4. Yıl Başlıyor

926 84 260
                                    

Harry yaz tatilinin son günlerini Ron'da geçiriyordu.

Quidditch dünya kupasında yaşadığı olaylardan sonra iyice kafası dağınıktı.

Birde gördüğü rüyalar ile yara izinin acıması iyice sinirini bozuyordu.

Tabii kovukta kalıyordu ve Hermione'de gelmişti.

Harry o gün uyandıktan sonra ayna karşısına geçti. 

Saçı geçen yıl ile aynıydı.

Yeni uyandığından dolayı arkası havaya kalkmış saçlarını indirmeye çalıştı.

Sonrasında yeni uyanmış Ron'a baktı.

"Günaydın" dedi Ron uykulu sesle gözünü ovuştururken.

Harry üstüne siyah hırkasını giymişti. Sonrasında Ron ile beraber yemek yemek için aşağı indiler.

Harry kahvaltıda Hermione ve Ginny'i göremeyince şaşırdı.

"Günaydın Bayan Weasley. Hermione ve Ginny daha uyanmadı mı?" dedi.

"Oh onlar çoktan uyandı tatlım. Hava almak için dışarı çıktılar." dedi Bayan Weasley yüzünde olan sıcak bir gülümseme ile.

Ron ve Harry'de kahvaltılarını yaptıktan sonra Bahçeye çıktılar.

Hermione ve Ginny biraz ileride yan yana yürüyorlardı.

Harry ve Ron yaklaştı.

"Günaydın" dedi Harry.

"Günaydın" dedi Hermione yüzünde olan tatlı gülümsemesi ile.

Harry'de sırıtıp baktı.

"Artık daha iyi misin? Quidditch dünya kupasında olanlardan sonra." dedi Hermione yüzüne yerleşen hafif endişeyi gizlemeye çalışıp.

"Hala yara izim karıncalanıyor." dedi Harry sıkıntı ile elini yara izine götürüp.

"Sirius ile hiç konuştun mu?" dedi Hermione.

"Aman boşver Herm. Gelmeye çalışır falan bu konulardan ona bahsetmek istemiyorum." dedi Harry.

"Bilmek isterdi Harry..." dedi Hermione.

"Boşver" dedi Harry.

Sirius'un onun için tekrardan kendini riske atmasını istemiyordu.

Sirius ile yaz boyu mektuplaşmıştı.

Okulun son günlerinde Ateş Oku hediye etmişti Harry'e.

Harry Sirius'a okulunda yaşadıklarını Hermione'ye karşı olan hislerini bile anlatıp tavsiye almıştı.

Sirius'uda ailesi gibi görüyordu... Sirius ile nerdeyse her gün mektuplaşmıştı.

Sirius ona James ile olan anılarını bile anlatmıştı.

----------------------

Gece olmuştu.

Harry ve Ron'un odasında Hermione,Ron ve Harry geç saate kadar oturmuştu.

Ron uyuya kalmıştı.

Şimdi Harry ve Hermione yan yana oturmuş laflıyorlardı.

"Sirius ile mektuplaşmalarında ona senden de bahsettim. İşte ilk yıl ve ikinci yıl yaptıklarından. Sirius senin annem gibi bir zekaya sahip olduğunu söyledi" dedi Harry gülüp yanında oturan Hermione'ye bakıp.

Hermione mutlu olmuş şekilde Harry'e baktı.

Harry onun gözlerine dalmaya başlamıştı bu aralar.

Harry Potter - Slytherin Versiyon (Tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin