Çıkarım İksiri

1.2K 111 189
                                    

Dörtlü kütüphanede oturmuş Nicolas Flamel'i araştırıyorlardı. Draco Harry'nin eski haline dönmesine özel yardıma gelmişti.

Hermione dirseğini masaya koymuş eli ile başını tutup dalgın gözler ile sırıtıp Harry'e bakıyordu. Eski haline dönmesine çok sevinmişti. 

"Yine YOK!"  dedi Harry ve kitabı kapattı. 

Harry'nin bağırması ile irkilen Hermione'nin gözleri kendine geldi ve sonrasında irkilerek ayaklandı. 

Draco onun eski halinde dönmesinin belirtilerini gördükçe sinsice sırıtıyordu. Ron ise araştırdıkları süre boyunca hiç bir şey bulamadı diye Harry'nin kendisine kızmasından korkuyordu.

"Okumadığımız kitapta bulamıyorum artık!" dedi sinir ile Harry.

"Aa Harry! Snape ile dersini kaçıracaksın koş!" dedi Hermione ve Harry hemen çıktı. Zar zor sınıfa girdiğinde nefes nefeseydi.

"Bir an gelmeyeceksin sandım Potter" dedi Snape.

Seninle işlediğimiz 2 ders boyunca iksir dönüşümünü öğrendin. Şimdi bu derste tekrar yapacaksın ve yaparsan bir ödülünde olacak." dedi Snape ifadesiz yüzü ile. İksir şişesini açtı ve kazana doldurdu. 

"Bu uyku iksirini bir enerji iksirine çevirmeni istiyorum" dedi Snape.

Harry asasını doğrulttu. Enerji iksirinin malzemelerini ve içince verdiği o çeviklik hissini düşündü ve asasını kaldırıp "Mutare Potionem" dedi Harry. Elinin titremesinin ardından iksir dönüştü.

"İlk yılına göre çok iyi işler çıkardın Potter." dedi Snape.

"Senin bu yaptığın büyü basit bir büyü değil Potter. İleride sana öğreteceğim asasız büyü derslerinde bu büyüyü başarırsan nasıl bir yetenek sahibi olduğunu herkes anlar. Düşün Potter. Karanlık lord sana zorla bir iksir içirmek istiyor ve sen asasız şekilde bu büyüyü yapıp yanlış iksiri içiyorsun. Karanlık lordun bu karanlık sanatı uygulayabileceğini tahmin edeceğinden şüpheliyim" dedi Snape. 

"3 ders ve 3'ünde de başarı." dedi Snape.

Sonra kirli mavi renginde bir iksir şişesini uzattı Harry'e. Çevik bir hareket ile verdiğinden dolayı Harry onun şişeyi ne aldığını bile farketmedi.

"Tam olarak ne işe yarıyor" dedi Harry sinsice bakışlar ile şişeyi süzerek.

"Bir zeka iksiri Potter. Şimdi bana baktığında ne görüyorsan artık daha detaylı göreceksin. Çıkarımların güçlenecek,istemesen bile.  Gördüğün detaylar artıcak. Normalde bu tür bir iksiri vermem yasak ama daha bir birinci sınıfken yapabildiğin sihri gördükten sonra bunu almalısın" dedi Snape. Söyledikleri ne kadar güzelde olsa sesindeki soğukluğu her zaman koruyordu Snape.

Harry şişeyi eline aldı. Kirli mavi olan iksire baktı.

"Ders bitti" dedi Snape ve Harry çıktı. 

Ertesi gün uyandı.

Bugün pazardı. Dersler yoktu. Dün Hermione,Ron ve Draco'ya bu iksiri aldığını söylemişti ve 4'lü bunu Nicolas Flamel ile ilgili bilgi öğrenmek için kullanıcaklardı.

Harry,Hermione,Draco ve Ron göl kenarına gittiler.

"Demek daha fazla detay göreceksin" dedi Hermione.

"İÇ hadi!" dedi Draco.

Harry gözünü kapayıp iksiri içti.

Sonra gözünü açıp etrafa baktı. 

"Ne kadar detay görüyorsun?" dedi Hermione. 

Harry gözlerini açıp etrafına baktığı an başına çok kötü bir ağrı girdi.

Harry Potter - Slytherin Versiyon (Tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin