Harry'nin ilk Quidditch maçıydı. Karşısında Seamus adlı bir arayıcı vardı. Maçta süpürgesine yapılan bir büyüden Hermione sayesinde kurtulmasının ardından Snitch'i yakalamıştı ve maç bitmişti.
Harry Slytherin Quidditch cübbesini üstünden çıkarmadan hızla maç bitince Hermione,Ron ve Draco'yu buldu.
"Nasıl ezdik ama?" dedi Draco,Hermione ve Ron'a
Hermione gözlerini devirdi.
"Farkında mısın bilmiyorum ama Harry maçta ölebilirdi!" dedi Hermione.
Draco hızlıca "Ama ölmedi" dedi.
"Bu tür bir cevap Slytherin'lilerde genetik mi?" dedi Hermione çünkü Harry'de buna benzer bir cevabı daha önce kullanmıştı.
"Orda bana ne oldu?" dedi Harry.
"Snape büyü yapıyordu" dedi Ron.
"Ne?" dedi Harry ve Malfoy'a baktı destek istercesine.
"G-gözümüzle gördük" dedi Draco üzgün şekilde.
"Hayır,hayır" dedi Harry ve arkasını dönüp çaresizce onun yapmadığını gösterecek bir şey düşünmeye başladı.
Hermione gelip Harry'nin omzuna elini narince koydu.
"Harry,artık kabul etmek zorundasın." dedi nazik bir tavır ile.
Harry çaresizce başını salladı.
Ardından arkalarından Snape geldi. "İyi yakalayış Potter" dedi ama gülümsemiyordu. Yüzünde Slytherin'in zaferinden dolayı aldığı ufak bir sırıtma vardı.
"Bugün dersimiz olmayacak Potter ama sonraki dersimizde sana daha fazla şey göstermeye çalışıcam" dedi Snape. Harry karşısında onu öldürmeye çalışan adama sinsice sırıttı ama bu yapmacık bir sırıtmaydı.
Dörtlü göl kenarına gittiler. Daha güvenli bir şekilde konuşmak için.
Harry hala Slytherin Quidditch Cübbelerini üzerinden çıkarmamıştı.
"Ondan önce biz almalıyız." dedi Harry
"Oh tabi 3 başlı köpek üçümüzün başını koparırken sen gidip alabilirsin" dedi Draco alayla.
"Cidden 3 başlı köpeği nasıl geçicez" dedi Ron.
"Hagrid" dedi Harry ve dörtlü ilerlemeye başladılar.
"Harry maçta çok iyiydin!" dedi Hagrid ama Harry şuan maçtan daha önemli şeyler olduğunu bildiği için direk konuya girdi.
"Hagrid 3 başlı köpek yani Fluffy'miydi neydi."
"Nolmuş ona?" dedi Hagrid.
"Onu geçmenin bir yolu var mı?" dedi Harry.
"Hayır Harry asla söylemem!" dedi Hagrid.
"İyi, o zaman bizde zayıflığını bilmeden gireriz. Bu daha iyi mi olur?" dedi Harry.
Hagrid'in söyleyeceğinden emin bir şekilde arkasını dönüp ilerlerken Hagrid "Dur" dedi ve Harry'nin tüm yüzüne sinsi bir gülümseme yayıldı. Sonra kendini toparlayıp arkasını döndü.
Döndüğünde Hagrid pembe şemsiyesini Harry ve diğerlerine doğrultmuştu.
Harry'nin yüzüne bu sefer şaşkınlık ifadesi yayıldı.
"Hiç bir yere ayrılmıyorsunuz! Öğretmen gelip sizi alana kadar burda kalacaksınız! Eğer hareket ederseniz ben karışmam!" dedi Hagrid.
"Dev arkadaşımızın böyle bir yönü olduğundan bahsetmemiştin" dedi Draco fısıldayıp.
"Bilmiyordum!" dedi Harry fısıldayarak ama sinirli bir biçimde.
"Şimdi ne yapıcaz?" dedi Ron.
Harry cübbesinin içindeki asasını kavrayıp Hermione'ye göz ucuyla baktı. Hermione'ye "Asanı hazır tut" dedi fısıltı ile sonra göz kırptı.
"NE karıştırıyorsunuz siz orda?!" dedi Hagrid uzaktan şemsiye doğrulturken.
"Sevgilimle konuşuyor olamaz mıyım?" dedi Harry. Göz kırptığı için ve Hagrid bunu gördüğü için Hagrid'in şüphelenmemesi için böyle bir yöntem denedi.
Hermione gözleri büyümüş ve hafif kızarmış şekilde bakarken Hagrid bunu duyunca gülümser gibi oldu ama bulundukları durumu düşününce gülümsemesini sakladı.
"Oyalayın" dedi Harry,Draco ve Ron'a
İkili Hermione ve Harry'nin yanından hafif uzaklaştı.
Draco birden bire konuşmaya başladı. "Oh tabii Weasley çok şey bildiğini sanıyorsun! Baban sihir bakanlığında birazcık para için fazla mesaiye kaldığından dolayı mugglelar ile ilgili çok şey biliyor olabilirsin!" dedi Draco.
Ron ciddiye almış gibi tartışıyordu.
"Yerine geç seni babası kılıklı şey!" dedi Hagrid şemsiyesini Draco'ya doğrultup.
Harry Hermione'ye bakıp kafasını salladı ve ikili aynı anda asalarını Hagird'e doğrulttu.
"Petrıfıcus Totalus!" dedi Hermione.
"Expelliarmus!" dedi Harry.
Şemsiye Hagrid'in elinden gitti ve Hermione'nin büyüsü onu dondurdu.
Planlarının işe yaramasının sevinci ile birbirlerine gülümseyerek baktı dörtlü.
Hagrid Petrıfıcus Totalus büyüsü çarpmasına rağmen hareket ediyordu ama zar zordu ve çok daha ağırdı.
"Dev arkadaşımızın böyle birşey yapabildiğinide söylememiştin Harry!" dedi Draco endişe ile.
Hagrid bir adımı 10 saniyede atıyordu.
O an Harry'nin aklına Snape'nin bugün derslerinin olmayacağını söylediği geldi.
"Snape taşı alacak. Koşun!" dedi Harry ve dörtlü koşmaya başladı. İçeri girdiler Dumbledore o gün yoktu. Değişen merdivenlerdeydiler.
Merdiven değişti
"Gidelim" dedi Hermione ama Neville arkalarından seslendi.
"Orası yasak yer!" dedi.
"Biliyoruz" dedi Draco ve girecekken Neville tekrar konuştu.
"Gryffindor'dan puan gitmesine izin vermem!" dedi Neville.
"Ama 2 Slytherin 2 Gryffindor yani pek birşey değişmez en büyük rakibiniz bizleriz eşit puan gider" dedi Harry.
"Bunun için üzgünüm Neville!" dedi Hermione ve asasını çıkarıcakken Harry onun asasına giden elini tuttu.
"Lütfen" dedi durmasını isteyerek Harry.
Harry kendi asasını çıkardı ve Neville'ye doğrulttu. "Petrıfıcus Totalus!" dedi ve Neville kas katı şekilde yere düştü.
Hermione'ye dönüp "Teşekkürler" dedi.
Sonra Fluffy'nin kapısının önünde dörtlü durdular.
"Oyun başlıyor" dedi Harry ve kapıyı açtı.
**Eveeet bir gün bölüm atamadım. Aktifliğim biraz düşebilir. Kitap ile ilgili bir duyuru yapmak istiyorum. İlk iki yıl olayların gidişatı aynı kalacak ama üçüncü yıldan itibaren olayların akışınıda değiştirmek istiyorum. Aklıma üçüncü yıl için bir kurgu yok yani değiştirmek için düşüneceğim en geç dördüncü yıldan itibaren olayların akışı değişecek ama güzel bir kurgu düşünürsem üçüncü yıldan itibaren değiştiririm . Birde hikayede Draco ile Ginny arasındaki yakınlıkta görülecek.
Yani normal bir kitap okurken veya film izlerken "Acaba ne olacak?" diye düşünüyorsanız bu kitapta da ileride öyle olacak.
Hikaye ile ilgili beğenmediğiniz noktalar varsa söyleyin lütfen.
Eleştirilere açığım.
Bu kitapta en sevdiğiniz bölüm nedir?**
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Harry Potter - Slytherin Versiyon (Tamamlandı)
FanfictionSlytherin olan Harry'nin yalnızlığı onu karanlığa iterken Harry dostlarına, yani umuda tutunup iyi tarafta kalabilecek mi? Rekor Sıralama: 1.#Harmione-- --1. #Harmony --1. #Drinny