Η άφεση

2.9K 188 0
                                    

Ανοιγω αργα τα ματια μου και θολα βλεπω τον Αλεξαντερ να καθεται διπλα μου και να με κοιταζει.
«Τι κανεις;» του χαμογελαω..
«Σε εβλεπα που κοιμοσουν.. ησουν ακομα πιο ομορφη» με κοιταζει στα ματια και χαιδευει απαλα τα μαλλια μου.

Κοιταζω την ωρα και βλεπω πως ηταν 7 το πρωι.
«Ποση ωρα;»
«Αρκετη..» χαμογελαει με στοργη
«Δεν κοιμηθηκες;»
«Οχι Καθριν..δεν μπορουσα.. δεν εχω συνιθησει ξερεις να κοιμαμαι με κοπελες μετα απ το σεξ, αγγαλιες φιλακια ξυπνημα μαζι και τετοια πολλα.. ποτε δεν μου αρεσαν»
«Δηλαδη μετα το σεξ τι εκανες;»
«Εφευγα..»
«Και τις παρατουσες ετσι απλα;»
«Απ την αρχη σου ειπα Καθριν οτι ποτε δεν ημουν ρομαντικος τυπος! Ολα αυτα μαζι σου ειναι καινουρια για εμενα.. Απλα εκανα την δουλεια μου και εφευγα»
«Δηλαδη τι εκανες με ολες αυτες τις κοπελες; Ποτε δεν ενιωσες κατι για καποια απο αυτες;»

Χαμογελαει στραβα..
«Πολλες ερωτησεις δεσποινης Ρει μην με κανεις να θελω να σε τιμωρησω
οπως μονο εγω ξερω»

Δαγκωνω τα χειλη μου και καρφωνω το βλεμα του.
«Εχεις πολυ ελκυστικο στομα Καθριν.. Θα ηθελα να κανω πολλα με αυτο.. για αρχη μου αρεσει πολυ να το δαγκωνω!»

Καθεται διπλα μου φοροντας μονο το εσωρουχο του και την γκρι φορμα του.Εγω τελειως γυμνη κατω απο το λευκο σεντονι.Τραβαω το σεντονι και καλυβω το προσωπο μου μεχρι την μυτη μου δειχνοντας με ναζι οτι ντρεπομαι ακουγοντας το λογια του.
«Ω Καθριν.. τι μου εχεις κανει; Εχεις καθολου ιδεα ποσο πολυ σε θελω;»

Κατεβαζω το σεντονι και τον κοιταζω ενω ξεροκαταπινω.. Δεν πιστευα ποτε πως θα ακουγα αυτα τα λογια να βγαινουν απο το στομα ενως τετοιου αντρα που με τα λεφτα του και την θεικη ομορφια του θα μπορουσε να εχει καθε θυλικο πλασμα στον κοσμο και ομως αυτος ο αντρας με τα θλιμενα ερωτηκα ματια θελει εμενα.

Με κοιταζει περιμενοντας απαντηση και εγω καθομαι γονατιστη διπλα του στο κρεβατι κρατοντας το σεντονι πανω στο στηθος μου για να καλυψω το γυμνο μου σωμα.Τον χαιδευω στο μαγουλο και νιωθω πως τον αποδυναμωνω με το αγγιγμα μου.
Ποιανει το χερι μ και το κατεβαζει απο το προσωπο του ενω με κοιταζει χαμενος. Τον φιλαω με ολη μου την ψυχη και εκεινος ανταποδιδει.. Με ξαπλωνει πισω και τραβαει το σεντονι που σκεπαζει το σωμα μου αφηνοντας το απροστατευτο απο κατω του.

«Θελω να σου κανω ερωτα Καθριν οχι απλα ενα γαμησι!»
«Τι εννοεις;»
«Ερωτα καθριν.. σεξ με συναισθηματα,κατι που ποτε δεν εκανα σε καμια»
«Γιατι ησουν παντα τοσο σκηρος;»
«Καθριν.. απλα αυτο.....να ξερεις πως δεν ειμαι αυτο που θελεις»
«Εισαι ακριβως αυτο που θελω Αλεξαντερ και σε θελω μονο για εμενα.. καθε στιγμη καθε λεπτο καθε ωρα»
«Ειμαι ακομα εδω Καθριν.. αρα με εχεις ηδη!»

Με φιλαει κανοντας με να χασω την επαφη με το περιβαλλον .. Υπαρχει μονο αυτος και εγω. Η στιγμη μας! Αφηνομαι ελευθερη στο ελεος του ερωτα του.

Mr. TradorWo Geschichten leben. Entdecke jetzt