Kızıl saçlı kızın başında hala ağlıyordu Draco. Onun için artık yanından geçen büyülerden korunmanın anlamı yoktu. İnanamıyordu olanlara. Hala kabullenememişti. Nasıl olurdu?
Draco bırakmadı onu yanında durdu onun. O sırada Remus Tonks'u güvenli bir yere aldı. Ölmemişti ama yaralanmıştı. Sirius ise Tonks'un başından ayrıldığında Ginny'nin ölü bedenini gördüğünde anlık bir çökme yaşadı. Sonrasında gözleri Harry'i aradı.
Harry yoktu. Endişe ile iyice etrafa baktı. Sonrasında Harry'i aramak için o da kapıdan dışarı doğru yöneldi.
Harry bir kaç dakika önce kendini Honnokorthum büyüsü ile havalandırıp kapıdan çıkmıştı ve Bellatrix'in peşinden gitmişti.
Bellatrix'in koşan silüetini uzaktan gördü. Kendini hızlandırdı.
Sonrasında "Incarcerous!" dedi Bellatrix'e doğru.
Bellatrix'in ayakları bağlandı ve yere düştü.
Harry iyice yaklaştı.
İçinde kabaran hırs ve öfke ile "AVADA KEDA-" derken Sirius'un "DUR!" demesi ile durdu.
"Sirius" dedi hırsından nefes nefese kalmış şekilde
Bellatrix bu anı fırsat bilip asasını aldı "Crucio!" dedi Harry'e doğru.
Sonra Harry acı içinde kıvranırken Bellatrix ayaklarını çözdü ayaklandı ve Sirius ile düelloya başladı.
Bellatrix seri seri farklı yerlerden büyüler yolluyordu.
Sirius ise bir büyüyü savunuyor sonrasında Bellatrix'in gönderdiği büyüyü ona geri yansıtıyordu ve kendisi saldırı büyüsü yapıyordu.
Nerdeyse eşit gibiydiler.
İkisi de çok yetenekliydi. En sonunda asaları bağlandı ve bir güç yarışına girdiler. Sirius'un kontrolü gayet yerindeydi. Bellatrix'in kontrolü de gayet iyiydi. İkisi de üstün değildi. Çok iyiydiler. Sonrasında Sirius'a arkadan bir büyü geldi.
Sirius sırtına gelen bir büyü ile yere düştü ve asası elinden fırladı.
Harry onu arkasından vuran Lucius'a büyü yapmak için ayaklandı ve asasını doğrulturken Bellatrix asasını hiddetle sallaması üzerine Harry'nin yüzünde kocaman bir kesik oluştu ve Harry devrildi acı ile.
Sirius yerde hareket edemeden yatıyordu.
Harry'nin ise gücü kalmamıştı. Crucio büyüsü çok ağır gelmişti. Üstüne bu son darbe ile tamamen bitmiş gibiydi.
Sonrasında Harry'nin yara izi yanmaya başladı. Adım sesleri geldi üçüncü bir kişiden.
Harry kesik yüzünü kaldırıp baktığında Voldemort ona yaklaşıyordu.
Harry'nin yara izi daha da yanmaya başladı.
Harry'nin karşısına geçti Voldemort. Harry yerdeyken üstten baktı ona.
"Galiba zamanı geldi Harry... Artık benim kazanacağımı anlamışsındır, doğru tarafı seçmen için tekrar geldim." dedi Voldemort soğuk sesi ile.
"Seni eğitirim Harry... Öfken, hırsın bunlar çok fazla ve sana yardım edersem bunları güce dönüştürebilirsin... Öfken zayıflığın ama onu güce dönüştürebilirsin. Seni eğitirim. Benim hizmetkarım olursun Potter? Doğru tarafı seçersin. Ne dersin?" dedi Voldemort.
"H-Harry" dedi Sirius zar zor konuşarak.
Voldemort bakışlarını Sirius'a çevirdi.
"Hm... Bir Black. Yanlış yola sapmış bir Black... Neler kaçırdığının farkında değilsin Black. Benim eğittiğim en has hizmetkarımı bile zorlayabiliyorsun" dedi Voldemort Bellatrix'i kastederek. "Eğer benim emrim altında olsaydın, eğer benim tarafımda olsaydın çok yetenekli olabilirdin çok güçlü olabilirdin aptal!" dedi Voldemort.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Harry Potter - Slytherin Versiyon (Tamamlandı)
FanfictionSlytherin olan Harry'nin yalnızlığı onu karanlığa iterken Harry dostlarına, yani umuda tutunup iyi tarafta kalabilecek mi? Rekor Sıralama: 1.#Harmione-- --1. #Harmony --1. #Drinny