3 Hafta geçmişti.
Hermione kendini kontrol edebiliyordu artık.
Hisleri aynıydı hatta gün geçtikçe artıyordu ama heyecanını engelleyebiliyordu.
Tabii Harry'nin zümrüt yeşili gözlerine dalıp gitmesini engelleyemiyordu.
----------
Harry sabah uyandıktan sonra göl kenarına ilerledi.
Bugün cumartesiydi.
Ginny ile konuştuktan sonra Snape ile olan özel dersine gidecekti.
Saçları yeni kalktığı için dağınıktı.
Hava soğuk olduğundan Slytherin cübbesinin önünüde kapamıştı.
Asasını cübbesinin cebinde tutarken tetikteydi.
Ginny oturmuş gölü izliyordu.
Harry'nin adımlarını duyup döndü.
Ayağı kalktı ama yüzünde hafiften endişeli bir ifade vardı.
"Günaydın" diyip geldi Harry.
"Harry çok acil bir durum var!" dedi Ginny.
"Ortak demediğine göre gerçekten acil gibi." dedi Harry rahat rahat.
"Dalga geçme! Draco bizi takip ediyor! Geçen cumartesi gördüm ama emin olmak için biraz daha izledim. Şuanda bizi izliyor." dedi Ginny.
"Demek yeni farkettin..." dedi Harry yüzünde sinsi bir sırıtma ile.
"Sen biliyor muydun?!" dedi Ginny.
"En başından beri takip ediyor... Bak üçüncü yılın ilk haftası erken kalktığımı görüp buna şaşırıp takip etti ve bizi gördüğünden dolayı takip ediyor. Hermione'yi sevdiğimi düşündüğünden dolayı sesini çıkarmıyor ama bu şekilde sık sık devam edersek gerçekten davranışları değişebilir" dedi Harry.
"Sen çıkarım iksirimi aldın yine?" dedi Ginny.
"HAYIR! Sadece Draco çok öngörülebilir" dedi Harry.
"MADEM en başından beri biliyordun bana niye söylemedin!" dedi Ginny sinir ile. Bunu söylerken tek ayağını kaldırıp yere vurdu.
Harry ise gülmeye başladı.
"Komik değil!" dedi Ginny tekrar tek ayağını kaldırıp yere vururken.
"Biliyorum ona gülmüyorum zaten. Az önce Hermione'ninde bizi izlediğini farkettim." dedi Harry hala gülerek.
"NE?!" dedi Ginny ve arkasını dönmek için hamle etti ama Harry ani şekilde omzundan tutup dönmesini engelledi.
"SAKIN!" dedi Harry.
"Nasıl gördün?!" dedi Ginny.
"Arkanda biraz ilerde duran bir ağaç var ordan ben baktığımda ağacın arkasında kendini gizlmeye çalıştı ama kabarık saçları onu eleverdi." dedi Harry.
Sonra tekrar gülmeye başladı.
"Bak neden sana söylemedim anlatayım... Şimdi sen Draco'nun seni sevip sevmediğini anlamak istiyorsun... Şimdi biz böyle buluşmalara devam edersek ve Draco bunu görüp bana karşı biraz daha agresif olursa seni sevip kıskandığını anlarız. Buraya kadar tamam mı ortak?" dedi Harry.
Ginny yüzünde sitemli bir ifade ile "Tamam" dedi.
"Bak ortak demiyorsun. Sana hiç yakışmıyor" dedi Harry.
"Zaten sinirliyim Harry!" dedi Ginny.
Sonrasında Harry kısa bir süre daha gülüp devam etti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Harry Potter - Slytherin Versiyon (Tamamlandı)
FanfictionSlytherin olan Harry'nin yalnızlığı onu karanlığa iterken Harry dostlarına, yani umuda tutunup iyi tarafta kalabilecek mi? Rekor Sıralama: 1.#Harmione-- --1. #Harmony --1. #Drinny