Sonuna doğru yaklaşılan beşinci yıl... Beş yıl boyunca çok fazla şey yaşadı Harry. Ölümler, öğrenilen gerçekler, kazanılan dostluklar... Ailesi olmuştu Harry'nin. Bu yıl kendini ilk defa bu kadar yalnız hissediyordu Harry. Cedric'i öldürenin Harry olduğunu düşünenler, gördüğü rüyalar, yaptığı ani ve sinirli çıkışlarla zedelenen dostluklarla doluydu bu yıl.
Gördüğü rüyalar hala kafasını kurcalıyordu. Kimseye anlatmamıştı bazı rüyalarını.
Bir rüyası özellikle kafasına çok takılmıştı.
Yerlerde sürünüyordu Harry. Taştaki duvarların verdiği o soğukluk hissini yanan şömine bile bastıramıyordu.
Tozlu yerlerde sürünürken odanın soğukluğundan bile daha soğuk olan o ses konuştu.
"Size o okula girmenizi söyledim. Size verdiğim karanlık sanat eğitimine rağmen hiç bir şeyi yapamayan beceriksizlersiniz!" dedi Voldemort karşısında hala maskeleri duran iki ölüm yiyene.
"Bana Bellatrix'i çağırın. Gerçi durun. Biriniz çağırsısn" dedi ve sonra asasını çıkardı. "Avada Kedavra!" dedi ve iki ölüm yiyenden biri yere düştü.
Diğerine ise "Bellatrix'i çağırdıktan sonra sıra sana gelecek. Aptallık etmeye kalkma" dedi Voldemort.
Harry tısladı.
"Merak etme kızım. Yakında çok daha fazla fırsatın olacak" dedi Voldemort. Harry biraz rahatsız olmuştu kendisi o ölüm yiyene ceza veremediğinden.
Voldemort elinin tersi ile yerde sürünen Harry'nin kafasını okşadı yavaşça.
"Zihin bağlantısının farkında değil. Ona zarar vermedim Nagini çünkü o da senin gibi. O da benim bir parçam. Onu kendi tarafımıza çekeceğiz. Bizimle olacak. Her şey planlı." dedi Voldemort.
"Önce onunla zihin bağlantısını arttıracağım. Sonra yaptığım tekliflere karşı koyamayacak hale gelecek. Pes edecek. Benim yanımda olacak. Benim dediklerimi yapacak. O da aynı senin gibi bir hort-" derken uyanmıştı Harry.
Haftalardır bu rüyanın aynısını görüyordu. Kimseye bir şey anlatmıyordu içine kapanıktı.
Hermione ile ayrılmamıştı ama sevgili olduklarını gösteren pek bir işarette yoktu. Tabi ki seviyordu onu ama dışardan gören biri anlamazdı sevgili olduklarını. En son ne zaman sarılmıştı ne zaman sevgilim demişti hatırlamıyordu bile...
Hermione hep onun yanında olmak istiyordu ama izin vermiyordu. Dumbledore zaten onunla konuşmuyordu Harry'de pek meraklı değildi.
Tek Sirius iyi gelmişti ona bu süreçte. Onlada konuşamıyordu artık. Mektuplar izleniyordu. En son 2 aylık cezaya kalmıştı.
Umbridge onun elini kazıdıktan sonra Harry'de intikam için onu tek bulup zorla o iğrenç tüy kalemle ona *Asla Harry Potter'a Bulaşmamalıyım* yazdırmıştı. Cezasının 2 ay olmasının sebebi Mcgonagall başta olmak üzere diğer profesörlerdi. Umbridge yeterince müdahale edemiyordu.
Bakanlığın kulağına gitmemişti. Diğer profesörler zorlaştırıyordu durumu.
Hermione,Ron ve Draco Harry'e öğrencileri hazırlama konusunda bir fikir sunmuşlardı ama Harry hiç oralı olmamıştı. Onların ne yaptığını bilmiyordu.
Cumartesi günüydü.
Harry sabahtan göl kenarındaydı. Tabii cumartesi günü Ginny ile konuştukları gündü ama Harry'nin o günün cumartesi olduğundan haberi yoktu. Nefes almak istemişti. O gün rahat bir nefes alacaktı göl kenarında sonra kimsenin yüzünü görmemek için yatakhanesine gidecekti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Harry Potter - Slytherin Versiyon (Tamamlandı)
FanfictionSlytherin olan Harry'nin yalnızlığı onu karanlığa iterken Harry dostlarına, yani umuda tutunup iyi tarafta kalabilecek mi? Rekor Sıralama: 1.#Harmione-- --1. #Harmony --1. #Drinny