Son Üç Bölüm

338 31 223
                                    

Merhaba. Uzun süre sonra geldim. 

Nasılsınız?

Umarım iyisinizdir. 

Bu bölümü kitapla ilgili gelişmeleri paylaşmak için yazıyorum. Lütfen geçmeden okuyun.

-Uzun süredir bu kitabıma bölüm atamıyorum. Normalde kitabın 15-20 bölüm daha devam edebilecek hikayesi vardı ancak aktif olarak yazamıyordum. Bu yüzden bir karar aldım. Üç tane daha bölüm atacağım ve kitabı bitireceğim. Üç kısımlı bir final gibi düşünün. Hepsi baya dolu bölümler olacak.  Yeni karakterler ve planlarımın bir kısmı iptal oldu.

Finalin ilk kısmında savaşa hazırlık sürecini göreceğiz denilebilir. Karakterlerin durumlarını ve duygularını göreceğiz. Ayrıca gelecekten yani savaştan bir kesitle başlayacak bölüm.

Uzun süredir bölüm gelmediği için kitapla ve karakterlerle olan bağınızı kaybetmiş olabilirsiniz. Benim bile unuttuğum bazı bölümler var. 

Eğer bu kitabı seviyorsanız ve değer veriyorsanız sizden bir ricam olacak. Lütfen geçmişe gidin ve güzel bölümleri okuyun. Unuttuklarınızı hatırlayın. Karakterlerle aranızdaki o bağı hatırlayın. Eğer karakterlerle bağ kurmasaydınız bu bölüme kadar okumazdınız zaten. 

Kitabın en güzel dönemi üçüncü yıl. Arkadaşlığa ve ilişkilere en çok önem veren dönem o dönem. Yani duygulara en çok önem veren dönem... Dördüncü yıl ise ana hikayenin işleyişine, betimlemelere ve olay kurgusuna en çok önem veren bir dönem. Karanlık Harry dönemi Harry'nin iç savaşına ve duygularına önem veren bir dönem. Şimdi ise final dönemindeyiz :) 

Bu dönemde bunların hepsine önem verilecek. Geçmişten bol bol gönderme olacak ve kitapta gösterilmemiş üçüncü-dördüncü yıl anları da mevcut olacak. Ölenler anılacak...

Kitapta sevdiğim başka filmlerden ve dizilerden bile alıntı replikler bulunuyor. (Bu replikler için özgünlük iddia etmiyorum) Bu şekilde kitap daha özel oluyor benim için. 

Star-Wars'tan Sherlock Holmes'a, Naruto'dan İçerde'ye bir sürü özel replik ve alıntı bulunuyor.

Ben de geçmişe dönüp güzel bölümleri okudum. Üç büyücü turnuvası, Dark Harry dönemi, üçüncü yıldaki aşık Hermione'nin bölümlerini...

Bu dönemlerin bölümlerini okuyup tekrar kitabı sevebilirsiniz. Final için beklentiniz yükselebilir.  Tekrar aktif bölüm attığım zamanki hislerinize sahip olabilirsiniz.

Ginny'nin ölümü, Harry'nin karanlık tarafa geçişi, Alice'nin Harry'nin kardeşi çıkışı, Alice'nin geçmişi...

Snape ve Harry arasındaki usta çırak bağı, Elmas Dörtlümüzün arasındaki o dostluk, Harry ve Hermione arasındaki bağ. Bunların hepsi benim gözümde harika şeyler. Yazdığım için gurur duyduğum şeyler. İnsanları güldürdüğüm, mutlu ettiğim yeri geldiğinde duygusal sahnelerle ağlattığım için kendimle gurur duyuyorum bana başarılı olduğumu hissettiren bir şey bu. 

Bugüne kadar destekleyen bu aktif olmayan kitabı hala listesinde tutan değer veren, oy veren, yorum yapan herkese teşekkür ederim. Çekindiği için yorum yapmadan okuyan bir sürü insanda vardı hala okuyorlarsa onlara da teşekkür ederim.

Uzun süredir bölüm gelmediği için bu özel anlar sizin için anlamsızlaştıysa lütfen geçmişe gidip birkaç bölüme bakın.  Tekrar kitaptaki o havayı hissedip yeni bölümün heyecanını yaşamak için lütfen bölümlere bakın. 

Bu kitabın ruhunu kaybetmesini istemiyorum. İnsanların atacağım yeni bölümü beklemesini, heyecanlanmasını, bölümü okuyup üzülmesini, sevinmesini özledim. Yazdığım şeylerin insanlara bir şeyler hissettirmesini özledim. 

Harry Potter - Slytherin Versiyon (Tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin