Το ξυπνητηρι ζωντανευει ξανα.Τριβω τα ματια μου και χαζευω τον παλαβο αντρα διπλα μου.Ο Αλεξαντερ Τρειντορ κοιμοταν τυλιγμενος πανω μου..Τα κεφαλι του στο στηθος μου και το αριστερο χερι και ποδι του ηταν πανω μου κρατοντας με λες και δεν ηθελε να με χασει ουτε στον υπνο του.
Μετακινουμε για να σηκωθω και τοτε ο Αλεξαντερ ανοιγει νυσταγμενα τα πανεμορφα ματια του και τα ξανακλεινει χαμογελοντας και τραβοντας με στην αγγαλια του.
«Καλημερα ομορφη» λεει με την βραχνιασμενη απ τον υπνο φωνη του.
«Καλημερα ομορφε»
Χαμογελαω και του χαιδευω τα μαλλια.
«Κοιμηθηκες καλα;»
«Παντα κοιμαμαι καλα μαζι σου Καθριν»
Μου τριβει απαλα το χερι και επειτα κοιταζει την ωρα!
«Ω! πηγε ηδη επτα... ελα σηκω!»
Σηκωνεται αποτομα και εγω γυρναω μπρουμιτα χωνοντας το προσωπο μου μεσα στο μαξιλαρι μου..
Γυρναει,με κοιταζει και με χτυπαει ελαφρως στα πισινα για να σηκωθω!«Σηκω ειπα!»
«Ω μηπως να μου δινατε ρεπο και σημερα κυριε Τρειντορ;»
Χαμογελαει στραβα και με ξεσπεπαζει αποκαλυπτοντας το γυμνο σωμα μου.
«Νομιζα πως δεν θελατε να μπερδευεται τα προσωπικα με την δουλεια δεσποινις Ρει! Δεν θελω να εχουμε τα χθεσινα.. Εξαλλου σαν σωστη υπαλληλος αν θελετε ρεπο πρεπει να ερθετε απο το γραφειο μου το πρωι να μου ζητησετε εχοντας σωστη αιτιολογια...!»
Ερχεται απο πανω μου στιριζοντας τα χερια του δεξια και αριστερα των ωμων μου. Σκηβει και ψελλιζει κοντα στα χειλη μου..
« Ή αν με ικονοποιησετε με καθε τροπο...»
Τα ματια του αχορταγα κοιταζουν τα δικα μου..«Ετσι κανετε με ολες σας τις υπαλληλους κυριε Τρειντορ;»
Τον πειραζω θυμωμενα σαν παιδι...«Μαλιστα Δεσποινις Ρει..»
Χαμογελαει πονηρα..Τον κρατω σε αποσταση απο εμενα πιεζοντας τον προς τα πανω με τα χερια μου στο στηθος του και τον κοιταζω εκπληκτη!
Μα τι εννοει;«Υπαρχουν πολλοι τροποι να ικανοποιησεις το αφεντικο σου Δεσποινις! Οπως να του φερεις καφε ή μεσιμεριανο αν εχει δουλεια εκεινος!»
Η εκφραση μου μαλακωνει..
«Μα που πηγε το μοιαλο σας Δεσποινις σεξομανης»
«Χα! Εγω;»
«Ναι εσυ»
Με φιλαει πετακτα και σηκωνεται«Παω να κανω μπανιο.. Πηγαινε να φας πρωινο... Εγω πρεπει να μαι απ τις οκτω εκει.Οταν φυγω θα επιστρεψει να σε παρει ο Λιαμ να σε παει σπιτι σου να αλλαξεις και να σε φερει στις εννια στο γραφειο..»
«Μαλιστα αφεντικο»
Γνεφω με το χερι μου και αφου χαμογελαει μπαινει στο μπανιο..Σηκωνομαι βαριεστημενα και μπαινω στο δωματιο-ντουλαπα του.
Θεε μου.. Ειναι τεραστιο,αυστηρα τακτοποιημενο και εχει καθε λογις φιρμα εδω μεσα! Βαζω ενα προχειρο καρο πουκαμισο του και ενα στενο μοξερακι του που μου εστρωνε σαν σορτσακι μιας και δεν εβρισκα το εσωρουχο μου και το φορεμα μου μυριζε εντονα κρασι οπως και τα μαλλια μου.Πιανω τα μαλλια μου εναν ψηλο ατημελυτο κωτσο με το λαστιχακι που ειχα στον καρπο μου.
Κατεβαινω τον οροφο για να φτασω στην κουζινα.. Μια υπεροχη μυροδια μου τραβαει την προσωχη.
Κλεινω τα ματια και μυριζω δυνατα ενω φτανω στην κουζινα.«Καλημερα Δεσποινις Ρει.»
Μια γυναικια φωνη με "ξυπναει".
Μια γυναικα γυρω στα πενηντα με ξανθο μπουκλα κοντο μαλλι παχουλη ελαχιστα στεκεται μπροστα μου φοροντας λευκη ποδια πανω απο το γαλαζιο φορεμα της που μοιαζει με στολη.Τα πρασινα ματια της λαμπουν καθως με κοιταει!«Καλημερα!»
Κοκκινιζω επιπλεον για την εμφανιση μου ενω δεν γνωριζα για την παρουσια της.Ω! Φυσικα... πλουσιος εργενης ηταν! Εννοειται πως θα ειχε οικιακη βοηθο! Πρεπει να ειναι η κυρια που ετοιμασε τις τηγανιτες που μου ειχε φερει!
«Να σας προσφερω χυμο η καφε δεσποινις μου;»
«Χυμο παρακαλω»
Λεω ζεστα και καθομαι στον μεγαλο πανγκο της κουζινας καθως βλεπω τον Αλεξαντερ να ερχετε.Σουλοπωνει τα ατημελυτα μαλλια του και στεκεται διπλα μου ενω με φιλαει στο μαγουλο.
« Καλημερα κυριε Τρειντορ!»
«Καλημερα Ελσα»
Καθεται διπλα μου και πινει λιγο απο τον καφε του.«Βλεπω γνωριστηκατε!»
Χαμογελαει... τοσο ομορφος τοσο κομψος! Ντυμενος στην εντελια και φρεσκομυρισμενος!Η Ελσα ανταποδιδει το χαμογελο και φερνει σιγα σιγα δισκους με διαφορα γευματα.
«Ο κυριος Τρειντορ με ενημερωσε για εσας ομως δν ηξερε τι θα προτιμουσατε για πρωινο και ετσι μου ειπε να ετοιμασω διαφορα»
«Ωωω ειλικρινα δν χρειαζοταν να μπητε σε τετοιον κοπο»
Γυρναω προς τον Αλεξαντερ και του στενεβω τα ματια ενω εκεινος κρουβει ενα χαμογελο.Αφου ο Αλεξαντερ εφυγε για την δουλεια μετα απο δεκα λεπτα ο Λιαμ επεστρεψε και με πηγε σπιτι μου. Αλλαξα ρουχα και πηγα στην δουλεια.
Μια εκπληξη με περιμενε εκει..!
ESTÁS LEYENDO
Mr. Trador
RomanceΗ εικοσι δυαχρονη Καθριν Ρει πιανει δουλεια σε μια μεγαλης φημης λογο τρομερης επιτυχειας εταιρειας την Τρειντορ κομπανη ως οικονομικη συμβουλος! Η Καθριν ερωτευεται απ την πρωτη στιγμη το αφεντικο της.Τον πολυεκατομιριουχο νεαρο Αλεξαντερ Τρειντορ...