Έξαψη

3.1K 208 0
                                    

Με βαζει να καθησω πανω στο γραφειο ανοιγοντας αποτομα τα ποδια μου και μπαινοντας αναμεσα..Με φιλαει στον λαιμο και με την γλωσσα του με κανει να ανατριχιασω.. Κλεινω τα ματια μου και γερνω πισω το κεφαλι μου καθως το απολαμβανω.. Λυνει την σατεν ζωνη της ρομπας μου ενω την αφηνει να πεσει σπροχνοντας την απαλα απο τους ωμμους μου.

Απλωνω τα χερια μου να ξεκουμπωσω το πουκαμισο του και τα απομακρυνει πιανοντας τους καρπους μου σφηχτα.. επειτα με μια κινηση με κατεβεζει και με γυρναει! Βγαζει το πουκαμισο του και βαζει τα μαλλια μου απο την μια μερια και αρχιζει να με φιλαει στην πλατη.. Νιωθω το μοριο του να με πιεζει απο πισω καθως εχει σκληρινει.

Σκυβει και ψιθυριζει στο αυτι μου..
«Θα σου αρεσει τοσο που θα με παρακαλας για να εχεις ξανα την ευκερια»

«Μεγαλη ιδεα εχεις για τον εαυτο σου» λεω ενω γελαω παιχνιδιαρικα..

«Και δεν ειναι μονο η ιδεα μου μεγαλη» λεει πονηρα ενω τον νιωθω αποτομα να μπαινει απο πισω μου!

Δεν εχει αδικο!

Μπαινει γρηγορα και βαθια... Η ανασα του μου καιει την πλατη! Ριχνω το σωμα μου μπροστα στο γραφειο και εκεινος με τραβαει απο τα μπρατσα και με κολλαει πανω του.Νιωθω τον υδρωτα του να μου βρεχει την πλατη πανω απο το σατεν νυκτικο μου.Τα δακτυλα του μπλεκοντε στα δικα μου.. ενω μπαινει μεσα μου δινοντας ολο του τον αντρισμο...

Αφου τελειωσαμε ταυτοχρονα εβαλε το πουκαμισο του και μπηκε στο μπανιο..Εβαλα την ρομπα μου και εκατσα στην καρεκλα διπλα στο γραφειο προσπαθοντας να χαλαρωσω το σωμα μου που ετρεμε ακομα..

Οταν βγηκε σηκωθηκα αποτομα και με κοιταξε απο την κορφη ως τα νυχια σοβαρος με τα χερια στις τσεπες..Τον κοιταζω με υφος.. "τι συμβαινει;" και σκαει ενα χαμογελο αστραφτερο που με εκανε να παραλλησω ομως τον σπροχνω γελοντας διοτι με εκανε να νομιζω πως εγινε κατι και τοτε εκεινος σοβαρευει και με αγριοκοιταει.

«Θα μιλησουμε αυριο» ειπε ξερα και εφυγε!
Θα ηθελα τοσο πολυ να μεινει μαζι μου ομως ποιος τολμαει να του το πει! Αλλοστε δεν ειναι ρομαντικος οπως λεει..
Ξαπλωσα στο κρεβατι μου αναπολλοντας τι εγινε λιγα λεπτα πριν..

Το πρωι βλεπω ενα φακελο στο γραφειο μου που εγραφε " ακομα περιμενω"
Τον ανοιγω και ειχε μεσα την παραιτηση μου.. Χαμογελασα αφου θυμηθηκα οτι θελει να την σκισω..

Χτυπησα την πορτα του γραφειο..
«Περαστε!»
Μπηκα μεσα κλεινοντας την πορτα μου πισω με τον γοφο μου. Οταν με βλεπει ενα πονηρο χαμογελο παιρνει θεση.
«Καθριν!»
«Κυριε Τρειντορ! Κερδισατε λοιπον..»
Σκιζω το αντιγραφο μπροστα του ενω με κοιταζει ικανοποιημενος!
Ειναι απο τους κακομαθημενους αντρες που δεν τους ελειψε ποτε τιποτα.. που τα λεφτα τους ειναι πιο πολλα απο την λογικη τους και τους αρεσει να ασκουν ελενγχο στα παντα!

«Με θελετε κατι αλλο;» πιστευω το απολαμβανει να του μιλαω στον πληθυντικο.. νιωθει πως εχει το πανω χερι!
Με εξεταζει με τα ματια του ενω ακουμπαει πισω στην καρεκλα του και παιζει στο στωμα του το καπακι του στυλου του..
«Γδυσου..»

Mr. TradorWhere stories live. Discover now