Hogwarts'ta İlk Günler

2.7K 165 192
                                    

Harry o gün planladığı gibi erkenden kalkıp öğrencileri takip etti ve biçim değiştirme dersine gitti.Trende tanıştığı Ron geç kalmıştı.Ders işlendikten sonra iksir dersine doğru yola çıktılar.

"Bu sınıfta gereksiz asa sallamalar ve aptal büyüler istemiyorum.Bir çoğunuz iksirin bir bilim ve sanat olduğunu anlamayabilir ama içinizde bazı,yetenekli kişilere şöhreti şişelemeyi gösterebilirim" dedi Snape ve son sözlerini söylerken gözleri ile Harry ve Draco'ya baktı.

Harry sinsice sırıtıp Snape'ye gözlerini dikti.

Ders bittikten sonra Harry Slytherin'e 3 puan kazandırdı.Girdiği ikinci dersten en sevdiği öğretmeni Snape olmuştu.

Quidditch dersi gelmişti.Süpürgelerinde nasıl uçucağı öğretilecekti.

"Süpürgenizin üstüne elinizi getirin ve Yukarı diyin" dedi Profesör

Harry ve Draco aynı anda "Yukarı" dediler ve ikisininde süpürgesi eline geldi. 

Harry karşısındaki Gryffindor'lulara baktıklarında Ron "Yukarı" diyince süpürgesi suratına çarptı.Harry bu başkasının başına gelseydi gülerdi ama arkadaşı Ron olduğundan dolayı gülmedi.Hermione'Ye baktığında onun süpürgeye kızgın ve hırslı şekilde "Yukarı!" diyen halini gördüğünde onu bu haliyle çok tatlı buldu ve gülümseyip izledi.Sonrasında Neville adlı bir çocuk süpürgesini kontrol edemeyip havaya kalkmıştı ve yaralanıp gittikten sonra Draco onun yere düşürdüğü bir küreyi buldu.Bir işlevi vardı ama Harry bilmiyordu.Draco onu cebine atıcakken "Ona geri ver" dedi Harry."Gel al Potter" dedi Malfoy meydan okurcasına ve süpürgesi ile havalandı.Harry'de havalanıcakken kolundan onu tutan narin eller hissetti. 

"Profesör kimsenin uçmamasını söylemişti" dedi Hermione ama Harry havalandı.

"Bir Slytherin olduğunu sanıyordum" dedi Malfoy.

"Slytherin olmak başkalarının eşyalarını çalmak ve çalınmasına müsade etmek ile olunmuyor" dedi Harry.

"Pekala Potter,yakala" dedi Draco ve attı. Harry ise uçtu uçtu yakaladı ve zar zor durdu, az kalsın bir binaya çarpıcaktı.

Yere indikten sonra küreyi Hermione'Ye verdi "Neville'ye verirsin" dedi.

------------------

Slytherin arayıcısı olmuştu.Draco ile yürürken "Orda o küreyi almama izin vermeliydin" dedi Draco. "Bir Slytherin gibi davransaydın keşke" dedi Draco. 

"Bak ben sadece birinin eşyasını almanı engelledim Slytherin'ler sinsidir,hırslıdır doğru ben bir Slytherin'im ama başkasının eşyasının çalınmasına müsade edicek kadar kalpsiz bir Slytherin değilim." dedi Harry.

Draco hafif sırıttı.

Derslerle dolu olan gün bitti.

Ertesi gün Harry uyanmış Draco ile büyük salona gidiyordu. 

"Yarın antremanlar başlıyor ya başarısız olursan" dedi Draco.

Harry tam "Başarılı olucağım görüceksin" diyecekken Hermione geldi.

 "Olmuyacak bu senin kanında var." dedi Hermione Harry'e.

"Nasıl yan-" dedi ama Hermione onun elinden tutup çekti "Gel benimle" dedi ve götürdü.Harry ve Hermione yan yana karşısındaki kupaya bakıyorlardı ve kupanın altında James Potter'ın arayıcı ödülü kazandığı yazıyordu.

Hermione kupaya bakan zümrüt yeşili gözlere bir kaç saniye odaklanıp baktı.

"Teşekkürler." dedi Harry içten bir şekilde ve sonrasında büyük salona doğru Hermione ile beraber yürümeye başladılar.

"Ee şimdi başarılı olucağını düşünüyor musun?" dedi Hermione hafif sırıtıp bakarak.

"Zaten düşünüyordum" dedi Harry'de sırıtıp.

"Bir Slytherin olmana rağmen dün yaptığın davranış bence çok kahramancaydı." dedi Hermione.

"Ne yani Slytherin'lerin hepsine kötümü diyorsun?!" dedi Harry hafif sinirlenmiş şekilde

"Hop hop sakin ol öyle demek istemedim ama farketmişsindir çoğu Slytherin orda senin yaptığını yapmazdı hatta orda olandan zevk alırlardı." dedi Hermione.

"Yapmazlardı belki ama ben yaptım çünkü bir Slytherin olduğum için başkasının eşyasının gözümün önünde çalınmasına izin verecek değilim." dedi Harry.

"Sen kalpsiz bir Slytherin değilsin demek" dedi Hermione sırıtıp.

"Sanırım" dedi Harry ve ikiside gülmeye başladı.

"Sen farklısın,diğer Slytherin'ler gibi değilsin" dedi Hermione gülmeleri bitince.

"Demek öyle düşünüyorsun" dedi Harry.

Büyük salonlarına vardıktan sonra kız Gryffindor,erkek Slytherin masasına doğru gitti.



**Bu bölümde Harry'nin kötü olmadığını ve her Slytherin'inin kötü olmuyacağını vurgulamak istedim bu yüzden bu bölüm buna dayalı oldu. Yorum yapıp oy kullanmayı unutmayın. Ayrıca bu bölümden sonraki bölüm Harry,Draco,Ron ve Hermione dörtlüsü bir araya gelicek ve Snape ile Harry'nin bir konuşması olucak takipte kalın. (Bu bölüm kötü geldiyse kusura bakmayın Harry'nin nasıl biri olduğunu vurgulamaya çalışıyorum)**



Harry Potter - Slytherin Versiyon (Tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin