Lider

609 49 346
                                    

Harry'nin kararlarını tüm okula açıklayacağı gündü.

Gün boyu Alice, Hermione, Draco ve Ron ile beraberdi. Onlara kararlarından bahsetmemişti konuşmada öğreneceklerini söylemişti.

Akşam yemeği saati gelmişti. 

Harry Dumbledore'un yerinde oturuyordu. Alice onun yanında oturuyordu çünkü henüz bir binaya ait değildi ve bir masaya otursa diğer insanlar garipseyecekti. Onu yanına almıştı Harry.

Yemek bittikten sonra herkesin tabakları gitti.

Mcgonagall ayaklanıp konuştu.

"Hepinizin aklında soru işaretleri var biliyorum. Harry Potter ile ilgili şüpheleriniz var, bir çoğunuzun ona karşı olan güveni kırık ama hiç bir şey bildiğiniz gibi değil. Harry Potter artık Hogwarts'ın ve Yoldaşlığın başı.

Seçilmiş kişi artık aydınlığı yönetecek.

Garip geliyor biliyorum ama sadece ona güvenin ve dinleyin." dedi Mcgonagall.

Harry ayaklandı sonrasında. İlerledi. Sağ tarafında Slytherin ve Ravenclaw, Sol tarafında ise Gryffindor ve Hufflepuf masaları vardı.

Harry'nin üstünde biraz daha değiştirilmiş siyah cübbesi vardı. Çoğunlukla siyah olan cübbenin göğüs kısmında Hogwarts arması vardı. Harry'nin sağ omzunda ise bir Slytherin arması vardı ve koyu yeşil ince çizgiler vardı kolunda.

Bu masaların ortasındaki geniş koridorda duruyordu Harry. (Hani Quirell'ın bayıldığı yer xD)

Orada konuşma yapmayı istiyordu. Henüz kendini Dumbledore'un yerine ait hissetmiyordu.

Ortada durup baktı sıra sıra öğrencilere.

Hufflepuf öğrencileri ona kötü gözle bakıyordu çünkü Cedric'i hala onun öldürdüğünü düşünenler vardı. Ravenclaw masası kararsızdı çünkü daha Harry'nin konuşmasını dinlememişlerdi. Önce konuşmasını dinleyip öyle düşüneceklerdi Harry üstüne. Gryffindor öğrencilerinin bir kısmı kötü gözle bir kısmı iyi gözle bakıyordu. Slytherin'ler ise sinsi sırıtışları ile bakışlarını merak ve hayranlıkla Harry'e dikmişlerdi.

"Biliyorum. Konuşmamız gerekiyor. Biliyorum sorularınız var ama önce ben konuşacağım siz dinleyeceksiniz." dedi Harry.

Konuşurken her binadan öğrencilere bakıyordu.

"Ben, çok düşündüm. Kendimi, Hogwarts'ı, sizi, hepimizi düşündüm. Geçmişe baktım düşündüm hatta takıldığım yerler oldu oralarda kaldım. Bir çıkış yolu bulamasaydım vazgeçecektim bu savaştan" dedi Harry.

"Ben-" dedi ama sonrasında "BİZ" diye düzeltti.

"Biz, bu zamana kadar ne yaptık. Hogwarts'ı hep savunduk. Yeri geldi bu yolda büyük kayıplar verdik." dedi Harry.

Sonrasında "Ailemizi-" dedi Harry ve Ron'a baktı.

Ardından "En güçlülerimizi" dedi Dumbledore'un boş koltuğuna bakıp. 

Sonrasında "Arkadaşlarımızı!" dedi Harry ve Hufflepuf masasına bakıp Cedric'i kastetti.

"Ve- en önemlisi... Ginny'mizi kaybettik." dedi Harry durup gözlerini kapayıp. Sonrasında kendine geldi.

"Genel olarak. Sevdiklerimizi kaybettik. Bu son başlayan savaşta ailelerini kaybedenlerde oldu." dedi genel olarak aileleri yoldaşlık üyesi olan öğrencileri kast edip.,

Sonrasında Harry her masaya bakıp konuştu "BİLİYORUM! İçiniz yanıyor, ALEV ALEV! Biliyorum öfkelisiniz, intikam istiyorsunuz BİLİYORUM!" dedi Harry.

Harry Potter - Slytherin Versiyon (Tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin