Final-Birinci Kısım: Ölüm

565 30 794
                                    

-Savaş Zamanı-

"Voldemort sihir gücünün sınırlarını aştı!" dedi bir ölüm yiyen. 

Göklerdeki bulutlardan yüzlerce yeşil şimşek savaş alanına doğru geliyordu.

Hogwarts'ın dış kısmındalardı. Hogwarts'ın bir kulesi yıkılmıştı. Okulda büyük bir yangın varken aydınlık tarafta olanlar dış kısımda savaşıyordu.

Gökten gelen yüzlerce yeşil şimşeği görmeleri üzerine afallamışlardı.

Harry elinde asası ile havaya bakıyordu. Yüzlerce öldüren lanet... Bu bir felaketti.

Ne yapacağını bilmeden çaresizce baktı havaya.

Öldüren lanetler yaklaştı. Harry bu manzara karşısında kaçamayacağını anlamıştı. Asasını kaldırmak istedi ama bedeni izin vermiyordu.

Yeşil şimşek yaklaştı...

Harry gözlerini kapayıp kendini ölümün kollarına teslim etmişti. 

Gözünü açtığında şimşeğin onun önüne geçmiş olan Neville'ye çarpmış olduğunu gördü.

İçinde hissettiği büyük boşluk duygusu ile artık bomboş bakışlara sahip olan Neville'nin bedenini tuttu.

Kontrolsüz nefesleriyle yutkundu.

"HARRY POTTER!" dedi uzaklardan soğuk ve Harry'i iğrendiren o ses.

Voldemort cesetlerin arasından çıktı. Uzağındaydı Harry'nin.

"Arkadaşlarımın ölmesine asla müsaade etmem dememiş miydin?" dedi öfkeyle Voldemort.

"Bu sözünü etrafına bak ve bir daha söyle hadi!" dedi.

Harry kafasını kaldırıp etrafına baktı.

Öldüren lanetler yüzünden ölen yüzlerce kişi etrafında yatıyordu. Ölmüş bedenlerle doluydu etrafı...

Aydınlık tarafın sönen ışıklarıydı onlar.

Harry içindeki umudun iyice sönmeye başladığını fark etti. Titreyen elleriyle Neville'nin bedenini tutuyordu hala.

"SÖYLESENE HADİ!" diye haykırdı Voldemort meydan okurcasına.

"Etrafındaki dostlarının bedenleri iyice soğurken öldükleri gerçeği iyice kafana kazınsın..." 

Arka alandan gelmiş olan Luna, Dean, Seamus gibi Neville'nin yakın arkadaşı olan öğrencilerden biri "Neville gerçekten öldü mü?!" dedi hayretle.

"Bu böyle devam edecek Harry. Küstah sözlerinde, fikirlerinde bir yalana dönüşecek. Dostların ölmeye devam edecek. Umudun ve hayallerinin nihai sonucu bu!" dedi Voldemort.

"Harry. Bu savaşta senin ne çıkarın var? Annenin ve babanın öldüğü bu gerçeklikte diğer dostlarında ölmeye devam edecek ve sen bize karşı durdukça bu devam edecek! Sen savaştıkça bu dünya seni seven ve tanıyan kimsenin kalmadığı bir dünyaya dönüşecek."

"Bu savaş devam ederse seni bekleyen tek şey o çok iyi bildiğin kabusun. Yani Yalnızlık..." 

"Direnme artık Harry. Bana katıl." dedi Voldemort ve elini uzattı.

Harry Potter - Slytherin Versiyon (Tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin