Harry günlerdir yaptığı gibi pelerin altında kelid aynasının karşısına gidiyordu.
Artık geceleri uyumuyor ders aralarında uyuyordu. Gecenin çoğunu kelid aynası karşısında geçiriyordu.
Ertesi gün Snape ile olan dersine gidiyordu ama kendisi mutlu değildi. Kendinden emin olan o özgüvenli gözlerin yerini boş bakışlar almıştı. Derslere odaklanamıyordu.
Onun adım seslerini duyan Snape kapıyı açtı ve Harry'nin ağır adımlarını görünce
"Sallanma Potter" dedi. Harry içeri girdi.
Harry girip kazanına girdi.Kendini bu aralar ne kadar boş hissetsede büyüyü yapabildi ve sonrasında. Çıktı ve Snape,Harry'nin bu halinden memnun olmamış halde yüzünde soğuk bir ifade ile Harry'nin sallana sallana zindanlardan çıkışını izledi.
Harry kelid aynasına kimseyle muhattap olmamak için görünmezlik pelerini altında giderken Hermione,Ron ve Draco göl kenarında oturmuşlardı.
"Harry niye yok?" dedi Ron.
"Bilmem" dedi Draco elinde bir taş alıp göle doğru fırlatırken
"Aynı binadasınız" dedi Ron.
"Bir derslerde görüyorum. Tenefüslerde uçup gidiyor" dedi Draco.
"Bu aralar bi değişik" dedi Hermione.
"Nicolas Flamel'e kafayı takmıştı birden bire bıraktı.Ayrıca dersler bitince ortadan kayboluyor ve derslerlede çok ilgilendiği söylenemez." dedi Hermione.
Sonra Hermione'nin aklına kelid aynası olayı geldi ve susup düşündü.
"Ortak salonda nadirende olsa görüyorum. Koltuğa oturmuş boş gözlerle tavana bakıyor." dedi Draco.
Ron ise hafif güldü.
"Çok komik değil mi? En iyi arkadaşımın mankafaya dönüşmesini izliyorum. Sanki başka biriymiş gibi" dedi Draco ve sonra devam etti.
"Onun değişi ile mızmızlanmama bile kızmıyor artık" dedi Draco.
Sonra Hermione'nin suskunluğundan şüphelenmiş olan Draco konuştu.
"Sen niye konuşmuyorsun?" dedi şüpheci olan bir ifade ile Draco.
Draco aniden sesine ve bakışlarına kattığı şüphecilik ile karşısındaki her kişiyi anlık dondurabiliyordu. Tabii Harry hariç.
"H-hiç ne oldu?" dedi Hermione.
"Normalde mükemmel dörtlü olarak buluştuğumuzda ciddi bir konu ile ilgili konuşurken konuşmamızın sebebi Harry olur. Weasly kafası basmadığı için pek konuşmaz-" Draco mükemmel derken sesine alaycı bir ton katmıştı. Sözleri Ron tarafından kesildi.
"Sözüne dikkat et Malfoy!" dedi Ron.
Draco aldırmayıp tekrar konuştu.
"Ben Harry'nin söyleyişi ile mızmızlanırım. Sen de mükemmel grubumuzun beyni olarak fikirlerini sunarsın yöntemlerini söylersin" dedi Draco. Mükemmel derken yine sesinde alaycılık tonu vardı.
Ron gözlerini kısmış dişini sıkıp Draco'ya bakarken Draco aldırmıyordu.
Hermione suskun şekilde durmaya devam etti.
Harry tenefüs vakti kelid aynasında durduktan sonra sınıfa doğru gidiyordu. Sınıfa giderken içeri beraber gelmiş olan Ron,Draco ve Hermione ile karşılaştı ama bir şey demedi eli cübbesinin cebinde yerdeki adımlarına bakarak sınıfına giricekken Hermione Harry'nin önüne geçti.
Hermione sesine özel bir tatlılık katarak ve gülümseyerek "Merhaba" dedi çok sevinçliymiş gibi.
"Tenefüslerde seni pek göremiyoruz. Nicolas Flamel'imi araştırıyorsun?" deid Hermione.
"Hayır" dedi Harry bitkin sesi ile.
"Hani hırslanmıştın hani bulucaktın!" dedi Hermione.
"Artık eski ben değilim" dedi Harry ve Hermione'nin yanından geçip sınıfına girdi.
Hermione kendi kendine "Eski sen olacaksın!" dedi ve sınıfa girdi.
Akşam Harry ayna karşısındaydı.
Sanki bundan haberi olan Dumbledore onu izliyordu.
"Sanırım son günlerde burada çok fazla vakit geçiriyorsun Harry." dedi Dumbeldore nazik sesi ile.
Harry şaşkın halde arkasını döndü.
"Aynanın amacını az çok anlamışsındır" dedi Dumbledore.
Ayanın amacını anlattı ve ardından konuşmaya devam etti.
"Bu ayna tehlikeli Harry. İnsan en çok istediği şeye kendini çok kaptırırsa bu ayna karşısında çürüyüp gider" dedi Dumbledore aynadan gözünü ayırmayıp.
"Yarın burdan kaldırılacak ve bir daha buraya gelmemeni istiyorum Harry." dedi Dumbledore.
"Kaldırılmasını beğenmeyebilirsin ama bu senin iyiliğin için. Hem bazı arkadaşlarında bu duruma şikayetçi" dedi Dumbledore nazik sesi ile.
"İyi geceler Harry." dedi Dumbledore.
Harry yatakhanesine gitti uykuya dalmadan önce düşündü. Bir arkadaşı yüzünden olduğunu öğrendi ama arkadaşlarıda onun iyiliğini istiyordu. Yapmaları onun için sorun değildi. Aynadan uzaklaşınca kendini daha iyi hissettiğinin farkına vardı ve uykuya daldı.
**Evet bu bölüm kısa gelmiş olabilir ama bundan sonraki bölüm gecenin 4'ünde aklıma gelen çok iyi bir bölüm ajdnskfmd Bu arada sonraki bölüm uzun sayılır. Oy kullanıp Yorum yapmayı unutmayınn.**
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Harry Potter - Slytherin Versiyon (Tamamlandı)
FanfictionSlytherin olan Harry'nin yalnızlığı onu karanlığa iterken Harry dostlarına, yani umuda tutunup iyi tarafta kalabilecek mi? Rekor Sıralama: 1.#Harmione-- --1. #Harmony --1. #Drinny