Böcürt ve Quidditch

1.1K 91 320
                                    

Sabah Harry geç uyanmıştı. Tabii gece 3'e kadar göl kenarında kalmışlardı.

Draco'da hala uyuyordu.

Asasını kaldırıp yaptığı bir büyü ile onu yataktan düşürdü. Daha hızlı bir yöntemdi.

Sonra da hiç bir şey yokmuş gibi uykulu şekilde arkası havalanmış olan saçlarını indrimeye çalıştı.

Harry Hermione'nin tokat izlerinin daha da kızardığını gördü ve sonra elinde ki acıyıda hatırladı.

Yanağıda morarmıştı. 

Sıkıntılı şekilde "Of" dedi.

Sonrasında büyük salona doğru cübbelerini giyip indi.

Draco'da kendine gelmiş şekilde arkasından geldi.

"Uyandırma yöntemlerine çalışman gerek Potter" dedi ama uykulu olduğundan dolayı pek umursamamıştı.

Uykulu uykulu büyük salona girdiler.

Harry girdikten sonra Hermione'ye baktı ve iyice solgun gözüküyordu burnu daha da kızarmıştı. Hastalanmış gibiydi.

Harry canı istemese de bir kaç lokma bir şey yedi ve sonrasında dersler başlamadan önce göl kenarına gitti.

Yemeğini yemiş olan Hermione ve Ron'da geldi.

"Sen hastalanmışsın" dedi Harry.

Hermione'ye bakıp.

"Yani... Biraz" dedi ama sonra tekrar hapşırdı. 

"Yüzün kızarmış" dedi Hermione tokat attığı yere bakıp sonra yaklaşıp önceden tokat attığı yeri hafifçe okşadı.

Harry dona kalmış şekilde bakarken Hermione eli ayağı birbirine dolaşmadan önce ki son hareketlerini yapıyordu. 

Sonra geri çekildi.

Heyecandan titreyen ellerini cübbesinin ceplerine soktu Hermione.

Yüzü kızarmışken gülümsüyordu Hermione.

Harry ise zaten tokat yüzünden kızarık olan yüzü daha da çok kızarmıştı.

"N-neyse quidditch başlamasına 1 saat var oturalım" dedi Harry.

-------------

Quidditch bittikten sonra Profesör Remus Lupin'in dersine gidiyorlardı.

Remus Lupin böcürtler ile ilgili bilgileri anlattıktan sonra sıra ile böcürtlerini yenmeyi deniyorlardı.

Sıra Harry'e geldi.

Harry asasını çıkardı kendinden emin sinsi bakışlar ile dolabın aynasının üzerindeki yansımasına baktı.

Dolabın önünde ki böcürt dönüştü.

Bir ruh emici Voldemort'un etrafında uçuyordu ve Voldemort'un önünde Hermione,Draco ve Ron'un ölmüş bedenleri vardı.

Harry dona kalmış şekilde bakarken Remus Lupin önüne geçti ve kendi böcürtü olan dolunayı engelledi.

Harry yüzü o kadar beyazlamıştı ki Hermione'nin tokat izi daha da belli oluyordu. Ellerine baktığında ellerinin titrediğini gördü Harry.

Sonra geriye doğru sınıfın kapısına gitti.

Lupin "Ders bitmiştir" dedi. Hermione kapıdan çıkmak için ilerlerken "Onuna önce ben konuşsam olur mu Hermione?" dedi Lupin nazik sesi ile gülümseyip.

Hermione kafa salladı, gönülsüzce kabul etti.

Lupin sınıftan çıkıp ilerledi.

Harry'nin bahçeye çıkıp ilerleyişini görünce hızlanıp yanına gitti.

Harry Potter - Slytherin Versiyon (Tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin