Araştırma

1.4K 123 193
                                    

Harry uyandı. Gözlüğünü alıp taktı ve aklında dün ölümden döndükleri geldi ve içi ürperdi. Ardından Hermione ile kütüphanede yaşadığı olaydan sonrada utandı. Yatağında kendine gelmeye çalışırken yaşadığı ürpertici ve utançlı duygulardan sonra kalkıp büyük salona kahvaltıya gitti.

Bugün 4 kişi beraber Hagrid'a gidiceklerdi.

"Seninle dost olduğumdan beri başıma gelmeyen kalmadı!" dedi Draco huysuzca Harry'nin yanına otururken.

"Önce dev bir troll sonra 3 başlı bir köpek!" dedi Draco

"Birde daha 1. yıl yani 1. yıl iken bu kadar şey yaşıyorsak ileride neler olucak acaba?!" dedi.

"Mızmızlanmayı keser misin?" dedi Harry.

"O tabi dün ölümden dönmüşken herşey içimde kalsın!" dedi.

"Cidden sus!" dedi Harry ve düşüncelerine dalmak istedi.

3 başlı bir köpek görmüştü ve ondan önce troll ile karşı karşıya geldiklerinde Snape'nin bacağında bir yara izi görmüştü bunun ile ilgili düşündü.

Yemeklerini yedikten sonra 4'lü buluştu.

Harry,Hermione,Ron ve Draco 2 Slytherin 2 Gryffindor olarak Hagrid'in yanına gitmeden önce bahçede göl kenarına oturmuşlardı.

"Şimdi olayları bir gözden geçirelim." dedi Hermione.

"Önce bir troll serbest bırakıldı ve sonrasında dikkatler trolle çekildi. Bence bilerek yapıldı ve bu olayı bir profesör yaptı. Yani öğrenci yapmış olamaz."

"Okulda troll ne arıyor ki?!" dedi Ron.

"Konumuzla alakasız Weasly" dedi Draco.

"-Sonra biz 3 başlı bir köpek gördük ve kapağın altında birşey sakladığını biliyoruz" dedi Hermione

"Evet bir olay oluyor ve sen de bir olay oldu diyorsun. Bize çözüm lazım! O kapağın altında ne saklanıyor." dedi Draco

Hermione ters ters baktı sonra devam etti.

"Sakladığı şeyin Hagrid ile bir bağlantısı var diye düşünüyoruz ve Hagrid'e gidicez ama benim size önce bir soru sormam lazım." dedi Hermione ve Ron,Draco ve Harry merakla baktı.

"Trollün serbest bırakıldığı gece bir profesörde gariplik farkeden var mı? Bu işi yapmış olabileceğini gösteren bir ipucu var mı?" dedi Hermione.

Harry söylesemi emin değildi ve bir kaç saniye düşündükten sonra söyledi

"Ben o gece,Profesör Snape'nin ayağında bir yara gördüm. Aynı ısırık gibiydi ama başka birşeyde olabilir.Bence o değ-" dedi lafı kesilmiş Harry

"KESİN ODUR!" dedi Ron kendine hakim olamayıp.

"Snape yapmaz!" dedi Draco tehditkar şekilde Ron'a bakıp

"Doğru. Snape yapmış olamaz" dedi Harry.

"Ah siz Slytherin'ler..." dedi Hermione.

"Bakın o gün başka bir Profesörde o şeyin peşinde olduğunu gösteren bir ipucu gördünüz mü?"  dedi Hermione ve Draco ve Harry kafalarını hayır dercesine salladılar.

"O halde en büyük şüpheli Snape" dedi Hermione.

Harry şüpheli olarak görmüyordu Snape yapmazdı.

"Artık Hagrid'e gidelim" dedi Harry Snape muhabbetini kapatmak isteyerek ve 4'lü kalkıp Hagrid'in evine yöneldi.

Hagrid'in kapısına vurdu Harry.

Hagrid kapıyı açıp onları içeri aldı.

"Harry bunun burda olmasından emin misin?" dedi Hagrid Harry'i farklı bir köşeye çekip fısıldayıp. Hagrid Draco'yu kastetmişti.

