Καθεται διπλα μου και κατεβαζει την κουβερτα για να δει το προσωπο μου.
Γυριζω απ την αλλη και ανακαθεται.«Καθριν σε παρακαλω... μην κανεις σαν παιδι!»
Γυριζω απ την αλλη και τον κοιταζω...
«Αληθεια τωρα; Αλλος κανει σαν παιδι μα αλλος παιζει κρυφτο εδω!»Πιεζει τα χειλη του και με κοιταζει με απορεια.
«Ελα τωρα "Αλεξ"!»
Κλεινει τα ματια και ξεφυσαει..
«Μην με λες ετσι!»
«Εκεινη γιατι σε λεει;»
«Θα εχει τους λογους της!»
Τι λογους; Σκαω απ την ζηλεια.
«Την αφηνεις!»«Δεν της εδωσα και την αδια! Απλα δεν το σχολιασα και ποτε!»
Γερνει να με φιλησει και απομακρυνομαι ξαπλωνοντας πισω.
Γουρλωνει τα ματια και κανει πισω!«Τι συμβαινει;»
«Ποια ειναι και τι παραπανω ξερει απο εμενα!!»
«Η ψυχολογος μου εδω και τρια χρονια και ξερει τα παντα για εμενα!»
Βλεπει ψυχολογο; Να και κατι αλλο που δεν
ηξερα!
«Δεν φανηκε για ψυχολογος ! Ειχατε πολυ οικιοτητα!»«Ειχαμε σχεση...»
Τι; Τι πραγμα;
Σηκωνομαι αποτομα απ το κρεβατι.. Με ακολουθει... με ποιανει απ το χερι με δυναμη ενω προσπαθω να φερω αντισταση και με σπροχνει στο κρεβατι.. Πηγαινει στην πορτα και την κλειδωνει.
Ποπο πρεπει να νευριασε παλι!«Μπορεις μια φορα να με ακουσεις χωρις να το βαλεις στα ποδια;»
«Οχι!Γιατι παλι ψεμματα θα μου πεις! Ειπες πως ειμαι η πρωτη σου σχεση!»
«Καταρχας μην σηκωνεις τον τονο της φωνης σου! Δευτερον εισαι! Δεν ηταν κανονικη η σχεση μου μαζι της και δεν εχει καμια σχεση οτι ειχα μαζι της με οτι εχω με εσενα! Και τριτον δεν καταλαβαινω το προβλημα σου; Ναι βλεπω ψυχολογο! Ειμαι τρελος! Ειμαι παρανοηκος και διαστροφικος! Ειμαι οξιθυμος και οτι μου ανηκει δεν θελω να πειραζει κανεις! Ναι εχω ψυχολογικα! Μαρεσει το πολυ και αγριο σεξ και την βρισκω με τον πονο των αλλων! Εχω ευμεταβλητη διαθεση πεισμα εγωησμο και οτι χειροτερο ελλατωμα θελεις! Αυτος ειμαι και την εχω πατησει ασχημα μαζι σου! Πρεπει να με φοβασαι! Δεν ξερεις τιποτα για εμενα και αν μαθεις θα φυγεις! Γ αυτο αν με θελεις θα μεινεις χωρις να ρωτας! Μονη σου ειπες οτι εισαι εδω για το μελλον μου και οχι το παρελθον μου για αυτο μην μιλας καθολου και φιλα με πριν τα διαλυσω ολα γαμωτο!»
Με αρπαζει απ την μεση πριν προλαβω να αντιδρασω η να σκεφτω τι ειπε και κανει το σωμα μου ενα με το δικο του ενω τα χειλη του φιλανε και δαγκωνουν τα δικα μου.
«Σε θελω με ολη μου την ψυχη Καθριν! Δεν προκειται να σε αφησω να φυγεις ξανα! Το να με αφησεις ειναι ο χειροτερος εφυαλτης μου.»
Με κοιταζει στα ματια και νομιζω πως ελεγχει το μυαλο μου.Δεν μπορω να του αντισταθω σε τιποτα.
«Γαμω το μου Καθριν... καποια στιγμη θα σου μιλησω.. μην με πιεζεις!»
Αναστεναζω και γερνω το κεφαλι μου στο στηθος του.Απλωνει το χερι και μου χαιδευει τα μαλλια...
«Δωσε μου λιγο χρονο και θα τα μαθεις ολα!»
_________________
Γειαααα :Δ μικρο το ξερω.. μα ειναι το δευτερο για σημερα!! Ελπιζω να σας ικανοποιησε λιγο αυτο το παρτ :Δ
Καλο σας βραδυ!!!
VOUS LISEZ
Mr. Trador
Roman d'amourΗ εικοσι δυαχρονη Καθριν Ρει πιανει δουλεια σε μια μεγαλης φημης λογο τρομερης επιτυχειας εταιρειας την Τρειντορ κομπανη ως οικονομικη συμβουλος! Η Καθριν ερωτευεται απ την πρωτη στιγμη το αφεντικο της.Τον πολυεκατομιριουχο νεαρο Αλεξαντερ Τρειντορ...