Hermione o gün uyanmıştı.
Kahvaltısını yaptıktan sonra o gün girdikleri derslerin ardından Hermione yatakhaneye gitme saatinden önce Dumbledore'un ofisine gitti.
Mcgonagall'a sabah Dumbledore ile konuşmak istediğini söylediğinde Mcgonagall ona parolayı söylemişti.
Hermione içeri girdi.
Dumbledore'un ofis kapısının önünde durup kapıyı tıklattı.
"Buyrun" dedi Dumbledore.
İçeriye biraz çekingenlik ile girdi. Yüzünde endişeli bir ifade vardı.
"Oturun lütfen Bayan Granger" dedi Dumbledore kibar sesi ile.
Hermione oturup konuşmaya başladı.
"Ee Profesör. Geçen yıl Harry karanlık sanatlara ilgi duyarsa ve karanlık sanatların etkisine kapılırsa onun-" dedi ama devam edemedi.
Kendini toparlayıp konuştu. "Onun kötü biri olabileceğini yani y-yani onun sonraki karanlık lord bile olabileceğini söylediniz" dedi Hermione.
Dumbledore yüzünde sakin bir ifade ile devam etmesini bekledi.
"Harry hala o dersleri alıyor Profesör. Lütfen engel olun" dedi Hermione.
"Hala aldığının farkındayım Bayan Granger. Engel olmak için çabalıyorum ama Profesör Snape son derece kararlı görünüyor." dedi Dumbledore
"Henüz geç değil. Bu yüzden dolayı acaleci davranmıyorum ama Harry'de değişimin olduğunun farkına varırsam ,direk o dersleri bırakmasını sağlayacağım." dedi Dumbledore.
Sonra yüzünde olan ufak bir sırıtma ile "Onu önemsiyorsunuz değil mi?" dedi Dumbledore.
Hermione o kadar endişeye sahip olduğu için normalden daha az sırıtabildi. "Hem de çok" dedi Hermione.
"Profesör." dedi Hermione.
Dumbledore devam etmesi için baktı.
"Acaba neden Profesör Snape ona ders vermekte bu kadar kararlı. Yani bir sürü öğrenci var ve neden Harry? Neden karanlık dersler almaması gereken son kişiye ders veriyor?" dedi Hermione.
"Profesör Snape ile benim aramda olan bir şey." dedi Dumbledore.
Bir süre daha konuştuktan sonra Hermione Dumbledore'un ofisinden çıktı.
Bahçeye çıkıp göl kenarında doğru ilerlemeye başladı.
Genelde dörtlü derslerinden sonra yatakhaneye gitme saatleri gelmeden göl kenarında buluşurlardı.
Yavaş yavaş gece oluyordu...
Hermione ilerlerken Harry,Draco ve Ron göl kenarındaydı.
Harry bir taşa yaslanıp ayaklarını uzatmıştı ve gözleri kapalı şekildeydi ve başını gök yüzüne çevirmişti
Ron ağacın kenarına oturmuş Hagrid'in kulubesini gözlüyordu.
Draco göle asası ile taş fırlatıp gölde sektiriyordu.
Hermione adımlarını atıyordu.
"Hoşgeldin" dedi Harry.
Hermione hafif şaşırmış şekilde "Hoşbuldum ama nasıl anladın" dedi Hermione.
"Adımlarını biliyorum. Hep bu şekilde ilerliyosun" dedi Harry hala gözleri kapalı şekilde.
"Sen çıkarım iksiri mi içtin?" dedi Hermione gülüp ilerlerken saçını kulağının arkasına atarak.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Harry Potter - Slytherin Versiyon (Tamamlandı)
FanfictionSlytherin olan Harry'nin yalnızlığı onu karanlığa iterken Harry dostlarına, yani umuda tutunup iyi tarafta kalabilecek mi? Rekor Sıralama: 1.#Harmione-- --1. #Harmony --1. #Drinny