Harry biçim değiştirme dersine girmemiş pelerin altında kütüphanenin yasak bölümünde karanlık sanatlar ile ilgili kitapları gözlüyordu.
Bir sayfada Impracta adlı bir lanet gördü.
Eğer bu büyü düzgün şekilde yapılırsa karşıda ki kişi kendisine bir mızrak girmiş gibi hissedermiş...
İleri düzey olan ve yapması zor olan bir büyüymüş.
Harry anlık gözlerini kapayıp Sirius'a bu büyüyü yaptığını düşündü...
Asasını kaldırdı.
Denemek istiyordu... İleri düzeydi tehlikeliydi ama istiyordu işte!
"Impracta" dedi ve sonrasında elinin ortasında açılan dev bir kesik ile asası yere düştü.
"Ah!" dedi acı ile...
Sonra pelerini tekrar üstüne geçirdi ve pelerini üstündeyken yaralı elini pelerine sardı.
Sonra eğilip karanlıkta zor bulduğu asasını aldı.
Yanına bir kaç kitap aldı ve sonrasında pelerin altında yalnız kalabileceği bir yer aradı...
----------
Hermione,Ron,Ginny dersten çıkalı 15 dakika olmuştu.
"Harry yine bu derste yok! Profesör Dumbledore'a artık söylemeliyim." dedi Hermione.
"Bu hafta boyunca tek iksir ve karanlık sanatlara karşı savunma dersine girdi!" dedi Hermione sinirle.
"Draco'ya söyledim şimdi Slytherin ortak salonuna ve yatakhanesine bakmaya gitti. Geceleride yatakhaneye yatmaya gelmiyormuş." dedi Hermione göl kenarında volta atarken.
"Yalnız kalmaya ihtiyacı var." dedi Ron.
"Yalnız kalmaya mı? Ron ailesinin ölümüne sebep olan adamın kendisinin peşinde olduğunu öğrendi. Gözünde ki nefreti o gün Hogsmeade'de görmedin mi? Bu zamanında onun yanında olup onu korumamız aptalca bir şey yapmasını engellememiz lazım" dedi Hermione hızlı hızlı.
Ron ağzını açamayıp kafa salladı.
"Ben iksir dersinde konuşmaya çalıştım ama hiç umursamadı." dedi Ginny.
"Profesör Snape ile özel ders almak için gidecektir! O gün yakalarız" dedi Hermione.
O sırada Draco geldi.
"Ortak salon ve yatakhanede de yok!" dedi Draco.
"Tamam yarın özel dersine giderken onu yakalamaya çalışalım. Eğer yakalayamazsak ben Profesör Dumbledore ile konuşurum." dedi Hermione.
---------
Harry gecenin 4'ünde yatağında yatmış Salazar Slytherin'in tarihini okuyordu. Bulduğu büyülere bakıp örnek alabileceği şeyleri düşünüyordu.
Affedilmez lanetlerden Kedavra lanetini bulan kişinin Salazar Slytherin olduğunu çoktan öğrenmişti.
Draco uyuyordu. Zaten bilerek onun uyumasını beklemişti. Kimseyle konuşmak ve görüşmek istemiyordu.
Yatağının perdeleri çekikti ve yaptığı özel bir büyü ile dışarı ışık yansıtmıyordu bu sayede yatağında Lumos büyüsü ile rahatça kitaplarına bakıyordu.
Bir yandan çapulcu haritasında Filch kütüphanenin yasaklı bölümünden ne zaman gidecek diye bakıyordu.
Sonrasında gözüne haritada bir isim takıldı...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Harry Potter - Slytherin Versiyon (Tamamlandı)
FanfictionSlytherin olan Harry'nin yalnızlığı onu karanlığa iterken Harry dostlarına, yani umuda tutunup iyi tarafta kalabilecek mi? Rekor Sıralama: 1.#Harmione-- --1. #Harmony --1. #Drinny