Son: Göl Kenarı

982 35 736
                                    

*Medyaya bu görüntüyü koydum. Hem ilk zamanlardı. Hem de Harmione ve Harmony #'inde birinciydik. Okunmalara bakın ya... Şimdi ise ikisi de yüksek okunmalarda. Bugün ikisi de bitiyor. O zamanlar nick LyneX'ti. AH AH*

Önceki bölümü okumamış olabilirsiniz birazcık ortalamanın altında okunmuş kontrol edip bu bölüme gelirseniz güzel olur sevgili okurlarım..

Karanlık ormandalardı. Harry'nin içini de ormanın havasını andıran karanlık kapladı. Karşısında duran ona umut dolu gözlerle bakan ailesine ölmesi gerektiğini söyleyecekti.

"Üstünlük kurmuşken savaş alanına dönmemiz gerek abi." dedi Alice.

"Ben Ginny ve annem ile konuştum." dedi Harry.

Hepsi donakalmış şekilde baktı.

Alice'nin yüzünde aile özlemini belli eden bir bakış oluştu.

Draco cüppesinin iç cebinde olan yonca kolyesini kavradı. 

"Kendimi orada kaybetmişken onlarla konuştum... Biriyle daha konuştum." dedi Harry.

"Kim?" dedi Hermione.

"İ-İçimdeki hortkulukla.." dedi Harry.

Alice'nin ailesine özlem duyan bakışları korku dolu bakışlara dönüştü.

"He?!" dedi Ron.

Draco umudunu kaybetmiş bakışlarla baktı.

Hermione dizleri üstüne çöktü. "B-Biliyordum.." dedi. Bir süredir tahmin ediyordu ancak bunu bir ihtimal olarak görmek istemiyordu. Bu yüzden bahanelerle aklından atıyordu.

Alice uzun süre sonra ilk defa titremeye başlamıştı. Titreyen dizleri onu ayakta tutamadı.

*B-Bütün çektiğim acıların sonu bu mu? Yine ailem ölecek mi?" dedi kendin kendine Alice.

Göz yaşları soğuk toprağa düşüyordu. Alice kontrolünü kaybetmişti.

İçinde olan sönmek bilmeyen o yangın dışa yansıdı.

Alice öfkeyle ağlayarak haykırdı.

Karanlık ormandaki ağaçlar kesilip parçalanmaya başlarken büyük bir kızıl alev dalgası çıktı.

Savaş alanında ölüm yiyenlerin altından kızıl alev dalları çıkıp onları parçalıyordu. Kızıl alev dalgası sonucu ölüm yiyenlerin çoğu ölürken Hogwarts'ın bir kulesi de parçalandı.

Parçalanan kule ölüm yiyen topluluğunun üstüne doğru düştü. Büyük bir patlama ve toz dalgası okulu kapladı.

Harry şimdi pes etmiş gibiydi. Ailesinin bu halini görmek ona büyük bir acı vermişti ama söylemek zorundaydı.

"Ron, Draco... Hortkuluk yok eden şimşek büyüsü sizin asalarınızda. Nagini'yi öldürdükten sonra beni öldürmeniz gerek." dedi Harry.

"Olamaz..." dedi Draco.

Kendini tutamayıp o da diğerleri gibi ağlamaya başladı.

"Ginny ve annemle konuştum demiştim değil mi? Draco. Ginny ona aldığın kolyeyi çok beğendiğini söyledi. Ron senin mükemmel bir abi olduğunu söyledi. Hepimizi özlediğini söyledi.

Ölmekten ben de korkuyorum. Ginny herkesin korktuğunu ve bunun normal bir şey olduğunu söyledi. Ginny sizi korumamı istedi. Ginny bu savaşı kazanmamızı istedi. Bu yüzden beni ö-öldürürken Ginny'nin intikamını ve isteğini düşünün. Pişman olmayın üzülmeyin." dedi Harry.

Sonrasında yere çökmüş titreyen kardeşinin yanına gitti.

Onun titreyen soğuk ellerini sıcak elleriyle tuttu.

Harry Potter - Slytherin Versiyon (Tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin