Hermione Harry ile ilgili öğrendiklerinden sonra endişeliydi.
Ertesi gün büyük salonda kahvaltı ederken Harry'i izledi. Harry'de sık sık Hermione'ye baktığından göz göze geldikleri oluyordu.
Şimdilik cezalı olduğu için Harry'nin özel dersleri yoktu ve Hermione bunu bildiği için rahattı.
İksir dersine gittiler.
Bir masada 2 kazan vardı ve Hermione,Harry'nin yanına geçti.
"Malzemeler tahtada yazıyor,İksiri yapın iksir şişesine örneğini koyun ve masama getirin" dedi soğuk ve keskin sesi ile. Sonrasında yerine oturdu.
Harry malzemelere bakıp sinsice sırıttı. Dolabını açıp hızla çıkardı. Hermione Harry'i izlemekten daha başlamadı.
"Bugün son derece dalgınsınız Bayan Granger" dedi Snape ifadesiz yüzü ile Hermione'ye bakıp.
Hermione'de dolabını açtı.Malzemeleri alırken Harry "İyi misin?" diye sordu çükü Hermione genellikle derslerde hiç böyle olmazdı.
Hermione kafasını salladı önündeki malzemelere baktı ama sadece bakıyordu. Doğru malzemeler mi yoksa yanlışmı bilmiyordu. Sonrasında Harry'nin ona baktığını farketti.
"Bugün gerçekten dalgınsın" dedi Harry ve önündeki malzemeleri Hermione'nin malzemeleri ile değiştirdi.
Sonrasında Harry,Hermione'nin yanlış malzemelerini dolaba koydu ve doğru olanları çıkardı.
Harry geç başlamasına rağmen herkesden hızlı şekilde iksirini yapıyordu. Birde arada sırada Hermione'ye yardım etmesine rağmen.
Hermione aklından *belki Harry Snape'nin dersinde başarısız olursa Snape ona özel ders vermeyi bırakır* diye düşündü ve önündeki yanlış bir malzemeyi Harry'nin son malzemesini Harry eğilip dolabından eşya alırken Harry'nin kazanına attı.
Atarken "Senin iyiliğin için" dedi içinden.
Yaklaşık 5 dakika sonra ders bitmişti. Herkes iksir şişelerine örneklerini koyup Snape'nin masasına bıraktı. Masaya iksir şişesini koydukları anda Snape'nin önündeki parşomenden bir parça kopuyor iksir şişesinin etrafına sarılıyordu ve sarılırken veren kişinin ismi yazıyordu.
Harry dersin güzel geçmesinin mutluluğu ile sırıtıyordu. Draco,Ron,Harry ve Hermione bahçeye doğru ilerliyordu.
Göl kenarına oturdular.
"Snape iksir dersinde başarılı olursam çıkarım iksirinin nasıl yapıldığını öğretebileceğini söylemişti." dedi mutlu mutlu.
Hermione,Harry'nin kendisine baktığını farkedince yüzünde buruk bir sırıtma oluştu ve "İyi" dedi sesindeki bitkinliği ve üzgün tonu saklayamayıp.
"Cidden iyi misin?" dedi Harry.
Hermione kendini silkip "Evet iyiyim" dedi daha canlı bir sesle.
Sonrasında Lockhart'ın dersine gittiler.
İlk dersten üzerinde kendi ile ilgili sorular olan bir sınav kağıdı verdi.
"Bu bina puanlarınızı etkilemiyecek sadece kim ne kadar bilgili görmek istedim" dedi yüzündeki bir sırıtma ile Lockhart.
Harry sağına döndüğünde Hermione'nin hızlı hızlı yazdığını gördü. Hermione ona bakıp.
"Kopya mı çekiyorsun?" dedi yazmayı bırakıp.
"Böyle bir sınavda cevapları bilsem bile yazmam" dedi Harry ve ellerini ensesinde birleştirip arkasına yaslandı. Sol tarafındaki sıraya baktığında Draco'da aynı şekilde duruyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Harry Potter - Slytherin Versiyon (Tamamlandı)
FanficSlytherin olan Harry'nin yalnızlığı onu karanlığa iterken Harry dostlarına, yani umuda tutunup iyi tarafta kalabilecek mi? Rekor Sıralama: 1.#Harmione-- --1. #Harmony --1. #Drinny