**Düello dersinden sonra tüm okul Harry'nin çatal dili konuştuğunu öğreniyor oraları yazmak istemedim çünkü bir şey değişmiyecekti.**
Harry çatal dili konuşabildiğini öğrendikten sonra 1 hafta geçmişti.
Düello dersinden sonra Hermione,Ron ve Draco onu sorulara boğmuştu ve Harry onlara patladıktan sonra onlar ile doğru düzgün konuşmamıştı
--Harry Hermione,Draco ve Ron'a kızdığı zaman--
Çatal dili konuşabildiğini öğrendikten sonra kimseyle konuşmadan yatakhanesine gitti. Ertesi gün dersler boyunca kimse ile konuşmadı ve akşam yatakhanesine gidicekken Hermione onu durdurdu.
"Harry bize niye söylemedin?" Hermione
"Ben de yeni öğrendim!" dedi Harry.
"Hadi ordan." dedi Draco.
"Böyle bir özelliği nasıl bilmezsin?" dedi Ron.
Harry artık sinirlenmişti.
"NASIL MI BİLMEM. AA NASIL BİLMEM YA HERGÜN KARŞIMA YILANLAR ÇIKIYOR ZATEN NASIL BİLMEYEBİLİRİM!?!? BEN BURAYA GELDİĞİMDE BÜYÜCÜ OLDUĞUMU YENİ ÖĞRENMİŞTİM. NE AİLEMİ NE VOLDEMORTU HİÇ BİR ŞEYİ BİLMİYORDUM SONRADAN ÖĞRENDİM! YILAN MI YOKSA ÇATALMI ARTIK NEYİN NESİYSE ONU KONUŞABİLDİĞİMİDE BİLMİYİORUM TAMAM MI EĞER İNANMIYORSANIZ YANIMDA HİÇ DURMAYIN! ZATEN ORDA YILANA O ÇOCUĞA SALDIRMAMASINI SÖYLEDİM AMA TÜM OKUL YANLIŞ ANLADI! NEVİLLE DEAN SEAMUS TERS TERS BAKIYOR!" dedi Harry sinir ile ve sonrasında derin bir nefes alıp devam etti.
"ÖĞRETMENLER YA ONLAR BİLE BANA SANKİ ÖĞRENCİ DEĞİLMİŞİMDE FARKLI BİRİYMİŞİM GİBİ BAKIYOR! YA LOCKHART BENİ GÖRÜNCE YOLUNU DEĞİŞTİRİYOR YA!" dedi Harry.
Sinirden kızarmış şekilde derin bir şekilde nefes aldı. Çok fazla bağırdığından boğazı acıyordu.
Onların ne diyeceğini bilemeden yanlarından gitti ve yatakhanesine girdi.
--Şimdi--
Harry çatal dili konuşabildiğini öğrendikten sonra 1 hafta geçmişti.
Yatağında doğrulup gözlüğünü taktı. Büyük salona doğru ilerlerken Hermione ve Ron'u gördü ama sinirli şekilde bakıp yürümeye devam etti. Tam büyük salona girdiğinde Seamus,Neville ve bakışları onun iştahını kaçırdı ve biraz bahçeye çıkma kararı aldı.
Bahçenin yoluna giderken Lockhart ona doğru geliyordu. Sonra birden arkasını döndü ve adımlarını hızlandırdı. Koridordun sonuna yaklaştığında koşar gibi oldu.
Harry sıkıntılı bir iç çekme sonrasında yürümeye devam etti.
Filch sinir ile kas katı bir şekilde Harry'e bakıyordu.
Harry onu her gördüğünde istemsizce asasını kavrıyordu ve hazırda bekliyordu. 1 Haftadır onu her görüşünde Filch kendisine saldırıcak gibi duruyordu.
Ona iyi davranan tek kişi Snape sayılırdı. Harry'e soruları bir kez sormuştu ve Harry'nin verdiği cevaplara inanmıştı.
Zaten Filch'in kedisi bulunduktan sonrada Harry'i savunmuştu. Dumbledore'da ona inanmıştı ama onu zaten nadir görüyordu ve okul içinde onun yanında olamıyordu.
Bahçeye çıktı. Bir bankta Draco ve Ginny oturmuş konuşuyordu. İkiside sırıtıyordu.
Draco'nun sırıtması genelde olduğu gibi sinsice değilde içten gibiydi. Harry normalde onları böyle görünce sevinirdi ama geçen hafta ki olaydan sonra bu sevinmesini azaltıyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Harry Potter - Slytherin Versiyon (Tamamlandı)
FanfictionSlytherin olan Harry'nin yalnızlığı onu karanlığa iterken Harry dostlarına, yani umuda tutunup iyi tarafta kalabilecek mi? Rekor Sıralama: 1.#Harmione-- --1. #Harmony --1. #Drinny