Merhabalar! Yeni bölüme hoş geldiniz.
Kısa bir açıklama yapmak istiyorum. Bölüm başlığından Harry'nin artık karanlık tarafta olacağını anlamışsınızdır. Şimdi şöyle düşünebilirsiniz *Harry Ginny'i ve ailesini öldüren tarafa niye geçsin? Saçma olmuş* diye düşünebilirsiniz diye bu açıklamayı bölüm başına koymak istedim bilmeniz için. Karanlığa geçmesinin gayet mantıklı sebepleri var 1-2 bölüme neler olduğunu neden geçtiğini öğreneceksiniz mantık hatası var diye düşünüp okumayı bırakanlar olabilir diye söylemek istedim ehehe. Şuan bu açıklamayı yazarken saat gece 5 kafam yerimde değil pek yazarken saçmalayıp gereksiz yere uzattığımı düşünüyorum aman neyse! İyi okumalarrr
Harry'nin evine gelen bir mektuptan sonra tamamen kapanmıştı içeri. Dışarıdan onu izleyen yoldaşlık üyeleri de ondan haber alamıyordu ama yine de evde olduğunu düşünüp orda onu korumak için bekliyorlardı.
Saat geç olmuştu. Yoldaşlıktan olan 2 kişi Harry'nin evinin etrafındaydı. Onu korumaları lazımdı.
Bir kaç saat daha beklediler. Saat iyice geç olmuştu. Gece 5 civarlarında Harry'nin kapısı açıldı.
Dursley ailesinin normalde bu saatlerde dışarı çıkmadığını artık anlamış olan yoldaşlık üyeleri dikkatlice baktılar.
Sonrasında birden bire açık kapıdan çıkan bir asa ile yapılan büyü sonucunda tüm sokak simsiyah bir sisle kaplandı.
Yoldaşlık üyelerinden Harry'nin evini gözetleyen iki kişi hafif bir panik duygusu ile asalarını çıkarıp sisi emdiler. Sonrasında bir gariplik olduğunun farkında olan iki kişi Harry'i kontrol etmek için eve girmek zorunda kaldı.
Yoldaşlık üyelerinden biri Harry'nin odasına çıktı ve göz gezdirdi.
Odada büyük bir tezgah vardı ve üzerinde bir sürü kazan vardı. Kazanların yanında dağınık şekilde duran iksir şişeleri vardı. Kazanlar kirli mavi renkte bir iksir ile kaplıydı. Harry'nin odasının duvarlarında 3 tane resim vardı.
Bellatrix, Lucius ve Narcissa'nın resimlerinin altında onlar ile ilgili olan bilgiler yazıyordu. Voldemort'a ne kadar yakın oldukları, Yaşları, asalarının özellikleri, başarıları ve bunun gibi bir çok şey yazılıydı.
Pencere kenarında ise parçalara ayrılmış bir mektup vardı. Yoldaşlık üyesi asasını sallayıp mektubu eski haline getirdi. Hermione Granger tarafından gönderilmiş bir mektuptu. İçinde ne yazdığına bakmadı. Yoldaşlığa götürmeye ve durumu bildirmeye karar verdi. Diğer yoldaşlık üyesi ise Harry'nin odasının dışında Dursley ailesinden biri uyanmasın diye gözlüyordu.
Evden çıktılar. Bir yoldaşlık üyesi Harry döner diye orda kalırken diğeri durumu bildirmek için yoldaşlıkla iletişime geçti.
---------------------
1 saat geçmişti. Mcgonagall Dumbledore'un ofisinde onun boş olan sandalyesine bakıyordu dalgın ve uykusuz şekilde.
Kingsley Shacklebolt birden bire içeri girdi.
Mcgonagall'ın bir korku ile kendine geldi. Korkusunun getirdiği bir sitem ile "Dumbledore'un yokluğunda kapı çalmakta mı unutuldu?!" dedi.
"Durum önemli" dedi nefes nefese kalmış Shacklebolt.
Durumun önemli olduğunu öğrenince sinirini bir yana atıp olayı öğrenmek için hafif bir endişeyle "Ne oldu?" dedi.
"Harry Potter yok" dedi Shacklebolt.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Harry Potter - Slytherin Versiyon (Tamamlandı)
FanfictionSlytherin olan Harry'nin yalnızlığı onu karanlığa iterken Harry dostlarına, yani umuda tutunup iyi tarafta kalabilecek mi? Rekor Sıralama: 1.#Harmione-- --1. #Harmony --1. #Drinny