Hagrid onu tren istasyonunda bırakmış ve eline bileti vermişti.
Harry biletteki peron numarasının anlamsızlığına bakarak ilerledi ve aramaya başladı.Böyle bir peron olmadığını bildiğinden birilerine sormadı.Madem okadar öğrenci vardı illa birini bulurdu gözüne kestirirdi,diğerlerinden farklı olanları ayırt edebilirdi herhalde.
"Her yıl aynı! Muggle dolu" dedi kızıl saçlı bir kadın ve Harry ayırt ettiği aileyi takip etti.
Duvara doğru koşup geçtiğini gördü iki uzun boylu çocuğun.Ardından kendinden birazcık uzun olan çocuk koşup geçti.Harry'de ne yapıcağını anladı ve duvardan koşup geçti.Geçtiğinde karşısında gördüğü trene karşı gülümsedi.Ardından içeri girip kendine bir kompartıman buldu.
Ardından ondan önce geçen çocuk geldi. "Her yer doluda oturabilir miyim?" dedi. Harry başını salladı ve çocuk gülümseyip oturdu.
"Ben Ron Weasly" dedi çocuk oturduğunda.
"Ben de Harry Potter" dedi Harry ve beklediği şaşırma tepkisini aldı.
Şaşkın şekilde konuştu ve ardından "Yara izi gerçekten var mı?" dedi.
Harry saçını kaldırdı ve yara izini görünce "Çok iyi" dedi Ron ama aslında Harry'e iyi gelmiyordu.
Yolculuk başladıktan sonra Harry okul ile ilgili daha fazla şey öğrenmek için sorular sordu.
Bir süre sonra içeri Bir kız girdi. "Neville adlı bir çocuk kurbağasını kaybetmiş gören oldu mu?" dedi Hermione ve ardından Harry'e baktı. "Sen Harry Potter'sın!" dedi kız hafif şaşırmış halde ve sonra kendini toplayıp konuştu "Ben Hermione Granger" dedi ve sonra Ron'unda ismini öğrendikten sonra çıktı.Okula yaklaşınca.cübbelerini giydiler ve bir süre sonra trenden inip kayıklar ile Hogwarts'a gittiler ve Profesör Mcgonagall onlara burda durmalarını söyledi.
"Denilenler doğruymuş,Harry Potter Hogwarts'ta" dedi bir ses ve Harry sesin geldiği yere keskin bir bakış ile baktı.Sarı saçlı bir çocuk Harry'e yaklaşıp elini uzattı. Harry elini sıktı. "Ben Draco Malfoy" dedi Malfoy. "Sen beni zaten biliyorsun" dedi Harry elini sıkıp keskin bakışlarını sürdürürken. Draco sinsice sırıtıp "Sözlerine bakılırsa iyi anlaşıcaz" dedi Draco ve sonra Mcgonagall gelip yerine geçirdi Draco'yu.Öğrenciler içeri sıra halinde girdi.Binalarına yerleşeceklerini söyledi Mcgonagall.
Ron Gryffindor olmuştu.
Hermione Gryffindor olmuştu.
Draco Slytherin olmuştu.
Sıra Harry'e geldi ve Harry oturdu.Mcgonagall seçmen şapkayı Harry'nin kafasına koydu.
"Nazikliğin dostlar için geçerli,zekisin ama zekiliğini sinsiliğe kullanıyorsun,cesursun ama kurnazlığın daha ağır basıyor.İstediğini alabilmek için verdiğin o çaba,müthiş" dedi ve kısa bir süre sonra haykırdı şapka
"SLYTHERİN!"
Harry Slytherin masasına doğru geçti ve otururken siyah küt saçlı bir öğretmenin hafiften sırıttığını gördü. Draco'nun yanına oturdu. Birden bire o siyah küt saçlı öğretmene bakarken yara izi acıdı.Acısı geçtikten sonra yanında Draco'ya sordu. "Şu kim?" dedi. "Profesör Snape.Bizim bina başkanımız,iksir öğretmeni." dedi Draco. "Bu arada,doğru binadasın" dedi Draco tekrardan sinsice gülümsedi. Harry ise "Onu zaman göstericek" dedi ve bir anlığına gözleri Gryffindor masasında kendisine bakan Hermione'ye takıldı ama sonra Dumbledore'un konuşması ile gözleri oraya dikildi.
Yemek bitmişti ve öğrenciler yatakhanelerine gidiyordu. Harry zindanlara indi.Ortak salonunda camlar vardı ve camdan kara göl gözüküyordu.Harry yatakhanesine gittiğinde eşyalarını ve Slytherin cübbesini gördü. Eli ile kaldırıp süzdü. "Demek yılan." dedi ve Cübbesini kaldırıp yatağına yattı.Normalde uyumak için saat erkendi ama kendisi okulun hiçbir yerini bilmediğini ve yarın kaybolmamak için öğrencileri takip etmeyi düşündü ve bu yüzden erken uyudu.
**Evet ilk bölüm biraz kısaydı ve çok olay yoktu ama ileride uzayacak ve olaylar başlıyacak.Bu arada Harry'nin düşünme stilinin değiştiğini anlamışsınızdır umarım,beğendiyseniz yorum yapmayı ve oy kullanmayı unutmayın...**
**Ayrıca Draco,Ron,Hermione ve Harry bir dörtlü olacak.**
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Harry Potter - Slytherin Versiyon (Tamamlandı)
FanfictionSlytherin olan Harry'nin yalnızlığı onu karanlığa iterken Harry dostlarına, yani umuda tutunup iyi tarafta kalabilecek mi? Rekor Sıralama: 1.#Harmione-- --1. #Harmony --1. #Drinny