1. Yıl Sonu

1K 102 85
                                    

İçeri girdiklerinde bir keman çalınıyordu.Kapağı yavaşça kaldırdılar.

4'ü beraber atladı. 

"Beklediğimdem yumuşak" dedi Ron ve birden bir bir sarmaşık boynuna dolandı. 

Draco bunu görünce sarmaşık üzerinde ayağa kalktı ve ona daha hızlı dolandı. Harry kurtulmaya çalışırken "Hermione nerde?! "dedi. 

"Sakin olmaya çalışın!" dedi Hermione.

"Sakin olursanız sizi sıkmaz!" dedi Hermione.

Harry kıpranmayı bıraktı ve aşağı doğru düştü. 

"Sakinleşmelisiniz!" dedi Hermione Ron ve Draco'ya.

"Karşımda bir Weasley ölürken öyle kolay olmuyor." dedi Draco

Hermione sıkıntılı bir "Off" çekti ve sonrasında asasını doğrulttu. 

"Lumos Solem!" dedi.

İkiside aşağı düştü. 

Draco bacağının tam üstüne düştüğü için yürüyemiyordu.

Acı ile bacağını tutuyordu.  

"Siz gidin" dedi Draco. Asasını çekti kendini bir duvara dayadı ve durmaya başladı.

Üçlü istemeselerde Draco'yu bıraktılar ve kendilerine geldikten sonra ilerlediler. Karşılarındaki odaya girdiklerinde havada uçan bir sürü anahtar vardı ve ortada bir süpürge. 

Harry anahtarlara baktı. 

"Hepsini deniyeceğimizi söylemeyin bana!" dedi Ron.

Harry'nin üstünde hala Slytherin Quidditch Cübbeleri vardı. Aradı ve büyük olan yaralı anahtarı gördü.

"İşte o!" dedi Harry.

Hermione "Ne?" dedi ama Harry elini süpürgeye attığı an anahtarlar ona doğru saldırmaya başladı. Harry zorlukla uçtu anahtarı yakaladı sonrasında Hermione'Ye fırlattı. Harry anahtarları oyalarken Hermione kilidi açtı ve kapıdan geçtiler. Sonrasında Ron hızlıca geçtikleri kapıyı kapadı ve anahtarları engelledi.

Harry Slytherin Quidditch cübbesinin toza bulanmış haline baktı. 

Anahtarlar cübbenin üzerinde küçük yırtıklar açmıştı ve yüzünde de yaralar vardı. 

"İyi misin?" dedi Hermione,Harry'nin yüzündeki yaralara bakarak. 

Harry kafa salladı ve ilerlediler. Santranç etabında Ron'un bayılmasından sonra Harry oyunu bitirdi.

Ron'un başında duruyorlardı. 

Harry görünmezlik pelerinini çıkarıp Hermione'ye verdi. "Ron ve Draco şimdilik kalsın sen bu pelerin ile kendini ört süpürge ile çık ve birine haber ver." dedi Harry.

"Pelerini al diğer türlü Fluffy'nin müziği bittiyse başka türlü zor geçersin" dedi Harry. 

"Öğretmen çağırdıktan sonra benim ne yaptığımıda detaylıca anlat belki yardıma ihtiyacım olur" dedi Harry ve Hermione Harry'e sarıldı.

Hermione ona sarıldığında Harry onun titrediğini hissetti. 

"Sen çok iyi bir büyücüsün. Gerçekten öylesin" dedi hala sarılırken. Sonrasında geri çekildi. "Dikkatli ol" dedi Hermione hafiften sırıtmaya çalıştı. Gözleri yaş doluydu. Harry Tozlu Quidditch Slytherin cübbesi ile beraber eline asasını alıp ilerledi.

Odaya girdiğinde karşısında Snape yoktu ama bu onu rahatlatmadı çünkü Quirrell vardı. 

"Demek sen" dedi Harry gözlerini kısıp yaklaşarak. 

Harry Potter - Slytherin Versiyon (Tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin