Mektuplar ve Çatlak Kazan

1K 102 113
                                    

Harry Snape'nin ona küçültülmüş şekilde gönderdiği iksir tezgahını odasına koymuş ve büyütmüştü.

Bazı iksirler deniyordu.

Vernon'un ayak sesleri duyulunca pelerinini iksir tezgahının üzerine örttü.

"BU fokurdama sesleri nerden geliyor?!" dedi Vernon.

Harry o sırada asası ile pelerinin altına yaptığı bir büyü ile iksirin kaynamasını durdurdu.

"Ne fokurdaması ?" dedi Harry.

Vernon kapıyı çarpıp çıktı.

Harry onun gittiğinden emin olana kadar bekledi sonra tezgahında iksirleri yapmaya devam etti.

Harry iksirleri ile uğraşırken masasında defalarca okuduğu Ginny'nin mektubu duruyordu.

Merhaba Ortak! 

Sana Hermione'den güzel haberlerim var. Bu anlaşmamız sayesinde normal konuşmamızdan çok seninle ilgili konuşuyoruz! Draco ile ilgili haberlerini bekliyorum.

Hermione'nin okulda en sevdiği kişisin ama arkadaş olarak mı yoksa başka hisleri mi var onu çözemedim ama çok üstüne gidemiyorum. O zeki bir kız ve çok üstüne düşersem anlar.

Bana sorarsan o da senden hoşlanıyor ortak ama çok üstüne düşemiyorum ve o da çok belirgin cevaplar vermiyor.

Geçen yıl yaptıklarının çok kahramanca olduğunu söylüyor ve ben ona "Harry orda senin için bu kadar cesurca davrandı" diyorum kendisi bu söylediklerime kaçamak yanıtlar veriyor ama bence çok mutlu oluyor ortak! 

Draco ile ilgili haberlerini bekliyorum. Okul yakına açılacak. Unutma her hafta cumartesi

Ortağın Ginny!

Mektup burda bitiyordu.

Harry iksirini bıraktıktan sonra mektubu bir kez daha okuyup gülümsedikten sonra ona doğru gelen Hedwig'i gördü.

En son Hedwig Hermione'ye bir mektup göndermişti ve Hermione o mektubu aldıktan sonra Hedwig'i boş göndermemişti.

Harry Hedwig gelince onu okşadı ve sonrasında mektubu bacağından çözdü ardından Hedwig'in taşıdığı ağır olmayan bir paketi de çözdü.

Harry mektubu açarken artık Hermione'yi çok fazla sevdiğini anlamıştı.

Ondan mektup gelince heyecanlanıyordu ve çok mutlu oluyordu.

Çoğu zaman onu düşünüyordu.

Sevgisi onu düşündükçe artıyordu

Önce paketi açtı.

Pakette çerçevelenmiş hareketli bir fotoğraf vardı.

Harry geçen yıl sonu Hermione'ye trende sarılırken çekilmişti.

Harry mutlulukla fotoğrafa baktı sonrasında yatağının yanındaki çekmecenin üstüne koyup bir kaç saniye daha mutlu şekilde baktı.

Sonra mektubu açtı.

Sevgili Harry

Bunu sana vermek istedim aynısı bende de var bence hoş bir fotoğraf. Trende bunu Colin Creevey adlı bir çocuk çekmiş ama sen den çekindiğinden dolayı verememiş trenden indikten sonra bana verdi ben de çoğaltıp bir kopyasını sana göndermek istedim.

Beğenmişsindir diye düşünüyorum. Yakında okul açılacak seni çok özledim. Şimdilik Görüşürüz.

Mektuba gülümseyerek baktı. Sonrasında mektubu Ginny'nin mektubunun yanına koydu ve Hermione'ye sarıldığı fotoğrafa uzun bir süre baktı.

Harry Potter - Slytherin Versiyon (Tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin