Λουίζα

2.2K 151 13
                                    

Ο Σιμον κατευθηνεται στην κουζινα!..
«Κυριε Τρειντορ η Δεσποινις Ριτσερς»

Ποια ειναι αυτη; Ο Αλεξαντερ ανακαθεται.Συνοφρυωνει και με κοιταζει σοβαρα και μετα τον Σιμον με μεγαλη περιεργεια.

«Σου ειπε τι θελει;»

«Οχι κυριε! Ειναι σοβαρο ειπε και θελει να σας δει!»

Ξεφυσαει και αφηνει το πρωινο του..
Τι στο καλο ειναι τοσο σοβαρο και ποια ειναι αυτη τελος παντων που διακοπτει ετσι τετοια ωρα χωρις τηλεφωνο;

Κοιταζω τον Αλεξαντερ επιμονα και με αγνοει.

«Να περασει...»

Ο Σιμον γνεφει καταφατικα και πηγαινει στον προθαλαμο που περιμενει η "Δεσποινις Ριτσερς"..

Αμεσως μετα επιστρεφουν μαζι..
Μια γυναικα στην ηληκια του..Μπορει και πιο μεγαλη.. γυρο στα τριαντα.. Ψηλη,πολυ αδυνατη με μακρια ξανθη αλαγοουρα και πρασσινα ματια.Ντυμενη στην τριχα! Το γκρι ταγερ της ειναι σιγουρα απιαστης νοιτης αξιας!.. Χαμογελαει τυπικα στην Ελσα και στρεφει το βλεμμα της στον Αλεξαντερ αγνοοντας με!
Θα τα παρω ασχημα! Ποια ειναι;

«Λουιζα; Τι συμβαινει;»
Λουιζα; Ενικος; Τι του ειναι;

«Καλημερα και σε εσενα Αλεξ!»

Αλεξ; Πλακα μου κανουν; Τον αποκαλει με υποκοριστικο και το ανεχεται ο ιδιος; Νομιζα πως δεν του αρεσαν τα υποκοριστικα! Ολοκληρο Τρειντορ τον φωναζει Αλεξ; Πρως τι η οικιοτιτα; Ουτε η Λαρια δεν τον λεει Αλεξ;Θα της ορμηξω.

«Καλημερα Λουιζα! Τι συμβαινει;»

«Θα προτειμουσα ιδιαιτερος!»

Ο Αλεξαντερ ξεφυσαει και κανει νοημα στην Ελσα και στον Σιμον να φυγουν! Σε εμενα; Θελει να μεινω...

«Καθησε!»
Γυρναει και με κοιταζει και επειτα τον Αλεξαντερ!

«Θα μεινει! Ειναι δικο μου ατομο!»

«Θα προτειμουσα να μεινουμε οι δυο μας.»

«Αν δν σου αρεσει μπορεις να αποχωρησεις! Η δεσποινις ειναι η Καθριν Λουιζα!Και θα μεινει!»

Στα αληθεια ανακουφηστηκα που της μιλησε ετσι!
Με εξεταζει εκπληκτη και μετα τον "Αλεξ" .

«Ωστε αυτη ειναι!»

«Ναι!»

Ξερει για εμενα;
Καθεται στον καναπε σαν βρισκεται στο σπιτι της.Μιλαμε για πολυ ανεση!

«Εισαι σιγουρος πως θελεις να μιλησω τελειως ανοιχτα;»

Ολο του το σωμα τσιτωνεται! Με κοιταζει προσπαθοντας να μου πει να φυγω μα φοβαται τοσο πολυ να μου πει αυτη την λεξη.Τι μου κρυβει πλεον; Γιατι εκεινη ξερει παραπανω πραγματα που δεν πρεπει να μαθω! Μου εχει πει πως δεν μιλαει για την ζωη του! Ουτε καν στην οικογενεια του! Την οποια ακομα να γνωρισω.. Εκτως την Λαρια και τον Αλμπερτο.

Το κανω για να τον βγαλω απ την δυσκολη θεση.Σηκωνομαι απ το σκαμπο και παω να φυγω μα με σταματαει κρατοντας με απ το μπρατσο.Η "Λουιζα" παρακολουθει με απολυτη προσοχη... Πιθανον ικοναποιημενη!

«Συγνωμη..»
Ψελλιζει τρομαγμενος για καθε μου αντιδραση.
Δεν απανταω και με αφηνει να φυγω..

Ειμαι ξαπλωμενη στο δωματιο του εδω και εικοσι λεπτα και ο Αλεξαντερ δεν εχει φανει! Τι στο καλο λενε!
Βγαινω απο την πορτα και πηγαινω κοντα στις σκαλες προσπαθοντας να ακουσω κατι..Αν σε δει Καθριν! Την εβαψες!

Ειναι ακομα εκει στο σαλονι... Μιλανε μα δν ξεκαθαριζω... Μιλανε σιγα...
Ο Αλεξαντερ πηγαινει πανω κατω νευρικα και εκεινη του μιλαει καθησμενη στον καναπε στην ιδια θεση με πριν.
Σταματαει μπροστα της και την κοιταζει αμηχανος.

Αχ μακαρι κι να ακουγα τι λενε.
Ξαφνικα αυτη σηκωνεται μπροστα του και τον χαιδευει απαλα στον ωμο.

Πως τολμαει; Γιατι την αφηνει να τον αγκιζει; Γιατι μπορει τα παντα αυτη; Και γιατι οχι εγω;
Την κοιταζει και κατι της λεει..
Δεν μπορω να ξεκαθαρισω.. για καποια χαρτια νομιζω μιλανε μα δν ειμαι σιγουρη για το αν ακουσα καλα.

Παιρνει την τσαντα της και τον φιλαει σταυρωτα! Ο Αλεξαντερ περναει το χερι του στην μεση της και την οδηγει στην εξοδο! Ζηλευω τοσο πολυ! Επιστρεφω γρηγορα στο δωματιο του και κουλουριαζομαι κατω απ τα σκεπασματα του.

Μετα απο δυο λεπτα ακουω τα βηματα του και την πορτα του δωματιου που ανοιγει!

____________________
Φωτο εξωφυλλου Λουιζα Ριτσερς (Louisa Richers)

Mr. TradorOù les histoires vivent. Découvrez maintenant