Hermione kabuslarından uyandığı gibi çığlıklar atıp sihir gücüyle etrafı mahvediyordu. Bu yüzden ona kendisini sakinleştiren ve sihir gücünü kontrol altına alan bir iksir verilmişti.
Hermione uyanık şekilde hastane kanadındaki yatakta yatıyordu.
Harry hastane kanadından içeri girdi.
Gün ışığı pencerelerden içeri vuruyordu. Güçsüz ve acılar içinde olan kızın yanına doğru gitti Harry. Hermione adım seslerinden birinin geldiğini anlamıştı ama aldırmadı.
Harry Hermione'nin yatağının yanına oturdu.
Sonrasında gözlüğün çıkarıp yandaki masaya koydu. Kendiside onun yanına yattı. Onun gözlerine baktı. Yorgun bitkin feri kaçmış gözlerdi. Harry artık onun eskisi gibi olamayacağını biliyordu.
Bu kaybın Hermione'den çok şey götüreceğini biliyordu.
Açık pencereden içeri giren rüzgar Hermione'nin saçını yüzünün önüne düşürdü.
Harry elini uzatıp nazikçe onun saçını kulağının arkasına attı.
Eliyle yüzünü okşadı nazikçe.
Hermione sonrasında Harry'e baktı. Bir tepki vermedi. Gözünden bir yaş akıp aşağı doğru kaydı.
Eliyle tuttuğu yastığı sıktı.
Harry elini onun elinin üzerine koydu.
"Sakin ol. Rahatla. Bu acıya alışacaksın. Hiçbir zaman geçmeyecek ama alışacaksın." dedi Harry.
"Bir daha arkadaşlarımın ve ailemin ölmesine izin vermeyeceğim Hermione. Dinlen kendini zorlama. Her şeyi düzelteceğim merak etme. Onların intikamını alacağım." dedi Harry.
"Hayır..." dedi Hermione kuru boğazından çıkan bir sesle.
"Nasıl hayır?"
"İntikamı sen almayacaksın Harry. Ben alacağım. Bellatrix'i ben öldüreceğim!" dedi Hermione.
"Hermione bu halde-"
"Toparlanacağım. Savaş içindeyiz. Yas tutma zamanı değil. Merak etme, benim için endişelenme." dedi Hermione. Doğruldu yatağında.
Mantığı ön planda olan biriydi. Yas tutma zamanının olmadığını biliyordu.
"Hermione. Savaşmaya devam etmek zorunda değilsin. Dinlenip kendini bana bırak, bana güven. Söz veriyorum bu savaşı kazanacağım." dedi Harry.
Hermione aldırmadı kalkıp kapıdan çıktı.
Harry endişelenip peşinden gitti.
"Beni yalnız bırak Harry. Merak etme yanlış bir şey yapmayacağım."
"Yalnız olman gereken son durumdasın. Hiçbir yere gitmiyorum." dedi Harry.
Sonrasında Hermione Minevra Mcgonagall'ın yanına gidip normal işine devam etti.
Harry onun Profesör Mcgonagall'ın yanında güvende olacağından emindi.
Mcgonagall dikkat edeceğini belirten bir işaret yaptı Harry'e. Harry minnet duyarcasına kafasını salladı ve odadan çıktı.
-
Snape iksir sınıfındaydı. Elinde kendi yazdığı Melez Prens'in kitabı vardı. Kendi yaptığı iksirleri kazanda kaynatıyordu. Bunlar savaşta aydınlık tarafın işine yarayacak iksirlerdi.
Sonrasında içeri Alice girdi.
"Rahatsızlık için üzgünüm Profesör ancak bazı işler için çıkarım iksiri lazım. Çıkarım iksiri yapmaya geldim." dedi Alice.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Harry Potter - Slytherin Versiyon (Tamamlandı)
FanfictionSlytherin olan Harry'nin yalnızlığı onu karanlığa iterken Harry dostlarına, yani umuda tutunup iyi tarafta kalabilecek mi? Rekor Sıralama: 1.#Harmione-- --1. #Harmony --1. #Drinny