"Eminim." dedi Harry sertçe bakıp. Draco bir Slytherin'di ailesi pek iyi insanlar sayılmazdı evet biraz mızmız ve sinir bozucuydu ama Harry'nin dostuydu.

"Evet neden geldiniz?" dedi Hagrid 4 çocuğu süzerek.

"Ee şundan başlayabilirsin. ŞATODA NEDEN 3 BAŞLI BİR KÖPEK VAR?!" dedi Draco.

"Siz nerden bili-" dedi Hagrid ama Hermione konuşup sözünü kesti.

"Hagrid o köpeğin altında bir kapak olduğu biliyoruz orda birşey saklanıyor bunuda biliyoruz. Bu ne?" dedi Hermione.

"O kapağın altında ne olduğu sizi ilgilendirmez" dedi Hagrid.

Harry sinsice düşünüp bir yöntem denedi "Peki o kapağın altında olanlar kimi ilgilendirir?" dedi zümrüt yeşili gözlerini kısarak bakıp.

"O kapağın altındaki şey sadece Dumbledore ve Nicolas Flamel'i ilgilendirir" dedi Hagrid.

"Teşekkürler Hagrid" dedi Harry ve kulübeden çıkp okula doğru ilerledi. Arkasından ise Draco,Ron ve Hermione gelirken Hagrid kendi kendine "Bunu söylememeliydim!" diyordu yüksek bir ses ile.

"O zaman Hermione'nin evinden başlıyoruz" dedi Ron. Hermione garipser şekilde bakınca Harry "Kütüphaneyi kastediyor" dedi sırıtarak ve Hermione bu sefer Ron'a sinirli bir şekilde baktı. Harry öğrendiği önemli bir bilgi sayesinde sırıtarak kütüphaneye ilerliyordu.

4'lü kütüphaneye girdiler ve hepsi araştırmaya başladılar.

----------------------- 1 Hafta Sonra -----------------------

"YOK YOK HİÇ BİRŞEY YOK!" dedi Harry sinir ile kitabı fırlatarak.

"Sakin" dedi Hermione ama Harry dinelemedi.

"1 Hafta YA! 1 haftada hiç mi birşey bulamayız?!" dedi Harry

Bu artık sadece o kapağın altındaki şeyin alınmasını engellemek içinde değildi. Harry hırslanmıştı öğrenicekti Nicolas Flamelin kim olduğunu.

Draco artık araştırmaktan bıkmış  sinir ile kütüphaneyi terketmişti. Harry ise çıldırıcak gibiydi. Sayfalarda Nicolas Flamel adlı bir yazı arıyordu sadece. Ufacık bir bilgi bile yetebilirdi onlara.

"Saat geç oldu Harry artık gitmezsek ceza alırız" dedi Hermione.

"Siz gidin ben biraz daha araştırıcam dedi ve Hermione Harry'nin yeni bir kitaba uzanan kolunu tuttu. "Harry 1 haftadır düzgün uyumuyorsun düzgün yemiyorsun düzgün ders dinlemiyorsun!?" dedi Hermione

"Biraz dinlenmeye ihtiyacın var." dedi sonrasında.

"Ben istediğimi alana kadar dinlenmem!" dedi Harry sert bir şekilde Hermione'ye bakarak ve Harry ilkkez Hermione'nin onun gözlerine bakarken gözlerinin korku dolu olduğunu gördü. 

Harry'de ilkkez Hermione'ye karşı bu kadar sert bakışla ve sert bir ses ile konuşmuştu.

Hermione "İyiliğin için söylemiştim." dedi Hermione ve sonrasında kütüphaneden çıktı. Harry elinde bir yığın kitap ile yatakhanesine döndü ve çalışmaya orda devam etti.

**Oy kullanıp Yorum yaparsanız güzel olurr - Bundan sonraki bölümde Harry ve Snape'nin özel dersi olucak ve bir büyü ismi arıyorum böyle biryerden alıntı olmayan kendinizin bulduğunuz bir büyü ismi yazın beğendiğim bir büyüyü kitapta kullanıcam**

Harry Potter - Slytherin Versiyon (Tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin