Harry kendi içinde endişeli olsada Hermione'ye,Ron'a ve Draco'ya endişesini göstermiyordu ama Hermione sanki anlıyormuş gibiydi.
Endişeli bakışlarını sık sık Harry'nin üstünde tutuyordu.
Sihirli yaratıkların bakımı dersine giriyorlardı.
Neville kitabı okşamadan açtığı için kitap ona saldırırken onu üstünden atmaya çalışıyordu.
Harry ve Draco gülerek ilerlediler.
Harry,Draco,Hermione ve Ron yan yana dersin başlamasını bekliyorlardı.
Hagrid "İşte karşınızda Şahgaga!" diyerek geldi.
Harry Şahgagaya bakıp sırıttı.
Hipogrifler ile bazı bilgiler anlattıktan sonra ona yaklaşması için bir gönüllü istedi.
"Evet şimdi ona dokunacak birini istiyorum. Yavaş yavaş yaklaşacak biri. Bunu isteyen kişi bir adım öne çıksın" dedi Hagrid.
Harry'de dahil herkes geri adım attı.
Sonrasında Draco Harry'i yüzünde pis bir sırıtma ile öne doğru itti.
"Ah demek sen Harry! Gel bakalım" dedi Hagrid sevinç ile.
Harry yüzünde sinirli bir ifade ile ona baktı.
Hermione'de Draco'ya sitem dolu bir ifade ile bakıyordu.
Sonrasında "Hadi Harry!" dedi Hagrid.
Harry dönüp giderken Hermione'nin bakışları Harry'e döndü.
Hermione ellerini sıkarken endişe dolu gözler ile Harry'e bakıyordu.
Harry ağır ağır ilerledi.
Hagrid ona çok yavaş ve nazik olmasını söyledi.
Harry ise başarıyı garantilemek için Snape'ten yazın aldığı bir yöntemi denedi.
İlerlerken cübbesinin cebinde asasını kavradı.
Gözünü kapayıp içinden "Fliex Zero" dedi ve amacı olan şahgagaya yaklaşmaya odaklandı.
Zaman yavaşlamış gibiydi.
Gözünü açtığında etraf yavaş yavaş karardı. Şahgagaya uzanan eline baktığında elleri yeşil ve mavi karışımı ışıklar vardı. Bunu başkaları göremiyordu ve Harry karşısındaki şahgagaya baktığında oda tamamen bu şekilde ışıklarla kaplıydı. Hagrid hariç herkesin sesi gitti ve bir tek şahgagayı görüyordu.
Yavaş yavaş yaklaşırken Hermione'nin sesini duydu ama normalde duymaması gerekiyordu.
"Harry..." dedi kız endişe dolu sesle ve fısıltı ile. Harry büyünün etkisinde olunca hiseri gelişiyordu.
Hermione endişesi yüzünden kendi kendine böyle demişti.
Sonrasında Harry odaklanamadı.
Karaltılar gitti. Elinde ki ve şahgagadaki renkler gitti.
"GERİ çekil Harry!" dedi Hagrid çünkü şahgaga şahlanmıştı.
Harry geriye giderken Hermione endişe dolu bir inilti çıkardı.
Harry elini kaldırıp yavaş yavaş yaklaştı ve sonrasında şahgaga kafasını Harry'nin eline götürdü.
"Oh güzel şimdi ona binebilirsin" dedi Hagrid ve Draco'nun kahkahası duyuldu.
"Ne?!" dedi Harry endişeli şekilde.
Hagrid onu tutup şahgaganın üzerine yerleştirdi.
"İlk yıl yaptığınız büyülerin intikamı gibi düşün" dedi Hagrid fısıltılı bir sesle.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Harry Potter - Slytherin Versiyon (Tamamlandı)
FanfictionSlytherin olan Harry'nin yalnızlığı onu karanlığa iterken Harry dostlarına, yani umuda tutunup iyi tarafta kalabilecek mi? Rekor Sıralama: 1.#Harmione-- --1. #Harmony --1. #Drinny