Hogsmeade'de Öğrenilen Gerçekler

1K 86 309
                                    

İkisi de birbirlerine bakıyorlardı. Harry düşündü. Hermione'ye daha güzel bir zamanda söylemek istiyordu. Altın Snitch'i verdikten sonra söyleyebilseydi çok güzel olacaktı ama yapamadı. Hermione'ye daha özel bir anda söyleyecekti. Her ne kadar ona itiraf etmek istese de dayanmalıydı.

"Yüzündeki kızarıklık geçmeye başlamış" dedi Hermione attığı tokadı kastedip.

Harry hafif sırıttı.

"Ş-şey daha demin soruları sen sordun... Şimdide ben sorayım olur mu?" dedi Hermione çekingen şekilde.

"Sor bakalım." dedi Harry.

"B-ben seni düşünmekten uyuyamam dedim ya. Benim başıma böyle bir olay gelse... Sen uyuyabilir misin? Yani beni düşünür müsün?" dedi Hermione. Sorarken kızarıyordu ve heyecanlanıyordu.

Yatağında iyice doğruldu Harry. "Tabii uyuyamayıp seni düşünürüm... Sen bu okulda benim en yakınımsın... Sana herkesten daha çok değer veriyorum" dedi Harry. 

"C-ciddi misin?" dedi Hermione.

"Tabii ki Hermione." dedi Harry.

"E-En çok bana mı değer veriyorsun?" dedi Hermione. 

"Bak ilk yıldan beri seninle arkadaşız. Yaz tatilleri hariç her gün beraberiz Hermione... Sen,Draco ve Ron benim ailem gibisiniz artık ama sen onlardan da özelsin." dedi Harry.

"Beni onlardan özen kılan ne?" dedi Hermione.

Şimdi Harry sıkışmış şekilde cevap arıyordu.

"Yani sen- başkasın sen hep yanımdasın... Onlarda öyle ama senin verdiğin destek hep farklıydı..." dedi ama daha düzgün bir şey söylemeliydi.

Hermione revirin duvarında duran saate baktı. Okunması zor da olsa kısık gözle bakıp vuran az ay ışığının desteği ile okuyabildi. "Harry saat kaç olmuş!" dedi Hermione.

"Sen artık yatıyorsun! Dinlenmen gerek." dedi Hermione.

"Ya sen?" dedi Harry.

"B-ben uyuyamam ki" dedi Hermione.

"O zaman ben de uyumuyorum" dedi Harry sesinde olan bir inat tonu ile.

"Bak Harry dinlenmen lazım..." dedi Hermione.

"Senin de dinlenmen lazım ve ben burda uyurken senin uyanık kalmanı istemiyorum. Yalnız olmanı da istemiyorum..." dedi Harry.

"Ben uyumayı kabul edene kadar sen de uyumayacaksın değil mi?" dedi Hermione.

"Evet" dedi Harry kararlı şekilde.

Hermione düşünmeye başladı.

O sırada Harry ona baktı. 

Yatakta biraz daha yana kaydı.

"Gel." dedi Harry.

"Zaten senin yatağında oturuyorum." dedi Hermione.

"Yanıma yat." dedi Harry.

"Ne?!" dedi Hermione.

"Madem sen beni düşünüp uyuyamıyorsun... Ben de sen uyuyamazsan rahat olamam. Beraber uyuyalım?" dedi Harry.

"Revirde bir sürü yatak var Harry birine geçip uyurum" dedi Hermione. Saçını kulağının arkasına atarken kızarmıştı.

"Madem gelmemekte ısrarcısın... Ben de uyumuyorum!" dedi Harry.

Hermione kahkahayı koyuverdi. 

Sanki iki sevgiliymiş gibi davranıyorlardı birbirlerine. İkisi de bunun farkındaydı.

Harry Potter - Slytherin Versiyon (Tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin