Harry o gün uyandı yanından gözlüğünü aldı.Büyük salona kahvaltı için ilerledi.
Kahvaltıları bittikten sonra ders için gitmeleri lazımdı.
"Derse geç kalıcaz hadi yürü" dedi Draco.
"Ben biraz geç gelirim" dedi Harry.
"Sebep?" dedi Draco şüpheli şekilde bakıp
"Sonra anlatırım,sen git." dedi Harry.
Draco bir kaç saniye daha attığı süpheli bakışların ardından ilerledi.
Harry zindanlara doğru ilerledi.
Profesör Snape'nin iksir sınıfının önüne geçip kapıya iki kez vurdu.
Snape sert bir şekilde kapıyı açtı.
"Ders saatinimi karıştırdın Potter?" dedi Snape ama sanki Harry geldiği için mutlu olmuş gibiydi ama bunu anlamak zordu çünkü dikkatli şekilde bakılmadan ifadesiz görünüyordu.
"Yo Profesör. Sizinle konuşmak için geldim. İçeri girebilir miyim?" dedi Harry ses tonundaki nazikliğe dikkat ederek.
Snape yana çekildi ve Harry içeri geçti.
"Profesör biliyorsunuz ki ben diğer öğrencilere göre daha az bilgi sahibi bir öğrenciyim." dedi Harry ve devam etti "Yani bir muggle ailede büyümem sebebi ile normal öğrencilerin bildiğinden daha az şey biliyorum ama sizin gibi bir öğretmenden alıcağım dersler ile onlarla eşit veya onlardan daha fazla bilgi sahibi olabilirim" dedi Harry ve Snape'nin tepkisini görmek için sustu.
"Devam et" dedi Snape yüzündeki ifadesizliği koruyup.
"Draco'dan duyduğuma göre karanlık sanatlara karşı savunma alanına ilgiliymişsiniz. Ben de ne kadar az şey bilsemde bu alanın ilgimi çekmediğini söyleyemem" dedi Harry.
"Karanlık sanatlara karşı savunma öğretmenin Quirrell. Eğer ek ders istiyorsan ona gidebilirdin" dedi Snape.
"Biliyorum ama o sizin gibi değil, hiç bir öğretmen sizin gibi değil. Sizin bana öğreticeğiniz sihir gücü ile neler yapabileceğimi tahmin etmekte zorluk çekiyorum" dedi Harry kelimelerini özenle seçip sinsice bakışlar ile Snape'yi süzerek.
"Eğer bana ders verirseniz diğer öğrenciler ile aramda olan eksiği kapatırım belki onlardan daha fazla tecrube sahibi olurum" dedi Harry sinsi bakışlarını sürdürüp.
"Pekala Potter" dedi Snape. Yüzü ifadesiz gibiydi ama Harry dikkatli baktığında onun hafiften sırıtır olduğunu gördü.
"Her hafta cumartesi" dedi Snape.
"Akşam 7" diye ekledi.
"Teşekkürler profesör.O günü iple çekiceğim" dedi Harry ve kapının dışına çıktı. Snape kapıyı kapatınca Harry zindan merdivenlerinden yukarı çıkarken sevinç ile "Evet!" dedi.
Profesör Quirrell'ın dersine geç kalmış olasada girdi.
"Ç-çok g-geç k-kal-ldın-nız B-bay Pot-tter" dedi Quirrell kekeleyerek.
"Biliyorum" dedi Harry ve yerine geçti. Quirrell ise bir şey diyemedi ve derse devam etti.
Harry soluna döndüğünde Hermione'nin ona davranışını onaylamayan bir bakış attığını gördü.
"Nerdeydin" dedi Draco.
"Profesör Snape ile alıcağım özel dersi konuşuyordum" dedi Harry sırıtıp.
"Sen varya!" dedi Draco.
"Bakalım neler öğreticek" dedi Harry. Dersler için ne kadar heyecanlı olduğu yüzünden okunuyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Harry Potter - Slytherin Versiyon (Tamamlandı)
FanfictionSlytherin olan Harry'nin yalnızlığı onu karanlığa iterken Harry dostlarına, yani umuda tutunup iyi tarafta kalabilecek mi? Rekor Sıralama: 1.#Harmione-- --1. #Harmony --1. #Drinny