Αφου μας πηρε για λιγο ο υπνος χτυπησε το ξυπνητηρι στις οκτω και τεταρτο.
Ανοιγω τα ματια μου και τον βλεπω διπλα μου να κοιταμαι βαθια σαν αγγελος.Δεν κοιμηθηκε ολο το βραδυ και ετσι τον αφησα να ξεκουραστει αλλωστε δεν θα παθει κατι αν δεν παει μια μερα στην εταιρια! Σαν καλο αφεντηκο ας δωσει μια αδια στον εαυτο του.Χαμογελασα σε αυτη μου την σκεψη και καθως σηκωθηκα απο το κρεβατι στριφογυρισε και εκανα πιο σιγα.Αφου εποιασα τα μαλλια μου ψηλα και ατημελητα, εκανα ενα γρηγορο ντουζ.Τυλιξα το σωμα μου με μια πετσετα και ανοιξα την πορτα του μπανιου.
«Που πας;»
«Θεε μου Αλεξαντερ με τρομαξες» του χαμογελαω..
Εκεινος στεκοταν φοροντας μονο την γκρι φορμα του.«Συγνωμη,γιατι σηκωθηκες τοσο νωρις;»
«Εχω και μια δουλεια Αλεξαντερ.. και ο διευθηντης μου ειναι πολυ αυστηρος»
Προσπαθω να κρυψω ενα γελιο ενω βλεπω το δικο του πονηρο χαμογελο..«Α ναιι ε; Θελεις να μαθεις ποσο αυστηρος μπορει να γινει οταν διαδιδουν τετοιες φημες για εκεινον;»
«Μπορει και να θελω!» λεω προκαλοντας τον ενω το δακτυλο μου κανει βολτες στο γυμνασμενο στηθος του.
Με τραβαει πανω του κρατοντας με απο την μεση και με το αλλο του χερι με κραταει στο προσωπο και με κοιταζει.«Εχεις ρεπο σημερα! Το λιγοτερο που μπορω να κανω που δν σε αφησα να κοιμηθεις ολο το βραδυ.»
«Οχι Αλεξαντερ θα παω.. θα κινησουμε υποψιες στο γραφειο!»
«Δεν με ενδιαφερει καθολου! Δεν θα ρωτησω κανενα για το τι θα κανω στην ζωη μου και στο κατω κατω δεν υπαρχει λογος να κρατησουμε την σχεση μας κρυφη!»«Ποια;»
«Την σχεση μας Καθριν..» Με φιλαει πεταχτα και επειτα μου χαμογελαει ενω με χαιδευει στα μαλλια.«Ας πουμε πως εισαι η πρωτη μου σχεση και το μονο που θελω ειναι να την δειξω! Να δειξω ποσο ομορφη ειναι και ποσο ευτυχισμενο με κανει!»
Νιωθω τοσο υπεροχα που τα ακουω αυτα!
«Πρωτη;Δηλαδη τοσο καιρο ηθελες μονο το σεξ απο τις γυναικες και τιποτα αλλο;»
«Πρωτη κανονικη! Ας πουμε πως οι γυναικες που εμπλεκα μπορουσαν μονο αυτο να μου προσφερουν!Και τελος παντων ποτε δεν μου αρεσαν οι δεσμεφσεις και οι ζηλειες και οι ανακρισεις.. γ αυτο τα απεφευγα ολα αυτα εφοσον μπορουσα να εχω οποια ηθελα στο κρεβατι μου!»«Μεχρι και εμενα!»
Με κοιταζει στα ματια σοβαρα!
«Οχι Καθριν μην το βλεπεις ετσι δεν εισαι το ιδιο με εκεινες! Εισαι διαφορετικη και ολο αυτο ειναι διαφορετικο μαζι σου! Νιωθω και κανω και καινουρια πραγματα! Εχεις μια φοβερη επιπτωση πανω μου.. Με αλλαζεις Καθριν! Με κανεις καλυτερο και πιο ευτυχισμενο! Συμπληρωνεις οτι μου ελειπε τοσο καιρο!»Με αγγαλιαζει τοσο σφιχτα που νιωθω την καρδια του.
«Εχω ακομα πολλες αποριες για την ζωη σου.»
«Θα τα μαθεις ολα σιγα σιγα»
«Σιγουρα δεν ησουν γκει ετσι;»
Τον ποιανουν τα γελια..
«Τι; Για ονομα του θεου Καθριν»
γελαει και με κοιταζει με ματια τοσο λαμπερα..Με αρπαζει αποτομα και με ριχνει στον ωμο του.
«Για να δουμε λοιπον ποιος ειναι γκει!»Με ξεπλωσε στο κρεβατι μου και ανεβηκε απο πανω μου.
«Παλι;»χαχανιζω..
«Παλι! Δεν σας χορταινω δεσποινης Ρει»
ESTÁS LEYENDO
Mr. Trador
RomanceΗ εικοσι δυαχρονη Καθριν Ρει πιανει δουλεια σε μια μεγαλης φημης λογο τρομερης επιτυχειας εταιρειας την Τρειντορ κομπανη ως οικονομικη συμβουλος! Η Καθριν ερωτευεται απ την πρωτη στιγμη το αφεντικο της.Τον πολυεκατομιριουχο νεαρο Αλεξαντερ Τρειντορ...