Ron öğrendiklerinden sonra biraz daha sakinleşmeyi başarmıştı.
Ailece kararlarını vermişlerdi.
Zümrüdüanka yoldaşlığına yeniden katılacaklardı. Ginny için savaşacaklardı.
Ron okula gidecekti ve okulda eğitim almaya başlayacaktı.
Eşyaları ağır ağır hazırlarken Harry'e karşı duyduğu nefret dalgaları içindeydi.
Somurtkan ve katı yüzüyle bir kaç defteri bavula düzensizce soktu.
Direkt babasının yardımı ile cisimlenecekti. Eşyalarını hazırladı.
Üzerine kırışık ve eski cübbesini giydi isteksizce.
Cübbesinin cebine Ginny'nin küçüklük fotoğrafını koydu özlemle bakıp.
Babası ile beraber okulun dışına cisimlendi.
Hogwarts'ın etrafı dışarıdan rahatlıkla görülebilen katlarca kalkanla çevrilmişti.
Kapıdaki yoldaşlık üyelerinden biri bir kaç dakika boyunca kalkanı kaldırmak için dikkatle büyüleri yaptı ve kalkanın sadece kapı kısmındaki küçük bir bölümü kalktı.
Ron içeri girdi ve yoldaşlık üyesi bir kaç dakika daha uğraşıp kalkanı yeniden aktif hale getirdi.
Katlarca kalkan olduğu için farklı farklı büyüler yapıp kaldırılması gerekiyordu. Kolay iş değildi.
Ron hantal adımlar ile ve uykusuz gözleri ile Hogwarts'a baktı.
Hiç mutlu değildi. Onu herhangi bir şey kolay kolay mutlu edemezdi.
Okula ilerledi. Yarın Mcgonagall'ı görecekti.
Gryffindor yatakhanesine çıktı. Yatağına yattı perdelerini sonuna kadar çekti. İçinde Hogwarts'a karşı bir özlem duygusu yoktu çünkü kardeşinin ölümünden sonra anlamsızlaşmıştı onun için çoğu duygu.
------------------------
Gece vakti Alice elinde tuttuğu bir kitabı okuyordu Harry'nin yatağının karşısındaki koltukta.
Bir yandan elini saçlarının arasından geçirmişti diğer eli ile kitabını okurken ara sıra gözleri Harry'e kayıyordu.
Harry oturur pozisyona geçmişti. Gözlerini kapamıştı ve düşünüyordu.
İçinden yaşadıklarını düşünüyordu. Nasıl yenildiğine anlam veremiyordu...
Hatalarını düşündükçe fark ediyordu. Kendine fazla güvenmişti. Draco kaçıp saklanarak düello ederken o cesurca ormanın ortasında hiç bir sipere yaslanmadan savaşmıştı. Draco onun açığını bulduktan sonra yenebilmişti.
Impracta büyüsü gelen bacağının sızlaması ile irkildi Harry.
"İyi misin?" dedi Alice elini saçlarının arasından geçirmiş şekilde bir elinde kitabı dalgın dalgın sallarken.
"İyi gibi gözüküyor muyum?" dedi Harry hafiften dalga geçercesine bir ses tonu ile.
"Yani..." dedi Alice iç çekerek.
"Daha kötülerini de gördüm" dedi Alice sonrasında hafiften gülümseyip.
Harry ayaklanmak için hamle etti. Alice saçını kulağının arkasına atıp ayağa kalktı.
"Bir şey mi lazım?" dedi Alice.
"Suyu kendim alabilirim teşekkürler" dedi Harry.
"Bay Potter iki bacağınızda yaralı ve dinlenmeniz gerekiyor ihtiyacınız olan şeyleri bana söylemenizi istemiştim." dedi Alice hafiften azarlarcasına bir ses tonu katıp.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Harry Potter - Slytherin Versiyon (Tamamlandı)
FanfictionSlytherin olan Harry'nin yalnızlığı onu karanlığa iterken Harry dostlarına, yani umuda tutunup iyi tarafta kalabilecek mi? Rekor Sıralama: 1.#Harmione-- --1. #Harmony --1. #Drinny