Alice odasında yatağına uzanmıştı.
Dağınık saçlarıyla beraber sinirle yaşadıkları yenilgiyi düşünüyordu.
Harry'i öldürme fırsatı vardı ama yapmamıştı. Yapamıyordu.
Bir süre daha düşünüp uykuya daldı.
Uyandığında ormanda olan ufak bir kulübedeydi.
Kulübenin alt katında olan depo kısmındaydı.
Küçük bir havlu duruyordu yerde.
Alice baktı oraya.
Ona yapılanları ve yaşadıklarını hatırlayıp geriye çekildi gözleri hızla dolarken.
Sonrasında merdivenlerden Grindelwald indi.
Düzensiz yürüyüşleri ile baktı.
Alice baktı ona.
"Sen bir rüyasın" dedi Alice.
"Hayır değilim uyuduğunu sanıyorsun ama tam uyuduğunda seni yanıma çağıran başka bir büyü yaptım" dedi Grindelwald ve yerdeki küçük havluya baktı.
"Bunu yorgan olarak mı kullanıyordun yoksa üstünde uyumak için mi?" dedi Grindelwald.
Geçmişi Alice'nin hassas noktasıydı. Bu yüzden hırçınca "Neden çağırdın beni?!" diye bağırdı.
Asasını çıkardı.
Asasını kaldırıp büyü yapacakken Grindelwald alaycı şekilde baktı ve kısa bir süre sonra asası küle döndü.
"Sana asaların zayıflar için olduğunu kaç kere söyleyeceğim tatlım?" dedi Grindelwald.
"Ne istiyorsun?!" dedi Alice tekrardan korkusuzca" Grindelwald'ın onu öldürebileceğini veya acı çektirebileceğini biliyordu ama aldırmıyordu. Grindelwald'ın ona geçmişini hatırlatması zaten yeterince büyük bir acıydı.
"Sana daha önce söylediklerimi unutmuş gibisin" dedi Grindelwald.
"Hala inatla o zayıflar için olan dal parçasını kullanıyorsun" dedi Grindelwald.
"Ben böyle iyiyim" dedi Alice.
"Hayır değilsin... Hiç olmadın. Hep daha fazla güç istedin. İntikam için daha güçlü olmak istedin Alice. Şimdi bunun için fırsatın var ama kullanmıyorsun HALA kendini zayıflıklara bağlıyorsun" dedi Grindelwald.
"Evet bağlıyorum ama seni ne ilgilendiriyor ki?! Sen neden benle konuşuyorsun?!" dedi Alice.
"Benim karşımda durabilecek biri yoktu her şey sıkıcıydı ama herkes bir araya geliyor görmüyor musun? Luke, Fin, Voldemort, Frank, Harry Potter ve SEN! Savaş eğlenceli hale gelmeye başlıyor. Bu çok zevkli ve içinde savaşı izleyen tarafsız bir izleyici olmak istiyorum" dedi Grindelwald.
"Sen kafayı sıyırmışsın! Çıkar beni buradan!" dedi Alice.
"Senden istediğim ise söylediklerimi dikkate alman. Bu savaşta herkes yavaş yavaş güçleniyor. Taraflar eşitlenirse, güçler birbirine yakın olursa daha çekişmeli bir savaş olur. Sen ise daha fazla güçlenebilirsin Alice" dedi Grindelwald.
"Daha önce sana söyledim. Hepsinden güçlü olduğunu söyledim. Frank Well'den, Voldemort'tan, Harry Potter'dan ve BENDEN bile daha güçlü olduğunu söyledim. Eksik olan tek şey eğitimin. Kendini zayıflıklara verip gücünü azaltıyorsun Alice. Hepsinden daha güçlüsün ama eğitilmen lazım! Eğitilirsen işte o zaman tam anlamıyla onlardan güçlü olursun. Kendini serbest bırak ve zayıflıklara bağlama" dedi Grindelwald.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Harry Potter - Slytherin Versiyon (Tamamlandı)
FanfictionSlytherin olan Harry'nin yalnızlığı onu karanlığa iterken Harry dostlarına, yani umuda tutunup iyi tarafta kalabilecek mi? Rekor Sıralama: 1.#Harmione-- --1. #Harmony --1. #Drinny