zeptám se a Shawn se zarazí. 
,,Co? Jak?"  
,,Hele jsme dvojčata, já poznám, když se něco děje a je mi jasné, že se to týká Clarke." Řeknu a Shawn se posadí na lavičku. 
,,No vlastně jo."  
,,Poznal jsem to, jak jsi se zasekl, když Clarke řekla, že by s tebou jela na turné."  
,,Ano, protože mi volal Andy, že by to chtělo nějaký duet a já jich pár mám, ale Andy mi dal jasně najevo, že s Clarke ten duet zpívat nemůžu a navíc já sám nechci míchat rodinu a práci dohromady." Řekne a povzdechne si. 
,,Jasně, to chápu, ale ona to pochopí."  
,,Vážně? Dobře víš, jak moc je žárlivá a já budu teď zpívat duet s jinou. To si rovnou můžu jít koupit rakev."

Co myslíte, že udělá Clarke?

Baru a Veru ❤️

My Annoying Brother 2 Kde žijí příběhy. Začni objevovat