Harry'nin Zayıflığı ve Fluffy

1.8K 136 196
                                    

Snape'in dersinden çıkmışlardı ve Harry ile Draco ödevi yapmak için kütüphaneye doğru değişen merdivenlerden gidiyorlardı.Önlerinde Hermione ve Ron vardı. Onlarda kütüphaneye gidiyor gibiydi.

"Off Ron! Şu derste biraz daha dikkatli olamaz mısın? Kendini biraz daha derse vermelisin" dedi Hermione binasından puan gittiği için üzülmüş şekilde.

"Ne yapayım daha 1. sınıfız alışmaya çalışıyorum" dedi Ron. 

"Hem o profesörde ne biçim biri daha ilk derslerden yaptırdıklarına bak." dedi Ron.

Bu hareket Harry'i biraz sinirlendirdi çünkü ona göre Snape'in dersleri gayet iyiydi.

Dersi direk kısa ve öz şekilde anlatıyor zaman kaybetmiyordu.

Normalde bunu Neville,Seamus gibi çok samimi olmadığı Gryffindor'lular dese onlarla laf kavgasına girebilirdi ama bunu söyleyen onun bir arkadaşıydı.Harry kimsesiz büyümenin nasıl bir şey olduğunu iyi biliyordu ve bu yüzden yanında olan insanlara,dostlarına önem veriyordu onları kırmak istemiyordu.Değerlerini biliyordu. Tabii Harry tersinin pis olduğunu eğer gerçekten kızdırılırsa karşısındakinin dost olup olmadığına bakmayacağınıda biliyordu. 

Harry bunları düşünürken Hermione arkasında duran iki Slytherin'e bakmış ve Ron'u dikkatli konuşması için dürtmüştü.

4 kişi kütüphaneye girdi. Snape'nin ödevi için araştırma yapıyorlardı.

"Yanlış bölüme bakıyorsun Ron!" dedi Hermione uyarırcasına.

Ron sinir ile bir kaç kitabı yanlışlık ile yıktı ve sonra başka bölümlere bakmaya gitti.

Harry bulduğu bir iksir kitabının bölümlerini kontrol ederken oturduğu masanın karşısına Hermione oturdu.

"Quidditch antremanları nasıldı?" dedi Hermione sırıtıp.

Harry Hermione'nin unutmamasına şaşırmış şekilde "Ş-şey İyiydi." dedi Harry ve kekelemesinden dolayı hafif kızarmış şekilde kitabına döndü.

"Sen iyi misin?" dedi Hermione Harry'nin suskunluğuna hafif şaşırıp.

"Evet iyiyim, ne oldu?" dedi Harry alıcağı cevaptan korkar şekilde.

"Hiç" dedi Hermione ve oda kitabına döndü. 

Harry Hermione'nin dediğine hafif üzüldü çünkü onunla konuşmak istiyordu ama kendisi yapamıyordu önünde aradığı bilgiler olmayan aptal bir kitapla ilgileniyormuş gibi yapıyordu. gidip ödevine odaklanamıyordu çünkü Hermione ile konuşmak istiyordu.

Önce derslerin nasıl diye sormayı düşündü ama bu çok kötü bir soru olurdu hem kız iyi diyip konuşmayı bitirebilirdi. 

Kendi kendine içinden konuşuyordu "Hadi Harry sen bir Slytherin'sin düşün,düşün daha iyi bir yöntem bul hadi! Kızla konuşabilirsin!" diyordu kendine ama aklına birşey gelmiyordu.

"Bugün biraz soğuk davranıyorsun" dedi Hermione kitaptan başını kaldırıp.

Harry şimdi eli ayağı birbirine dolanmış şekilde Hermione'ye baktı.

"Y-yo şey neden ki?" dedi Harry. O Slytherin sinsiliğine sahip olan hazır cevap olan ve kendinden emin olan Harry nereye gitmişti?

"Karşında oturuyorum ve bana bakmıyorsun bile,üstelik seninle konuşmaya çalıştığımda beni geçiştiriyorsun" dedi Hermione. 

"Y-yo yani-seni geçiştirmek istemiyorum istemeden soğuk görünmemin sebebi şeyy-" dedi Harry. Eli ayağı birbirine dolanmış şekilde Hermione'ye bakıyordu.

Harry Potter - Slytherin Versiyon (Tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin