Üç Taraflı Düello

778 49 618
                                    

*Yeni bölüme hoş geldiniz! Bu bölümün ilk kısımları biraz sıkıcı gelebilir ama ileride büyük bir düello olacak. İçinde kimler olacak söyleyeyim EHEHE  

Grindelwald, Hermione, Draco, Ron, Bellatrix, Luke (yeni karakter), Bir kaç ölüm yiyen. Düello Luke ve Fin'in gemilerinde olacak ÖHM. Bu düello için direkt bölümü sıkıcı bulup geçmeyin lütfen teşekkürler. İyi okumalar*

Gece yarısı yedi tane gemi yoldaydı. Artık gemidekiler yatmak için yavaş yavaş toparlanıyorlardı.

Sancak gemisi en önden gidiyordu. İçindeki kamarasında küçük masasında duran haritayı inceliyordu Luke Feck. Koyu meşe desteklere sahip olan geminin zemini ladindendi. 

Gece vakti kamarada olan fenerden hoş bir ışık vuruyordu etrafa. İçeri Fin Well girdi.

"Diğer gemiler tüm ışıklarını söndürdü" dedi Fin.

"Bir dakika.." dedi Luke ve haritada bir kaç yere işaret attı. 

Sonrasında asasını çıkarıp salladı. Geminin tüm ışıkları söndü.

"Yarın büyük gün" dedi Luke.

"Gerçekten geleceğine inanıyor musun?" dedi Fin şüphelice bakıp.

"Daha önce gelmişti" dedi Luke.

"Bu Grindelwald.. Kafasına ne eserse onu yapar" dedi Fin.

"Gelecek" dedi Luke emin bir şekilde.

"Peki.. Göreceğiz" dedi Fin.

-------------------------

Hermione Gryffindor yatakhanesinde uyanmıştı.

Gözlerini ovuşturdu. Saçını kulağının arkasına attı.

Kendine iyice gelip hazırlandıktan sonra ortak salona indi.

Dün gece çıkarım iksiri kullanıp Harry'i iyi tarafa döndürmek için yapacaklarını hangi sırayla yapacaklarını belirlediler. 

Önce mektupları göndereceklerdi sonrasında Draco ile Harry karşılaşacaktı. Ron ile karşılaşması Hermione ve Draco ile karşılaşmasına göre daha tehlikeli olabilirdi. Draco'dan sonra Hermione Harry ile karşılaşacaktı. Hala Harry aynı taraftaysa Remus ve Sirius'tan bilgi edineceklerdi.

Ron ile Harry'i karşılaştırmak gerçekten tehlikeliydi. Harry Draco'ya olan öfkesini son düellolarında kusmuştu. Harry yenildiği için hala öfkeliydi ama Draco'nun düello sonunda söylediklerinin etkisi ile Harry'nin Draco'ya karşı biraz daha az öfkeli olduklarını tahmin ediyorlardı.

Ron'a ise hala öfkeli olduğunu biliyordu hepsi. Ron ile Harry'i karşılaştırmanın iyi bir fikir olmadığında hepsi beraber anlaşmışlardı.

Dün Hermione Mcgonagall'a bazı işlerde yardım ederken Mcgonagall aklına Harry ile ilgili çok fazla şey gelmediğini biraz daha düşüneceğini söylemişti. Yoldaşlığın son hamleleri ile bazı şeyleri de anlatmıştı.

Hermione'den büyük ölçüde yardım alıyordu Mcgonagall.

Hermione ve Mcgonagall konuşurken Mcgonagall Hermione'nin Lily Potter ile olan özel derslerini hatırlattığını söylüyordu Hermione'ye.

Hermione Sirius'un da 3. yıl da onun Lily Potter'a benzediğini söylemişti. Hermione bunu hatırlayıp sevinçle gülümserken ortak salondan da ayrıldı.

Sabah vakti göl kenarına ilerlerken göl tarafından gelen rüzgarla beraber cübbesinin önünü örttü.

Aklında Harry ile geçirdiği güzel günler canlanıyordu. Üçüncü yılda ona karşı olan sevgisinden dolayı utanıp yaptığı saçma şeyleri hatırlayıp hafiften kızarıp tatlı tatlı gülümseyerek ilerlemeye devam etti.

Harry Potter - Slytherin Versiyon (Tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin