Sır

733 53 657
                                    

1 Hafta daha geçmişti.

Draco ve Ron kendilerine gelmişlerdi.

Hermione bir hafta boyunca öğrendikleri sırla ilgili olan plana detaylıca çalışıyordu.

Planları belli olmuştu. Biraz risk vardı tabii ki ama o kadar olacaktı. 

Voldemort ve ölüm yiyenleri büyük bir mağaranın içindelerdi. Frank Well onları yenmişti. 

Güvenli bir yer bulana kadar orada kalacaklardı.

Harry'de dönmüştü.

Snape ile yan yana duruyordu.

İkisi de simsiyah cübbeler içinde önlerinden geçen maskeli ölüm yiyenlere bakıyorlardı.

"Sadece Frank Well'in ordusu gelseydi kazanır mıydık?" dedi Harry.

"Zor kazanırdık. Yoldaşlık ve Frank Well'in ordusu da birbirine girdi zaten" dedi Snape.

"Karanlık Lordun bu hale düşeceği aklıma gelmezdi" dedi Harry sinsice sırıtarak.

"Karanlık Lort Frank Well'i küçümsedi. Sonucu da ağır oldu." dedi Snape.

Harry içinden en başta kendisi olsa nasıl yöneteceğini hayal ediyordu zevkle ölüm yiyenlere bakıp.

Snape Harry'nin bunları düşündüğünü anlayabiliyordu. Harry berbat bir Zihnibendardı. Anlamasına rağmen sesini çıkarmadı.

Harry yeni görevini düşünmeye başladı sonrasında.

--------------------

Remus hale St. Mungo hastanesindeydi. Sirius onu ziyarete gidiyordu sık sık.

Alice toparlanmaya çalışıyordu. Bellatrix ile karşılaşmasından beri odaklanamıyordu hiç bir şeye. Gelememişti henüz kendine.

--------------------

Hermione, Draco ve Ron planın ilk aşamasını gerçekleştirmek için zümrütlerini kullandılar ve Luke Fect ile Finn Well'in gemisine cisimlendiler.

Cİsimlendikleri an gemi mürettebatını asasını çıkarıp onlara doğrulttu.

Bunun olacaklarını biliyorlardı tabi ki.

Ron ve Draco, Fin'i görünce gülmelerine engel olamadılar. Sonrasında gülmelerine engel olmaya çalışırken "Ne istiyorsunuz?" dedi Luke.

"Konuşmak" dedi Hermione ellerini iki yana açıp.

Sonrasında kamaralara asalarını verip girdiler.

Karşı karşıya oturdular.

"Siz Fin'i kaçıranlarsınız değil mi?" dedi Luke.

"Evet ama keyfimizden değil tabii ki. Frank Well bizi tehdit ettiği için zorunda kaldık. Şimdi ise Frank Well'e karşı bir operasyon düzenliyoruz ve sayımız az olduğu için başka bir Frank Well'in düşmanına ihtiyacımız vardı" dedi.

"Koskoca bir Frank Well ordusuna saldırmak için bir kaç tane gemisi olan bir orduya mıı ihtiyacınız var?" dedi Luke alaylı şekilde bakıp arkasına yaslanırken.

"Sizin tarafınızdan kimseye zarar gelmeyecek garantisini verebilirim" dedi Hermione.

"Nasıl olacak o?" dedi Luke

"O kaleye daha önce gittik. Gittikten sonra bir takım yöntemler (Çıkarım iksiri) kullanarak kalenin her yerini, her zayıf yönünü bulduk. Buna zindanlarda dahil. Zindanlarda sizin mürettebatınızdan kişilerde bulunuyor galiba. Sizden istediğim şey zindanlara arka duvarlardan saldırmanız. Draco ve Ron ise başka bir taraftan diğerlerinin dikkatlerini çekecek.

Harry Potter - Slytherin Versiyon (Tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin