Balodan sonra 1 Hafta geçmişti. Harry ile Hermione göl kenarında her zaman yan yana oturup arkalarını yasladıkları taşın yanına yine oturmuşlardı.
Hermione kafasını Harry'nin omzunda dayamış elindeki bir kitabı okuyordu.
Bir yandan saçını kulağının arkasına atıyordu Hermione.
Harry ara sıra onun kitabına bakarken bazen göle doğru bakıp ikinci görev ile ilgili düşüncelere dalıyordu.
Hermione ile sevgili olmuştu sonunda. Aşık olduğu kızla.
Çok mutluydu bu sıralar.
Hermione kaldırdı başını.
Kitabını kapatıp Harry'e baktı gülümseyerek.
"Sen beni ne zamandan beri seviyordun?" dedi Hermione meraklı bir ses tonu ile.
Güldü Harry hafiften.
Sonrasında baktı ona. "İlk yıldan beri hoşlanıyor gibiydim ama ikinci yılda kabullendim" dedi Harry. Biraz utanarak söylemişti.
"Ya sen?" dedi Harry.
Hermione çekingence sırıtıp saçını kulağının arkasına attı.
"B-Ben ikinci yıl bittikten sonra yaz tatilinde..." dedi Hermione. Gözlerini hafiften kaçırmaya çalışsa da Harry'nin zümrüt yeşili gözlerine kaptırıyordu kendini.
Artık rahat rahat , uzun uzun bakabilirdi o gözlere.
Hermione hapşırdı sonrasında.
1 Hafta önce üzerlerine kar yağarken o gece uzun süre dans etmişlerdi beraber.
Hastalanmışları tabi. Harry daha kötü hasta olmuştu çünkü Simsiyah olan cübbesini o gece Hermione üşümesin diye onun üzerine örtmüştü.
"Üşüyor musun?" dedi Harry.
"Y-yani biraz" dedi Hermione.
Harry elini onun omzuna dolayıp kendine çekti yavaşça.
Hermione başını Harry'nin omzuna koydu tekrar.
Gülümsedi sonrasında.
"Seni çok seviyorum ya" dedi Hermione içten bir ses ile.
Harry gülümseyip onun omzuna yaslanmış Hermione'yi saçından öptü ve sonrasında göle bakmaya devam etti.
"Çok üşüdüysen içeri girebiliriz" dedi Harry.
"Ha yok o kadar üşümedim. Hem sana yakın olmak üşümemi engelliyor ve hoşuma gidiyor" dedi Hermione.
Harry gülümsedi tekrardan mutlulukla.
Bir süre sonra Draco ve Ron'da katılmıştı onlara.
Hermione ayaklandı sonrasında. "Ben ders çalışmaya gidiyorum artık..." dedi Hermione.
"Bu yıl sizi geçeceğiz" dedi Hermione Harry ve Draco'ya.
Harry ve Draco birbirlerine bakıp sırıttılar.
"Peki." dedi Harry gülmesini bastırmaya çalışırken.
Hermione biraz sitemli bir şekilde onlara baktı ve ardından okula doğru ilerlemeye başladı.
Draco,Ron Harry oturuyordu göl kenarında.
Draco'da çok mutluydu bu sıralar.
Ginny ona sevgili olduklarını ama gizlediklerini söylemişti. Uygun bir gün Ron ile konuşacaklarmış.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Harry Potter - Slytherin Versiyon (Tamamlandı)
FanfictionSlytherin olan Harry'nin yalnızlığı onu karanlığa iterken Harry dostlarına, yani umuda tutunup iyi tarafta kalabilecek mi? Rekor Sıralama: 1.#Harmione-- --1. #Harmony --1. #Drinny