Harry şatodaki odasında siyah cübbeleri ile oturuyordu.
Elinde kirli mavi renkte bir iksir olan şişeyi tutuyordu.
Çıkarım iksiri içip uyuduğunda Harry'nin yaşadığı olayların detayları ile yapılan çıkarımlar sayesinde ileride yaşanma ihtimali yüksek olan şeyler Harry'nin rüyasına giriyordu.
Çıkarım iksirinin verdiği zeka sayesinde bu detaylar toplanıyordu ve nelere sonuç açabileceği tahmin ediliyordu.
Harry çıkarım iksirini içti. Önce Dumbledore görevi ile ilgili düşünmeye başladı.
Amaçları belirsizdi değişiyordu.
Bir gün intikam alıp Voldemort'u öldürmek için kendini feda etmek isterken bir gün ise büyücülük dünyasının kralı olmak istiyordu. Hepsinden güçlü olmak istiyordu.
Değişen amaçları yüzünden belli bir çözüm bulamadı Dumbledore ile ilgili.
Sonrasında uyudu yine rüyaları görmek için.
Harry bir masada oturuyordu.
Masanın bir tarafında Voldemort vardı. Diğer tarafında Frank Well ve Harry'nin tam karşısında ise Grindelwald vardı.
Rüya değişti.
Karşısında Ron vardı. Harry elini havaya kaldırdı.
"Senden üç şey istiyorum" dedi Harry.
Eliyle bir işareti yaptı.
"Yaralanma!" dedi sonrasında eliyle iki işareti yaptı.
"Yakalanma!" dedi ve sonrasında eliyle üç işareti yaptı.
"Ölme! Gerisi bende gelen bana gelsin" dedi Harry.
"Bak Hogwarts'a saldıracaklar" dedi Ron.
"Saldıramayacaklar! Sen yaralayacaksın ben bitireceğim." dedi Harry kendinden emin şekilde hırsla bakarak.
Rüya değişti.
Harry'nin karşısında Bellatrix vardı. Yaralı yüzüyle Bellatrix elinde gülerek bir madalyon sallıyordu.
"Bunu mu istiyorsun?!" dedi Bellatrix delice sırıtması ile.
Sonrasında rüya değişti.
Hermione'nin kucağına yatmıştı. Her yeri kasılmış şekilde titrerken büyük bir çabayla konuşarak "Ben... Ölmeden... Bu savaştan n-nasıl çıkacağım" diyordu. Her kelimesi zorla çıkıyordu. Nefes almakta zorlanıyordu.
Rüya değişti.
Zindan gibi bir yerdeydi karşısında dağınık saçlar ile yaralı bakışlar ile Alice duruyordu ve sonrasında Alice Harry'e sarıldı. Harry'de karşılık olarak sarıldı...
Rüya değişti.
Harry gece vakti Hogwarts'ın karşısındaydı... Biraz uzaktaydı ama net şekilde görüyordu. Sonrasında birden Hogwarts'ın büyük kulelerinden biri çatladı ve kulenin ortasından büyük bir yarık açıldı.
Harry bu rüyanın devamını görecekken bir ses ile uyandı.
Bir baykuş cama gelmişti ve cama vuruyordu.
Bacağında bağlı olan bir sürü mektup vardı.
Harry rüyası bölündüğü için kızgın bir tavırla açtı camı. Mektupları asası ile çekip aldı ve direkt camı kapadı.
Harry yere oturdu.
Mektupları önüne yaydı.
Süzdü açmadan.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Harry Potter - Slytherin Versiyon (Tamamlandı)
FanfictionSlytherin olan Harry'nin yalnızlığı onu karanlığa iterken Harry dostlarına, yani umuda tutunup iyi tarafta kalabilecek mi? Rekor Sıralama: 1.#Harmione-- --1. #Harmony --1. #Drinny