Harry ağrılar ile uyandı. Dün gece göl kenarında çok fazla rüzgar altında kalmıştı.
Üşütmüştü.
Kalktı ve ortak salona indiğinde Draco onu bekilyordu. Beraber büyük salona ilerlediler.
Kahvaltılarını yaptıktan sonra ders başlamadan göl kenarına gittiler.
Ron,Hermione,Draco ve Harry göl kenarında oturmuş konuşuyorlardı.
"Yine Lockhart'ın dersi var" dedi Ron sıkıntı ile.
"Sen ona ders mi diyorsun?" dedi Draco.
"Ben derslerini gayet beğeniyorum" dedi Hermione.
"NE?" dedi Harry şaşkınlık ile.
"Bence sen onun derslerini değil kendisini beğeniyorsun" dedi Harry sesinde hafif bir kıskançlık tonu ile.
"Nasıl yani?" dedi Hermione.
"Adamın herhangi bir başarısı yok ki bi tipi güzel" dedi Harry.
"Herhangi bir başarısı yok mu?! Harry yazdığı kitaplarda kendisi ile ilgili anlattıklarını okumadın galiba. Gayet başarılı ve zeki biri ayrıca Ravenclaw binasında" dedi Hermione.
Harry onun Lockhart'ı bu kadar iyi savunmasına şaşırmış şekilde bakıyordu.
Sonrasında Ginny'nin sesi "Merhaba" dedi.
Ron şaşırmış halde "Senin burda ne işin var" dedi.
"Gideyim mi?" dedi Ginny ve adımlarını geriye doğru atıcakken.
"Abin öyle demek istememiştir" dedi Draco.
Harry şaşırmış şekilde Draco'ya baktı.
Ginny dönüp sırıttı ve "Teşekkürler" deyip Hermione'nin yanına oturdu.
"Ginny ben" dedi Draco'ya elini uzatıp
"Draco" dedi ve elini sıktı. Ginny Hermione ve Harry'i zaten tanıyordu.
Draco sohbetleri boyunca Ginny'e afallamış şekilde bakıyordu.
Harry bunu farkedince gülecek gibi oluyordu ama Hermione onu dürtüp gülmesini engelliyordu.
Sonrasında ders vakti geldi ve 5 kişi derse ilerliyordu.
Draco ve Harry grubun biraz arkasında kalmıştı.
Harry intikam alırcasına bir ses tonu ile "Sana bir iyilik yapayım mı Draco?" dedi.
Draco sesini fazla yükseltip "SAKIN!" dedi ve Ginny,Ron ve Hermione'de onlara döndü.
Harry kendini tutamayıp gülerken Draco ona sinirle bakıyordu.
Lockhart'ın dersine girdiler.
Hermione Harry ile otururken Draco Ron ile oturuyordu.
Lockhart elinde geçen dersin sınav kağıtları ile geldi.
Sınav notlarını açıklarken Harry'nin sıfır aldığını söyledi.
Hermione şaşkınca baktı.
Harry ise zafer almışçasına Hermione'ye.
"Ama ben kağıdıma senin ismini yazıp vermiştim!" dedi Hermione.
"Nasıl?!" dedi Hermione.
Sınav sonuçları açıklandıktan sonra Lockhart kendi ile ilgili bazı şeyleri anlatmaya başladı ve anlatırken sık sık kullandığı bir kelimenin telaffuzunu doğru düzgün yapamıyordu. Harry, Lockhart'ın kelimeyi her yanlış söyleyişinde gülmemek için kendini zor tutuyordu.
Hermione onun bu halini görünce onu dürtüyordu ve kendiside gülmesini engelleyip Harry'i dürtüyordu.
Harry sol sırasında oturan Draco'ya baktığında onunda bu halde olduğunu gördü.
Lockhart bir kez daha kelimeyi yanlış söyleyince Harry kendini tutamayıp patladı.
Harry'nin gülmesinin başlaması ardından Draco'da gülmeye başladı. Hermione gülmesi daha az şiddetliydi ve belli olmasın diye Lockhart'ın zıt yönüne bakıyordu.
Ron ise olayı anlamamış bir Draco'ya bir Harry'e bakıyordu. Harry'nin oturduğu sıranın arkasından Ginny'ninde küçük kıkırdamaları duyuluyordu.
Harry gülmesini bastırmaya çalışırken nefes nefese "Pardon Profesör" dedi ama hala gülüyordu.
Lockhart anlam verememiş şekilde bakarken dersin bitiş zamanı gelince dersten çıktılar. Hermione'de işte şuan kendini tutamayıp gülmeye başlamıştı.
"Ya neden gülüyorsun sen" dedi Hermione Harry'e gülmesini bastıramadan konuşurken.
Harry ilk kez Hermione'yi bu kadar kendini kaybetmiş şekilde gülerken gördü.
Dörtlü göl kenarına gitmişti ve sonunda sakinleşmişlerdi.
"Ne oldu ki orda güldünüz?" dedi Ron.
"Boşver" dedi Draco.
O günün son dersine girdiler. Harry Snape'nin dersinde iksirini başarılı bir şekilde yaptıktan sonra dersten çıktı. Yatakhaneye gitmeden önce büyük salona gidiceklerdi.
"Siz gidin geliyorum" dedi Harry ve elini yüzünü yıkamak için lavaboya girdi.
Çıktıktan sonra büyük salona ilerlerken bazı sesler duydu.
"Ölüm istiyorum..." dedi bir ses. Sanki duvarlardan geliyordu.
"Bulanıklar... Kendinizi kollayın" dedi ses. Harry duyduğu sesi duvarlardan takip ediyordu.
Sonrasında Draco,Ron ve Hermione geldi.
"Bulanıklar... Kendinizi kollayın." dedi ses ve Harry Hermione'nin muggle doğumlu olduğunu bildiği için korku dolu gözler ile Hermione'ye baktı.
"Harry çok geç kaldın bakalım dedik. İyi misin?" dedi Hermione.
"Sesi duyuyor musunuz?" dedi Harry.
"Ne sesi?" dedi Ron
"Varisin düşmanları kendinizi kollayın." dedi ses.
"Şu sesi." dedi Harry ve duvarları takip etti.
Sonrasında bir koridorda taşlaşmış şekilde duran kediyi gördü. Harry yaklaşırken Filch arkadan geldi.
"Yemek vaktinde burda ne arıyorsunuz?" dedi Filch ama sonra kedisini görünce ağzı açık halde baktı.
Kedisini gördükten sonra "S-seni öldüreceğim!" dedi Harry'e doğru yaklaşıp Harry'nin Slytherin cübbesinden tuttu ama Harry asasını çevik bir hareket ile kaldırdı. Filch hala Harry'nin yakasını bırakmamıştı. Sonra Harry etrafına baktığında Draco ve Hermione'de asalarını çekip Fİlch'e doğrultmuştu.
"Denede görelim" dedi Harry meydan okurcasına.
Sonrasında arkadan Dumbledore,Mcgonagall ve Snape geldi.
** Harmione #'inde birinci olmuşuz çooookkk mutluyummmmm hepinize teşekkür ederim. Bölüm bu şekildeydi devamını getirmedim olaylarda pek bi değişiklik olmayacaktı biraz hızlanıcak olaylar çünkü pek değişiklik olmayacak bu yıllarda. Oy kullanıp yorum yapmayı unutmayınnn**
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Harry Potter - Slytherin Versiyon (Tamamlandı)
FanfictionSlytherin olan Harry'nin yalnızlığı onu karanlığa iterken Harry dostlarına, yani umuda tutunup iyi tarafta kalabilecek mi? Rekor Sıralama: 1.#Harmione-- --1. #Harmony --1. #Drinny