Hogwarts 2. Yıl Başlıyor

1K 103 109
                                    

**Bölüme başlamadan söyleyim bu bölüm olaylar hızlı gelişecek diagon yolu sahneleri falan çok uzatmak istemiyorum**

Harry Dursley'lerin evinden Ron sayesinde kaçmış ardından Diagon yoluna gidecekken yanlış yola gitmişti.

Şimdi ise Hagrid ile beraber Diagon yolunda yürüyordu.

Gözlüğü çatlamıştı ve Slytherin cübbesi toz içinde kalmıştı.

Karşısında ona doğru yaklaşan Hermione vardı.

Hermione,Harry'nin zümrüt yeşili gözlerine odaklanmıştı ama Hermione ona incinmiş ve kızgın bir şekilde bakıyordu.

"Neden hiç mektup yollamadın?!" dedi Hermione sert şekilde bakıp.

Harry ise Hermione'nin bakışlarından etkilenmiş şekilde düzgün konuşamadı.

"Ş-şey ben-" dedi ama yanlarına Ron geldi. 

"Oh Diagon yolunu bulmuşsun" dedi Ron.

"Cevap ver!" dedi Hermione. 

"Neye versin?" dedi Ron.

"Bize 3 ay boyunca bir mektup bile yollamadı Ron! Bunun cevabını istiyorum" dedi Hermione.

Ron ise Hermione'ye anlattı. Harry'i uçan araba ile kovuğa götürürken Harry neden mektup yollayamadığını Ron'a söylemişti.

"Ah Harry özür dilerim" dedi Hermione. Bu sefer yaptıklarından dolayı pişman bir ifade ile bakıyordu.

Harry ise hala Hermione'nin daha demin yaptığı bakışların etkisinde pek fazla konuşamadan ilerledi.

-----------

Harry şuan Ron ile uçan arabaya binmiş şamarcı söğüte doğru düşüyorlardı.

Ağacın üstüne düştükten sonra ağaç hareketlendi. Araba düştükten sonra zar zor kurtuldular.

Harry'nin yüzünde çizikler vardı aynı şekilde Ron'da da çizikler vardı.

Sonrasında kapılar açıldı arabadan fırladılar. Hedwig'in kafesi Harry'e doğru fırladı. Ardından arabanın bagajı açıldı ve bavullar fırladı son olarak Draco çıktı. Harry ağzı açık bir şekilde Draco'ya baktı.

Draco'nun yüzü hepsinden daha kötüydü.

Harry Draco'ya bakınca Hedwig'in kafesini yere bıraktı ve onun bu halini görünce gülmeye başladı.

Öyle garip ve komik bir andı ki Harry gülmesini bastıramıyordu. 

Gülmesini basıtrmaya çalışırken konuştu "Sen burada ne arıyorsun?" dedi Harry.

"Sizin perondan geçemediğinizi gördüm ben de sizi takip ettim arabanız birden çalışınca refleks olarak bagaja atladım." dedi Draco.

Harry "Bagaj çok rahattı galiba" dedi ve tekrar gülmeye başladı.

"HA HA çok komik Potter!" dedi Draco. Harry ise gülmesini nihayet bastırdı ve 3 kişi okula ilerlemeye başladılar.

Okula girdiler ve onları Mcgonagall karşıladı.

Mcgonagall onları zindana götürmüş sorguluyordu.

"Yaptığınız çok yanlış!" dedi Mcgonagall ve bunun gibi cümleleri kurmaya devam etti

Harry ise Mcgonagall konuşurken Draco'ya döndü ve onun yaralı yüzünü görünce aklına bagajdan fırladığı an gelince Mcgonagall'ın konuşmasının ortasında sesli şekilde güldü.

"Komik olan nedir Bay Potter?" dedi Mcgonagal.

Harry gülmesini bastırdıktan sonra komik olanın ne olduğunu gösterircesine Draco'ya baktı ve tekrar güldükten sonra "Hiç" dedi.

Sonrasında yanlarına Snape geldi.

Harry,Draco ve Ron herşeyi anlattı.

Snape ilk kez bu kadar kızgın görünüyordu. 

"Mecbur olduğunuz için bu yola başvurmuşsunuz normalde böyle bir şeye sebep olduğunuz için sizi okuldan atabilirim!" dedi Snape sinir ile.

"Okuldan atılmıyorsunuz ama binalarınıza kişi başı 150 puan kaybettirdiniz. Babanın rekorunu kırmış olabilirsin Potter" dedi Snape.

Harry ilk kez Snape'ye kızgın bir şekilde baktı.

Evet yaptıkları yanlıştı ama okula gelmeleri için bunu yapmaları lazımdı.

"Ayrıca ilk bir ay boyunca cezadasınız!" dedi Snape.

"Ayrıca Potter, seninle olan özel derslerimiz bir süre devam etmeyecek!" dedi Snape.

Biraz daha azar yedikten sonra büyük salona gittiler. Harry Slytherin masasına geçti.

Hermione Gryffindor masasından kalkıp Slytherin masasına doğru yürüdü.

"Ne oldu?!" dedi Hermione endişe ile. 

Harry kendine üzgün görüntüsü vermeye çalışarak "Bitti. Son yemeğimizi yiyip okuldan gidiyoruz. Atıldık." dedi.

Hermione ağzı açık kalmış ve inanamayan bakışlar ile Harry'e baktı. Sanki gözleri hafif dolmuştu. Harry onu bu şekilde görünce şaka yaptığına pişman oldu. 

"Şaka" dedi hızlıca. Hermione'yi bu şekilde görmeye dayanamamıştı.

Hermione derin bir nefes alıp rahatladı ardından Harry'e bir tokat attı.

"Bir daha sakın bana böyle bir şaka yapma HARRY JAMES POTTER!" dedi Hermione ve kızgın bir yüz ile sert adımlar atarak Gryffindor masasına yöneldi. 

Bu sefer ise Draco gülüyordu.

"Çok mu komik?"  dedi Harry sinirle yanağını okşarken.

Draco gülmesini bastırmaya çalışıyordu. 

Hermione aslında Harry okuldan gitmediği için çok sevinmişti ama Harry'nin şakası üstüne ona sinirlenmişti.

Draco yemek boyunca tokadı hatırlatıp durdu. Harry ise Draco'nun bagajdan fırlayışını hatırlatıp onu susturuyordu.

Yemek bittikten sonra Harry yatakhanesine gitti.

Cübbesini kaldırıp Slytherin armasına sinsice baktı sonra hafif gülümseyip yatağına yattı.

**Evet ikinci yılın başlangıcı olduğu için biraz kısa bir bölüm oldu gibi ileride uzayacak. Yorum yapıp oy kullanmayı unutmayın...**

Harry Potter - Slytherin Versiyon (Tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin