Μαζευα τα πιατα απ το τραπεζι και εκεινος εξεταζε με προσοχη την καθε μου κινηση!
Τον κοιταζω και του χαμογελαω..
«Τι ειναι;»
«Τιποτα απλα σε χαζευω..» ανταποκρινεται..
«Το βλεπω αυτο.. αλλα γιατι;»
«Γιατι εισαι τοσο απλη,τοσο λυτα ομορφη».Κοκκινιζω ελεφρα και κοιταζω κατω.. ενω βαζω τα ποτηρια το ενα μεσα στο αλλο.
«Σου εχω πει οτι με τρελαινεις οταν κοκκινιζεις και ντρεπεσαι;»
Γνεφω καταφατηκα και κρουβω ενα γελακι..«Κανω πολλες αγριες σκεψεις.. και με το ζορι συγγρατιεμαι! Αν αφησω τον εαυτο μου ελευθερο δεν μπορεις να καταλαβεις τι θα παθεις»
Λεει σοβαρα με τα ματια του καρφωμενα πανω μου..«Αλεξαντερ..» με κανει και ντρεπομαι ακομα πιο πολυ στο ακουσμα αυτων τον λεξεων γιατι ξερω πως τα εννοει και πως αν θελω τον βγαζω εκτως οριων πραγμα που μου αρεσει πολυ!Ειναι απιστευτο να ελενγχεις τα συναισθηματα ενως αυταρχικου αντρα που ασκει ελενγχο στα παντα και ολοι υπακουν στα θελληματα του!!
Δαγγωνω το κατω χειλος μου και μπαινω μεσα αφου αφηνω τα ποτηρια στον νεροχυτη.. Τον ακουω που με ακολουθει...Ερχεται απο πισω μου και με φυλακιζει αναμεσα στα δυο μπρατσα του που ακουμπουν στον παγκο μπροστα μου..
«Σε προειδοποιησα..»
Ψιθυριζει στο αυτι μου..
«Κι αν δεν θελω..» λεω προκαλοντας τον!
«Δεν με ενδιαφερει καθολου αυτο»
Με γυρναει αποτομα και με κοιταζει στα ματια ενω γλυφει τα χειλη του..
«Νομιζα πως ειχες πει οτι μονο αν σε παρακαλουσα θα το ξαναεκανες...»«Μα αυτο εχω σκοπο να κανω Καθριν..»
«Κι πως εισαι σιγουρος πως θα το κανω;»
«Ειμαι σιγουρος οτι το θελεις!»
Με ποιανει απο τον καρπο και με οδηγει στο δωματιο μου ενω εγω τον ακολουθω αμιλητη σαν μικρο παιδι..Καθεται στην πολυθρωνα απεναντι απο το κρεβατι και με κοιταζει..
«Γδυσου..»
Το κανω αργα χωρις αντιρησεις και εκεινος το απολαμβανει...
Αφου μενω με τα εσωρουχα σηκωνεται και στεκεται μπροστα μου.. μου κατεβαζει το εσωρουχο αργα καθως χαριζει φιλια στα ποδια μου...
Νιωθω το σωμα μου να μουδιαζει και τα ποδια μου αδυναμα.. σηκωνεται ενω βγαζει την ζακετα και τα παπουτσια του και με ωθει να ξαπλωσω πισω..Ανοιγει αποτομα τα ποδια μου ενω τα κραταει απο τα γονατα..και γονατιζει αναμεσα τους πανω στο κρεβατι.. βγαζει την μπλουζα του και ερχεται απο πανω μου.. Με φιλαει στον λαιμο και κατεβαινει αργα στην κοιλια και επειτα στην περιοχη μου οπου η γλωσσα του κανει την δουλεια της τοσο βασανιστηκα μα και τοσο απολαυστηκα. Τα χερια μου γατζωνονται στο σεντονι ενω τα χειλη μου απελευθερωνουν μικρους αναστεναγμους απολαυσης!
Βγαζει την φορμα του και το εσωρουχο του και ανεβαινει πιο ψηλα.. Βαζει τα δυο του δακτυλα στο στομα μου οπου μπαινοβγαινουν αργα... Τα δαγγωνω και τοτε τα βγαζει ενω με κοιταζει με αγριο και σκοτεινο μα υπερβολικα σεξυ βλεμα... Τωρα τα τοποθετει στην περιοχη μου και επαναλεμβανει την κινηση σε γρηγοροτερο ρυθμο και βαθητερα..Αφου τα βγαζει αρχιζει τα καφτα φιλια στον λαιμο μου.. Βγαζει το σουτιεν μου και αρχιζει να να χαιδευει το στηθος μου καθως το μοριο του τριβεται στην περιοχη μου ενω το νιωθω τοσο σκληρο και τσιτωμενο..Η αφη του με ερεθιζει ομως δεν θελω να τελειωσω μονη μου..
Τον θελω τοσο πολυ μεσα μου..!
«Αχ σε...»
«Πες το Καθριν.. Αν δεν το πεις δεν θα το κανω» λεει ψιθυριστα στο αυτι μου..
«Σε παρακαλωω..»
«Με παρακαλας τι Καθριν..»
«Σε παρακαλω μπες μεσα μου..»
Λεω ενω βαριες ανασες φευγουν απ τα χειλη μου...
«Με παρακαλας να μπω μεσα του σου; τι; Τελειωσαι την φραση!» με διαταζει!
«Σε παρακαλω μπες μεσα μου Κυριε Τρειντορ! Σε παρακαλωωω!»Με μια αποτομη κινηση βρισκεται μεσα μου μπαινοντας δυνατα και βαθια.. ενω ικανοποιηση υπαρχει στο βλεμα του! Σινεχιζει στον ιδιο ρυθμο πραγμα που μας κανει και τους δυο να ανεστεναζουμε απο ηδωνη ενω ζεστος υδρωτας κοιλαει στα καυτα μας κορμια που κινιουντε στον δικο τους μαγικο ρυθμο.
VOUS LISEZ
Mr. Trador
Roman d'amourΗ εικοσι δυαχρονη Καθριν Ρει πιανει δουλεια σε μια μεγαλης φημης λογο τρομερης επιτυχειας εταιρειας την Τρειντορ κομπανη ως οικονομικη συμβουλος! Η Καθριν ερωτευεται απ την πρωτη στιγμη το αφεντικο της.Τον πολυεκατομιριουχο νεαρο Αλεξαντερ Τρειντορ...