İlk Görev

1.1K 99 723
                                    

İlk göreve çok az bir zaman kalmıştı.

Harry bir süredir Hermione'yi hiç görmemişti.

Zaten onunla karşılaşmamak için kütüphaneden ve göl kenarından uzak duruyordu ama sınıfta derslerde de gözükmüyordu.

Harry yakın zamanda kendiyle yaptığı bir savaşta Hermione'yi hala sevdiğini zorla da olsa kabul etmişti.

Ona çok kızgındı. Kızgınlığı yüzünden asla onunla konuşmak istemiyordu ama hala seviyordu...

------------

Hermione o günden sonra doğru düzgün yemek yemez olmuştu. Gününün çoğunu Gryffindor yatakhanesindeki yatağında geçiriyordu.

Ara sıra Ginny ona bakıyor konuşmak için çabalıyordu ama Hermione çok nadir konuşuyordu.

Hermione sık sık ağlayıp Harry ile olan güzel anılarını düşünüyordu. Sonra yaptıklarını düşünüp kendini suçluyordu.

Suçlu kendisiydi. Bunu biliyordu. Harry'e güvenmemişti üstüne onu kırıp çok üzen sözler söylemişti. 

------------------

Bir kaç gün daha geçmişti.

Hermione yatağında yatıyordu yine dağınık kabarmış saçları ile.

Ginny yatağının yanına geldi perdesini açtı.

"Hadi Hermione! Artık kalk lütfen." dedi Ginny.

Hermione ses çıkarmadı uykulu gözleri ile boş boş bakmaya devam etti.

"Hem bugün 4 büyücü turnuvasında ilk görev gerçekleşecek. Harry'de var" dedi Ginny.

Ardından Hermione hemen yatağında doğruldu dağınık saçları ile "BUGÜN MÜ?!" dedi endişeli bir ifade ile.

Sonrasında kalktı.

"Saat kaçta olacak?" dedi endişe ile üzerine Gryffindor cübbesini geçirip saçındaki dağınıklığı düzeltmeye çalışırken.

"4 gibi başlayacak" dedi Ginny.

Hermione'nin aklında bir an önce Harry'i bulup konuşmak vardı.

----------

Harry kahvaltısını ettikten sonra 4 şampiyonun hazırlanacağı çadıra gitti.

Hazırlandıktan sonra asasına baktı.

Snape ile derslerinin artmasını istemişti daha çok şey öğrenebilmek için. Kendi de çalışmıştı.

Kendine güveniyordu ama içinde endişe vardı normal olarak.

Harry çadırda volta atıp düşünüyordu.

Sonrasında bir ses duydu Harry.

"Pıst!" dedi fısıltılı bir ses çadırın dışından.

Harry garipser şekilde baktı. Sonrasında ilerledi.

"Harry sen misin?" dedi Hermione'nin sesi.

Harry diyecek bir şey bulamadı. Susup konuşmasını bekledi.

"B-bak görev nasıl bir şey bilmiyorum ama konsantre ol lütfen! Dikkatli ol Harry" dedi Hermione titrek sesi ile.

Harry onu daha fazla duymak istemedi zaten yeterince kızgındı.

Çekilip giderken Hermione çadıra girip onu kolundan tutup çadırın dışına çekti ve sarıldı sıkı sıkı.

Harry bırakmak istiyordu ama Hermione çok sıkı sarılıyordu. Hermione'nin canını yakmamak için engellemedi.

Harry Potter - Slytherin Versiyon (Tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin