İntikam ve İtiraf

1.1K 91 444
                                    

Harry Slytherin zindanına giden koridorda pusuya yatmış bir elinde asası bir elinde çıkarım iksiri varken bekliyordu.

Hedefi Draco koridora girdi.

Sonrasında Harry'nin önünden geçince Harry pelerinini çıkardı.

Draco'nun ayağında doğru bir çelme büyüsü yaptı ardından sırtına doğru bir sersemletme büyüsü.

Yerden kalkmaya çalışan Draco'ya "Incarcerous" dedi ve Draco bağlandı.

Harry o anda dizi ile onun karnına bastırıp kıpırdanmasını engelleyip çıkarım iksirini zorla içirtirdi. 

"İÇ ŞUNU!" dedi zorla dizini bastırmaya devam edip.

Sonrasında ayaklandı.

İplerini çözdü.

Draco ipleri çözülmüş asasını çıkarmış bir büyü yapacakken çıkarım iksirinin verdiği etki ile başı ağırdı ve büyüyü yapamadı.

Ondan sonra Harry hızlıca "Expelliarmus!" dedi ve Draco'nun asasını eline aldı.

Draco hareketlenecekken iki asayıda kaldırıp ona doğrulttu.

Sinsice ve zaferinin zevkiyle güldü.

Sonrasında amacına odaklandı.

"Tamam şimdi sadece düşün. O kupaya ismimi ben koymadım Draco. Hadi düşün!" dedi sabırsız bir ses tonu ile.

Draco Harry'e baktı nefes nefese kalmış şekilde.

Bir kaç saniye sonra Draco ona baktı şaşırmış bir şekilde.

"Hala benim koyduğumu mu düşünüyorusun?" dedi Harry.

"Hayır..." dedi Draco.

Çıkarım iksirinin verdiği üstün zeka sayesinde anlamıştı. Harry'nin planı yolunda gitmişti.

"Güzel..." dedi Harry ve Draco'ya asasını attı.

Sonrasında kendi asasını tekrardan kaldırdı. "Exferti" dedi ve asasının ucundan çıkan mor bir büyü Draco'ya bağlandı.

Harry bağı çekti ve sonrasında kirli mavi rengine sahip olan bir ışık parıltısı çıkıp Harry'nin asasına girdi.

Draco büyünün etkisi ile yere düşmüştü.

Harry iki asayıda tutarken iksir şişesini bırakmıştı.

Kırılan şişeye asasını doğrultup "Reparo" dedi ardından şişeyi eline aldı asasını şişenin içine doğrultup "Exferti" dedi tekrardan ve kirli mavi rengine sahip olan çıkarım iksiri şişenin içine girdi.

Draco'nun garipser şekilde baktığını gören Harry iksiri hala doldururken konuştu. "Benle konuşmadığınız sürede öğrendiklerimi anlatamadım tabi!" dedi Harry aksi aksi.

Sonrasında hala yerden kalkmamış Draco'nun karşısına geçip elini uzattı.

Draco tutup kalktı.

"Weasley ve Granger'a bunu yaptın mı?" dedi.

"Yok. İlk seni seçtim. Şimdi Ron'a gidiyoruz" dedi Harry.

"Büyüyü ben yapsam olur mu?" dedi Draco yüzünde beliren hafif bir sevinçle.

Arkadaşını tekrar kazanmanın sevincinde olan Harry gülümseyip "Olur" dedi.

Draco sevinçle asasını şimdiden çıkardı.

"Nerde yakalayalım? Ben yanından çıktığımda kütüphanedeydi." dedi Draco.

Harry Potter - Slytherin Versiyon (Tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin