4. Yıl Sonu

972 82 289
                                    

Dönmüştü.

Voldemort şimdi karşısında durup halinden zevk alan bakışlar ile Harry'e bakıyordu.

Yara izi dehşet verici şekilde yanan Harry güçlü durmaya çalışıyordu.

Onun karşısında korkarak durmayacaktı. Güçsüz gözükmeyecekti. 

Çektiği acıya rağmen başını kaldırıp dik ve öfkeli bakışlar ile Voldemort'a baktı.

O an ondan korkmadığını fark etti. İçinde korku yoktu.

Sadece ailesini öldüren kişi karşısında durduğu için duyduğu derin nefret duygusu vardı içinde.

Yara izinden gözlüğünün bir camına akan kanlarla çektiği acıya rağmen öfkeli bakışlarını sürdürürken korkmadığını göstermek için yüzünde sinsi sırıtmasını oluşturmaya çalıştı.

"Ne kadar acınası..." dedi soğuk sesi ile Harry'e iyice yaklaşıp. Sonrasında eğildi. Çok yakın durdukları için Harry acıdan titremeye başlamıştı. Hala sinsi sırıtmasını sürdürüp güçlü görünmek için dişlerini sıkmış şekilde kendini zorlayarak bakıyordu.

Onun kendisinin canını yaktığını düşünmesini istemeyecekti. Güçlü olacaktı. 

"Ne kadar acınası-" dedi tekrardan soğuk sesi ile Voldemort. Sonrasında "-bana benzeme çabası..." diyerek devam ettirdi.

Harry çektiği acı yüzünden tam şekilde yapamasa da gülmeye çalıştı.

"Sen kimsin de sana benzeyeceğim ya?! Yaptığı saçmalık yüzünden 14 yıl boyunca ortadan kaybolan beceriksiz bir karanlık büyücüsün" dedi Harry. Yüzü acıdan kasılmıştı. Zar zor konuşuyordu. Sesinde bitkin ama kararlı bir hava vardı.

Voldemort asasını salladı. Harry'i kollarından ve bacaklarından tutan taşlar sıkılaştı.

Harry artık dişlerini kıracakmış gibi sıkarken acıdan titreyişini bastırmaya çalışırken dimdik bakıyordu onun gözlerine.

Voldemort biraz sonra Harry'i tutan taşları parçaladı. 

Harry'nin önüne büyülü bir şekilde asası geldi.

Harry iyice özgüveni gelmiş şekilde aldı asasını.

Kaldırmıştı asasını.

Voldemort ise gözlerini kapamış asasını tutan eliyle kafasını tutuyordu.

"Hizmetkarlarımın toplanması lazım" dedi zor duyulan bir ses ile.

"Hayır hayır... Burası güvenli değil" dedi sonrasında kendi kendine.

"Kılkuyruk" dedi.

Harry saldırabilirdi. Savunmasızdı. Aynı 1 yaşında kendisi nasıl savunmasızken o saldırmışsa o da şuan saldırabilirdi.

Asasını iyice kavradı. Büyüyü yapmak için hamle edecekken bileği sıkıldı.

"Ben istemeden düello yapmayacağız Potter" dedi Voldemort.

Kılkuyruğun yanına gidip bir şeyler söyledi. Harry ise bileğini sıkan görünmez güçten kurtulmaya çalışıyordu çaresizce

Kılkuyruğa yaptığı bir büyü ile o gitti. Büyük ihtimal Voldemort Hizmetkarlarını toplattıracaktı ona. Eline de bir büyü yapmıştı ama Harry tam görememişti.

Sonrasında bileğindeki acı gitti.

"Şimdi başlayabiliriz" dedi Voldemort.

"Yapmaya çalıştığın hareketi güzel düşündün. Düşmanının zayıflığını kollamak. Sandığımdan fazla benziyorsun bana. Tabi budalalığın hariç. Zayıf yerini kolladığın kişi benim ve benim zayıflığım yok Potter!" dedi Voldemort. Soğuk sesiyle bunları söylerken bakışları Harry'nin üzerine sabitlenmişti.

Harry Potter - Slytherin Versiyon (Tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin