**Bölüm sonunda açıklamayı okumayanlar varsa, bölüm bitince direkt kapatanlar varsa açıklamaya baksınlar önemli şeyler var ehehe**
-Harry'nin karanlık tarafa geçmesinden bir süre öncesi-
Harry 2 gündür uyumuyordu. Snape'in ona gönderdiği özel mini iksir tezgahını evinde büyütmüştü ve düzenli olarak çıkarım iksiri yapıyordu. Malzemelere gerek yoktu. Kendisi iksirleri değiştirmeyi bildiği için rastgele bir sıvıyı bile iksire çevirebiliyordu. Günlerdir durmadan çıkarım iksiri içiyordu.
Duvarında astığı Bellatrix, Lucius ve Narcissa'nın fotoğrafı vardı. Altında ise onlar ile ilgili resimlerinden yaptığı çıkarımlar sayesinde özünde kim olduklarını anlayabiliyordu. Yine de tek bir fotoğraftan çok fazla şey çıkaramadı. Yeterli bilgi yoktu. Onları Volemort'un kolları ve bacakları olarak görüyordu. Onlarsız Voldemort'un güçsüz olacağını zayıf kalacağını biliyordu.
Günlerdir çıkarım iksiri içip yeni yeni şeyler keşfediyordu. Çıkarım iksiri onun beynini çalıştırdığından uykusunu hissetmiyordu bile tabii belli bir yere kadar bu hissizlik sürecekti. Uzun süre uykusuz kaldığında çıkarım iksirinin etkisi üzerinde olsa bile uzun süre uykusuz kaldığından üstüne çok ağır bir uyku çökecekti.
Üstünde siyah ve kırışık cübbesi ile düzensiz adımlarını atıp altı artık morarmış gözleri ile bir iksir şişesini direkt içti.
Sonrasında çıkarımlarını yapmaya devam etti.
Bir mektup cam kenarında duruyordu. Harry fark etmişti ama o an ilgilenmek istemedi. 1 Saat daha çıkarımlarını yaptı. Artık çok bir şey elde edemiyordu. Farklı fotoğraflar farklı bilgiler getiriyordu. Onlar ile ilgili olan bazı haberleri de okuyordu bazen. Onları daha iyi tanımalıydı. Ginny'nin intikamı için onlarla ilgili daha fazla bilgiye sahip olmalıydı.
Bir süre sonra asası ile cam kenarındaki mektubu yaklaştırdı. Gönderenin Hermione olduğunu görünce direkt bir büyü yaptı ve mektup parçalara ayrıldı.
İşine geri döndü Harry.
Çıkarım iksirinin etkisi bitmese bile artık çok yorgun olduğundan uyuması gerekiyordu. Gücü kalmamıştı ve kendini yatağına bıraktı.
Rüyalara daldı. Hızlı hızlı gelişiyordu ve değişiyordu rüyaları.
Bir rüyasında Ginny'nin mezarının önünde yağmur hızla yağarken Draco'yu boğazlıyordu. Sonrasında yine Ginny'nin mezarının önünde Draco Harry'e "GİT! ÇOK YORULDUK BU OYUNDAN GİT!" diye haykırıyordu.
Rüya değişti.
Daha önceden sihir tarihi dersinde adını duyduğu Gellert Grindelwald ile bir hücrede karşı karşıyaydı.
Rüya değişti.
Harry Hermione'nin karşısındaydı. Hermione dolu gözlerle, endişe ve korku dolu bakışlar ile Harry'e sesleniyordu. "Dur, dur gitme geri gel SENİ SEVİYORUM!" diye haykırdı. Harry ise keskin bir dönüş ile arkasını döndü ve boğazını yırtarak "YALANCI!" diye bağırdı çünkü Hermione'nin arkasında yüzü tam belli olmayan bir silüet gördü.
Hermione'nin üzerine yürümeye başlarken Hermione korkakça ve endişe ile adımlarıyla geriledi.
"Onunla birliktesin!" dedi Harry silüete bakarak.
"Onu buraya beni öldürmesi için getirdin!" dedi Harry öfkeli sesi ile ve asasını Hermione'ye doğru kaldırdı.
Sonrasında rüyadan uyandı. Nefes nefese kalmıştı. Rüyasında hissettiği o öfkeyi şuanda hissediyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Harry Potter - Slytherin Versiyon (Tamamlandı)
FanfictionSlytherin olan Harry'nin yalnızlığı onu karanlığa iterken Harry dostlarına, yani umuda tutunup iyi tarafta kalabilecek mi? Rekor Sıralama: 1.#Harmione-- --1. #Harmony --1. #Drinny