**Tom Riddle'ın günlüğü olaylarından sonra**
Harry,Ron ve Draco pelerin altında Hagrid'in evindelerdi.
Sihir bakanı Fudge ve Lucius Malfoy,Dumbledore ve Hagrid'in okuldan gönderilmesini sağladı. Hagrid gitmeden önce örümcekleri takip etmelerini söylemesi üzerine 3'lü karanlık ormanda ilerliyordu.
"NE kadar güzel ya. Yarı dev arkadaşımızın demesi üzerine örümcekleri takip ediyoruz." dedi Draco alaycı bir sesle.
"Tabii sırlar odası orda çıkacak örümcekleri takip ederek bulucaz. Harry bence şuan bir saçmalığa ilerliyoruz" dedi Draco.
"Mızmızlanmayı kes!" dedi Harry.
Harry önden yürüyüp takip ederken Draco ve Ron hemen arkasında yan yanaydı.
Bir süre yürüdükten sonra Ron konuştu
"Döndüğümüzde Ginny'den uzak duracaksın Draco!" dedi Ron
"Yok ya?! Durmazsam ne yapacaksın Weasly?! Kaba kuvvet mi? Seni yenerim! Asa ile düello mu? Seni yine yenerim! Sen bana ne yapabilirsin ki?" dedi Draco sesindeki tehditkar tonu zirvesine çıkarıp.
"Demek bişey yapamam öyle mi?" dedi Ron.
"Bekle sen!" dedi Ron ve sonrasında Ron Draco'ya hamle edicekken onları susturdu.
"HERMİONE ORDA TAŞLAŞMIŞ YATIYOR VE BEN BURDA O SIRLAR ODASINI BULMAK İÇİN ELİMDEN GELENİ YAPIYORUM AMA SİZİN UĞRAŞTIĞINIZ İŞE BAKIN!" dedi Harry yürürken ve sonra devam etti.
"İKİNİZİNDE KAVGASI BİTMİYOR! Bİ SUSUN BİRAZ TAKIMCA HAREKET EDELİM Kİ HERMİONE ÇABUCAK KURTULSUN,OKUL TEKRAR GÜVENLİ HALE GELSİN!" dedi Harry
Sonrasında Aragog'un sesi geldi.
"Ormanımda sessizlik isterim..." dedi Aragog
"Siz kimsiniz?" dedi sonra Aragog.
"Biz Hagrid'in arkadaşlarıyız." dedi Harry
**Burasını hızlıca geçicem bir şey değişmeyecek film ve kitaptaki konuşmanın aynısını yazmak istemedim**
"Teşekkür ederiz... Peki artık gidelim" dedi Harry bilgileri aldıktan sonra.
"Gitmek mi?" dedi Aragog.
Harry bir Ron'a bir Draco'ya baktı.
Ron örümceklerden korktuğundan dolayı yüzünü buruşturmuştu ve ağladı ağlayacak durumdaydı.
"Sanmıyorum" dedi Aragog ve sonrasında örümcekler 3 lünün üzerine yürümeye başladığında bir korna sesi geldi ve Ron'un arabası örümcekleri kaçırdı.
3lü hemen binip okula doğru sürdü.
Okula vardıklarında araba onları attı ve tekrar ormana doğru gitti.
"Okadar şeyi söylediler ama canavarın ne olduğunu söylemediler! Neymiş canavarın ismini ağızlarına almazlarmış sanki Voldemort!" dedi Harry sinirle.
Sonrasında Harry iksir sınıfına doğru gitti.
"Acaba neden iksir sınıfına gidiyoruz!?" dedi Draco.
"Çıkarım iksiri Draco. Belki o canavarın ne olduğunu anlarız" dedi Harry.
"Ee nasıl yapacaksın?" dedi Ron.
"Yapmama gerek yok ki herhangi bir iksir bulayım dönüştüreceğim." dedi Harry.
Harry hazırda olan bir şifa iksirini çıkardı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Harry Potter - Slytherin Versiyon (Tamamlandı)
FanfictionSlytherin olan Harry'nin yalnızlığı onu karanlığa iterken Harry dostlarına, yani umuda tutunup iyi tarafta kalabilecek mi? Rekor Sıralama: 1.#Harmione-- --1. #Harmony --1. #Drinny