Göl Kenarında , Ay Işığında

1K 102 127
                                    

Hermione Harry'nin sorusuna karşı cevap veremeden bakıyordu.

Hermione ilkkez Harry'den korkmuş olabilirdi. Hermione titreyen ellerini durdurmak ellerini sımsıkı yapmıştı.

Hala Harry ile çok yakınlardı. Harry sorusunu sorduktan sonra Hermione'yi izleyip konuşmuyordu.

Hermione gözlerini kaçırıyor ve titriyordu.

Harry bunları görünce kendini kötü hissediyordu içi acıyordu. Onu korkutmuştu. Üzgündü ama cevap istiyordu.

"H-harry" dedi Hermione sesindeki korkulu tonu saklayamayarak.

Bu Harry'nin incinmesine sebep oldu. Onu korkutmak istememişti ki. Sadece cevap istemişti.

"L-lütfen izin ver" dedi Hermione. Hermione bunu söyleyince Harry etraflarına  baktı. Hermione sırtını arkasındaki rafa dayamıştı ve sağ ve sol kısımlarındada raf vardı. Harry onu sıkıştırmış gibi olduğunu farketti. 

Ama o bunu istememişti. Onu incitmek,korkutmak. Hermione'nin ona korku dolu gözler ile bakması ona çok büyük acı vermişti.

Harry bir şey diyemeden çekilince Hermione koşarak geçti

Hermione kütüphaneden çıktıktan sonra gelen kapanma sesinin ardından. Harry Hermione'yi sıkıştırdığı rafa yaslanıp yavaşça yere çöktü ve onun duymuyacağını bile bile "Özür dilerim" dedi bitkin bir sesle.

--Ertesi Gün--

Hermione uyandı.Bu günün kötü geçeceğini düşünüyordu. 

Uyanınca yatağında oturup 5 dakika boyunca Harry ile dün olanları düşününce moralini daha da çok bozdu.

Büyük salon için kahvaltıya inerken Draco ve Harry'nin de büyük salona yürüdüğünü gördü. 

Harry ve Hermione birbirlerine bakıp yerlerinde durdular ama sonra Harry bunu bozup yürümeye devam etti.         

O gün Hermione derslere odaklanamadı. Akşam olduğunda da uyuyamadı. Çıkıp genelde 4 kişi oturdukları göl kenarına gitti.

Ay ışığı göle vururken o oturmuş Harry'i düşünüyordu.

------------

Harry'de uyuyamamıştı. Genelde dört kişi oturdukları yere uyuyamadığı zaman sık sık giderdi. Pelerinini çıkardı,üstüne örttü ve ilerledi.

İlerlediğinde Hermione'yi gördü. Kız hafif üşümüş görünüyordu. Bitkin gözler ile gölü seyrediyordu. 

Harry onu ürkütmemek için pelerinini önceden çıkardı.

Usulca yaklaştı. Kız Harry'i gördüğünde korktuğunu gizleyemeyip yana doğru kaydı.

Harry bir şey demeden yanına oturdu.

Kız hala korkmuş görünüyordu. Bu Harry'nin canını yaksa da dayanacaktı.

Harry gözlerini kısıp aya doğru bakıyordu.

Hermione tedirgince Harry'e bakıyordu.

"Uyuyamadığım zaman hep  buraya gelirim" dedi Harry. Hermione ile konuşup onu rahatlatmak istiyordu. Normalde Hermione'nin ona yaptıklarından sonra kızgın olması gerekirdi ama Hermione'yi ürkmüş,incinmiş görünce onu korkutup ona zarar verdiğini görünce ona olan kızgınlığı geçmişti.

"Tabii geçen sene kelid aynasına giderdim. Uyusam da,uyumasam da." dedi Harry.

Hermione hafiften rahatlamaya başlamıştı ama şuan titriyordu çünkü hava soğuktu.

Harry Hermione'ye baktığında onun titrediğini farketti.

Görünmezlik pelerinini çıkarıp ters yönü ile Hermione'nin üstüne örttü. 

Hermione ona bakınca Harry hafif sırıttı. 

Hermione hala üşüyordu ama Harry'e belli etmemeye çalışıyordu çünkü Harry'nin çabasının boşuna gittiğini düşünmesini istemiyordu.

Ama tabii ki Harry'nin gözünden kaçmadı. Harry bu sefer Slytherin cübbesini çıkarttı ve Hermione'nin üstüne örttü.

"Donacaksın" dedi Hermione.

Harry'nin üstünde Slytherin armalı olan çokta kalın olmayan bir kazak vardı.

"Sorun değil" dedi Harry. Sonrasında Slytherin cübbesi içindeki Hermione'ye baktı. 

Hafif sırıttı.

"Ne oldu?" dedi Hermione.

"Seni Slytherin olarak düşündüm" dedi Harry.

"Dün için özür dilerim" dedi Harry.

"Sadece cevap istiyordum ama üstüne biraz fazla geldim" dedi Harry. 

"Harry neden yaptığımı sormuştun. Senin iyiliğin için yaptım yani... Yani-" dedi Hermione ama bitiremiyordu konuşamıyordu.

"Yani ne?" dedi Harry.

"Bak boşver ama senin iyiliğin için yapmıştım kötülüğünü düşünmedim ama lütfen bana nedenini sorma Harry" dedi Hermione

"Peki" dedi Harry ama hala merak ediyordu ama Hermione'nin onun iyiliği için yaptığına inanmıştı ve bu merakını azaltıyordu.

Sonra Hermione'ye baktı. Hermione üstünden attığı yükün mutluluğu ile aya doğru bakıyordu. 

Harry'de ona doğru bakıp sırıttı. Harry o gece Hermione'ye karşı hisleri olduğunu farketti.


**Eveet bu bölüm biraz kısa ve olaysız oldu beğenmemiş olabilirsiniz. Bugünlük böyle. Harry hislerinin olduğunu farkediyor ama bu hemen sevgili olacakları anlamına gelmez yanlış anlamayın.Yorum yapıp oy kullanmayı unutmayınnnn (Sonraki bölüm Draco ve Ginny tanışması görebilirizzz)**


Harry Potter - Slytherin Versiyon (Tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin